Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Lublinie
Lubelski Wojewódzki Inspektor Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Lubelski Wojewódzki Inspektor Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 142741
Warunki pracy
Praca administracyjno- biurowa:
- praca na jedną zmianę świadczona w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00,
- praca o charakterze administracyjno-biurowym,
- stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze w budynku niedostosowanym do poruszania się osób niepełnosprawnych ruchowo - brak windy oraz ciągów komunikacyjnych, korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami toaleta nie przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- praca w większości w pozycji siedzącej,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu;
- obsługa standardowych urządzeń biurowych takich jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner, niszczarka dokumentów, bindownica;
- stres związany z obsługą klienta zewnętrznego;
- zagrożenie korupcją.
Zakres zadań
- Przygotowuje projekty pism urzędowych, aktów wewnętrznych
- dokonuje kontroli kompletności i rzetelności otrzymanych dokumentów
- sporządza zestawienia i sprawozdania wynikające z przepisów prawa i przepisów wewnętrznych (tj. ZUS, GUS, IJHARS, LUW, Służba Cywilna, itp.)
- przygotowuje do przekazania dokumentację archiwalną Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego do archiwum zakładowego (prowadzenie archiwum wydziału)
- współpraca w przygotowaniu projektów zarządzeń, instrukcji, umów, upoważnień w zakresie zadań merytorycznych inspektoratu,
- dokonuje zakupów oraz opisuje dokumenty zakupu pod względem merytorycznym,
- prowadzi ewidencję i rejestry zawartych umów, upoważnień i porozumień
- nadzór nad prowadzeniem sekretariatu
- współpracuje z koordynatorem w sprawie instrukcji kancelaryjnej tj. poprawności stosowania rzeczowego wykazu akt oraz archiwizacji dokumentów
- prowadzenie ksiąg inwentarzowych i ewidencji środków trwałych i niskocennych środków trwałych oraz wyposażenia
- obsługa administracyjna zakładowego funduszu świadczeń socjalnych
- obsługa programu kadrowego
- obsługa systemu elektronicznego obiegu dokumentów
- wykonywanie czynności zleconych przez kierownika wydziału
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w administracji publicznej w tym 2 lata w dziale kadr
- znajomość zasad organizacji i funkcjonowania administracji publicznej
- znajomość ustawy o służbie cywilnej
- znajomość rozporządzenia ws. instrukcji kancelaryjnej i archiwalnej
- znajomość przepisów ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego
- znajomość przepisów ustawy o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych
- umiejętność obsługi komputera,
- znajomość przepisów ustawy: Kodeks Pracy
- umiejętność redagowania pism
- znajomość przepisów ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Umiejętność analizy i interpretacji przepisów prawnych z zastosowaniem w praktyce