Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 143524
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa.
- Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
- Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
- Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
- Zagrożenie korupcją.
- Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.
- Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
- Budynek przy ul. Żurawiej 4a jest dostępny i częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się dwie windy ułatwiające poruszanie się, ale nie są w pełni dostosowane dla osób na wózku inwalidzkim (wejścia do windy mają szerokość 77 cm). W budynku znajduje się łazienka dostosowana dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Przeprowadza kontrole planowe i pozaplanowe w jednostkach i organizacjach, którym Minister przyznał dotacje na realizację zadań zleconych.
- Kontroluje komórki organizacyjne Ministerstwa, jednostki podległe lub nadzorowane przez Ministra oraz przeprowadza kontrole planowe i doraźne w fundacjach.
- Sporządza programy kontroli w poszczególnych zagadnieniach tematycznych określające kierunki badań i metodykę postępowania.
- Sporządza dokumenty pokontrolne.
- Opracowuje analizy i sprawozdania zbiorcze o wynikach przeprowadzonych kontroli.
- Uczestniczy w sporządzeniu okresowego Planu Kontroli Biura.
- Uczestniczy w przygotowywaniu rocznego planu kontroli i sprawozdania z wykonania planu oraz przekazuje je do Generalnego Inspektora Informacji Finansowej.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe magisterskiedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze kontroli lub audytu
- znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej
- znajomość ustawy o finansach publicznych
- znajomość ustawy o rachunkowości
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
- komunikatywność
- umiejętność współpracy
- umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
- umiejętność obsługi komputera: MS OFFICE
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe