Starszy specjalista

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pyrzycach
Pyrzyce
praca stacjonarna
3 dni temu
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pyrzycach
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Pyrzyce
Ogłoszenie o naborze Nr 143468

Warunki pracy

Praca wykonywana od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30 w siedzibie tut. jednostki, większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Pracownik kontaktuje się z urzędami oraz innymi podmiotami zewnętrznymi. Możliwość wyjazdów służbowych oraz szkoleń. Zapewniony parking dla pracowników komendy.


Pomieszczenia umiejscowione na parterze, ciepłe, jasne (oświetlenie naturalne
i sztuczne), w budynku nie jest zainstalowana winda, korytarze szerokie, drzwi odpowiedniej szerokości, brak toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych. Pracownik przemieszcza się na inne piętra. Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym oraz osobom z uszkodzonym słuchem.

Zakres zadań

  • W zakresie spraw organizacyjno-archiwizacyjnych: 1) realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej; 2) organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta powiatowego; 3) opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta powiatowego; 4) prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępnianie dokumentów i brakowania dokumentów; 5) prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej; 6) przygotowywanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy powiatowej; 7) opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrzorganizacyjnych komendy powiatowej; 8) organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy powiatowej i jednostek ratowniczo – gaśniczych; 9) realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej; 10) prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego.
  • W zakresie spraw kadrowych: 1) realizowanie założeń polityki kadrowo-płacowej komendanta powiatowego; 2) przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi w komendzie powiatowej w tym dowódcy jednostki ratowniczo – gaśniczej; 3) opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie powiatowej; 4) opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrzorganizacyjnych komendy powiatowej oraz analizowanie stanu przyznawanych etatów; 5) ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie powiatowej; 6) prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracowników cywilnych oraz emerytów i rencistów komendy powiatowej; 7) sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno-rentowej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej; 8) realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe na kierunku administracji
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego wykształcenie: wyższe administracyjne,
ukończone szkolenie Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją,
doświadczenie zawodowe: w obszarze związanym z administracją
znajomość procedur administracyjnych oraz struktur i zasad funkcjonowania organów administracji publicznej,
umiejętność przygotowywania pism: redagowania i argumentowania,
umiejętność pracy w zespole,
komunikatywność,
obowiązkowość i odpowiedzialność,
dokładność, systematyczność,
zdolność analitycznego myślenia.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-10-14 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pyrzycach ul. Stargardzka 29, 74-200 Pyrzyce.

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.


1. Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej, 74-200 Pyrzyce, ul. Stargardzka 29, tel. 915700555, fax. 915700486, e-mail: kp.pyrzyce@szczecin.kwpsp.gov.pl


2. Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych Osobowych, 71-637 Szczecin, ul. Firlika 9/14, tel. 914808809, fax. 914808802, e-mail: iod@szczecin.kwpsp.gov.pl 


3. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej w PSP oraz archiwizacji dokumentów po przeprowadzeniu naboru.


4. Informacje o odbiorcach danych: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej 74-200 Pyrzyce, ul. Stargardzka 29, tel. 915700555.


5. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.


6. Uprawnienia:


- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych. Żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;


- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.


7. Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. C RODO.


8. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista w Wydziale Organizacyjnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Szczecin, ul. Tama Pomorzańska 13a    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: udział w prowadzeniu spraw z zakresu gospodarki zakupowej, tj. udzielania zamówień publicznych zgodnie z wewnętrznym regulaminem pracodawcy (tworzenie opisu przedmiotu zamówienia, zapytania ofertowego, negocjacje z dostawcami, zamawianie i...
  • Specjalista w dziale Organizacyjnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Szczecin, ul. Mieszka I 33    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie spraw z zakresu ewidencji pracy w odniesieniu do pracowników Zarządu Zlewni i podległych jednostek, prowadzenie obsługi administracyjno-gospodarczej Zarządu Zlewni, w tym współpraca w prowadzeniu sekretariatu i kancelarii, dbanie...
  • Specjalista ds. Obsługi Danych Przestrzennych

    Grupa Outworking   Szczecin    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową  pełny etat   4 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: Kompletowanie potrzebnych dokumentów do przeprowadzenia kontroli, Zarządzanie dokumentacją pokontrolną, w tym zatwierdzanie formalności po zakończeniu inspekcji, Wprowadzanie danych do systemów informatycznych, Przygotowywanie korespondencji służbowej, Archiwizacja danych...
  • Bespoke Administrative Specialist

    Roca Pool - Spa Sp. z o.o.   Szczecin, Biuro Laufen Bespoke Solutions    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Jeżeli posiadasz: Wykształcenie wyższe techniczne; Znajomość języka angielskiego; Umiejętność pracy w zespole oraz dobrą organizację pracy; Cechy takie jak: komunikatywność i wielozadaniowość, otwartość na nowości; Znajomość SAP, MDM, EXCEL, Adobe Creative Cloud
  • Specjalista ds. administracji - pracownik biura budowy

    Jww Invest S. A.   zachodniopomorskie     za 2 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Ostrołęka
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
  • Pracownik biurowy

    Grupa Outworking   Szczecin    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową  pełny etat   4 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    Opis stanowiska: kompletowanie dokumentacji kontrolnej, niezbędnej do realizacji kontroli, obsługa dokumentacji pokontrolnej, po jej przekazaniu przez inspektora terenowego z zatwierdzaniem po kontroli formalnej włącznie, wprowadzanie danych do systemu informatycznego, przygotowanie...
  • Specjalista ds. Administracji

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Senatorska    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  pełny etat
    13 godz.
    Opis stanowiska: Zadania administracyjne ppoż: nadzór nad audytami Specjalistów ppoż i Dyżurnych Pięter, przygotowywanie szkoleń dla pracowników, monitorowanie terminu realizacji szkoleń, przygotowywanie raportów z zakresu p.poż na cele kontrolne, wysyłanie komunikacji w zakresie ppoż...
  • Starszy referent w Sekcji Świadczeń Specjalistycznych w Dziale Kontraktowania i Obsługi Świadczeniodawców w Wydziale Świadczeń Opieki Zdrowotnej

    Wielkopolski Oddział Wojewódzki NFZ   Poznań    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: kompleksowy udział w zabezpieczaniu świadczeń opieki zdrowotnej pozostających w kompetencji Sekcji Świadczeń Specjalistycznych, tj. w zakresie: przygotowania i przeprowadzania postępowań w sprawie zawarcia umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej,...
  • Starszy Specjalista ds. administracyjnych kar pieniężnych w Zarządzie Zlewni

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Augustów    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach administracyjnych kar pieniężnych, w tym ich wymierzania, odstąpienia od ich wymierzenia oraz w sprawach ulg w ich spłacie, udzielanie wyjaśnień i informacji podmiotom w zakresie spraw...
  • Starszy Specjalista ds. administracyjnych kar pieniężnych w Zarządzie Zlewni

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Kielce, ul. Robotnicza 5    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach administracyjnych kar pieniężnych, w tym ich wymierzania, odstąpienia od ich wymierzenia oraz w sprawach ulg w ich spłacie, udzielanie wyjaśnień i informacji podmiotom w zakresie spraw...