Starszy specjalista

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
5 dni temu
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 142594

Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa.
  • Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
  • Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
  • Zagrożenie korupcją.
  • Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.
  • Budynek przy ul. Brackiej 4  jest częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Z uwagi na konstrukcję budynku utrudnione jest poruszanie się w nim osób niepełnosprawnych. W budynku brak jest windy umożliwiającej wjazd osobie na wózku inwalidzkim. W budynku znajduje się łazienka dostosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • Przeprowadza kontrole i wizyty monitoringowe projektów w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego (FERS) oraz kontrole trwałości rezultatów oraz trwałości projektu w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER), w tym: przygotowuje kontrole (w szczególności: przygotowuje dokumentację, analizuje niezbędne materiały, wybiera próbę dokumentacji do kontroli); przeprowadza kontrole i wizyty monitoringowe projektów konkurencyjnych oraz projektów w trybie niekonkurencyjnym i kontrole trwałości; nadzoruje kontrole zlecane podmiotom zewnętrznym; sporządza informacje pokontrolne z przeprowadzonych kontroli; sporządza zalecenia pokontrolne/rekomendacje/propozycje działań naprawczych; monitoruje wdrożenie zaleceń pokontrolnych/rekomendacji; rejestruje dane z przeprowadzonych kontroli w systemie CST2021/SL2014.
  • Opracowuje system kontroli oraz nadzoruje jego realizację w ramach FERS, w tym: przygotowuje oraz monitoruje realizację Rocznego Planu Kontroli Instytucji Pośredniczącej; przygotowuje sprawozdania z realizacji Rocznych Planów Kontroli oraz kwartalne analizy ryzyka w ramach Rocznych Planów Kontroli; prowadzi ustalenia z Instytucją Zarządzającą FERS w zakresie Rocznych Planów Kontroli oraz analizy ryzyka.
  • Bierze udział w kontrolach i audytach realizowanych przez organy zewnętrzne oraz analizuje ustalenia kontrolne, w tym: wspiera organizacyjnie proces kontroli/audytu prowadzonych przez instytucje zewnętrzne; monitoruje proces wdrożenia otrzymanych zaleceń pokontrolnych/po audycie; ewidencjonuje/rejestruje dane z przeprowadzonych kontroli lub audytów.
  • Informuje, potwierdza i usuwa nieprawidłowości w ramach FERS, w tym: przekazuje informacje nt. nieprawidłowości do wydziałów właściwych ds. poświadczania wydatków; współpracuje z organami zewnętrznymi w zakresie nieprawidłowości (m.in. OLAF, prokuratura, CBA); udziela wyjaśnień w zakresie korygowania wydatków; koordynuje i/ lub weryfikuje proces nakładania korekt finansowych.
  • Bierze udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań w zakresie właściwości komórki organizacyjnej w ramach FERS, w tym: przeprowadza rozeznania rynku; szacuje wartość zamówienia; sporządza opis przedmiotu zamówienia; opracowuje projekt umowy, uczestniczy w postępowaniach jako członek komisji przetargowych; nadzoruje wykonanie umowy; bierze udział w przeprowadzaniu odbioru przedmiotu umowy.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w tym co najmniej 1 rok w prowadzeniu kontroli projektów współfinansowanych ze środków UE
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego (co najmniej na poziomie B1)
  • ­znajomość zagadnień dotyczących Europejskiego Funduszu Społecznego
  • ­znajomość Wytycznych i dokumentów programowych dotyczących FERS
  • ­znajomość Wytycznych i dokumentów programowych dotyczących kontroli trwałości projektu i rezultatów w ramach PO WER
  • ­znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
  • ­znajomość procedur postępowania kontrolnego
  • ­znajomość ustawy o finansach publicznych
  • ­znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
  • ­znajomość ustawy o rachunkowości
  • ­umiejętność analizy i syntezy informacji
  • ­umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • ­umiejętność współpracy
  • ­komunikatywność
  • ­rzetelność
  • ­umiejętność obsługi komputera: MS Office
  • ­w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka obcego na wymaganym poziomie lub oświadczenie o znajomości języka obcego na wymaganym poziomie.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-09-26 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Nowogrodzka 1/3/5
00-513 Warszawa

Aplikację można złożyć:
• przez Internet za pomocą ePUAP
• mailowo na adres: rekrutacja@mrips.gov.pl
• osobiście w siedzibie urzędu
• przesłać pocztą
z wyraźnym dopiskiem w liście motywacyjnym, temacie maila, na kopercie: DWF-3
(o ważności aplikacji decyduje data wpływu do MRPiPS)

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe – klauzula informacyjna



  • Kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie, jednak bez podania wymaganych danych osobowych nie jest możliwy udział w naborze.
  • Administrator danych i kontakt do niego: Minister Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej; adres siedziby administratora: ul. Nowogrodzka 1/3/5, 00-513 Warszawa; info@mrips.gov.pl 
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iodo@mrips.gov.pl lub na adres siedziby administratora.
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
  • Informacje o odbiorcach danych: dane osobowe mogą być ujawniane innym podmiotom na podstawie przepisów prawa. Administrator nie będzie przekazywał danych osobowych do państwa trzeciego lub do organizacji międzynarodowej.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz przez okres wynikający z przepisów o archiwizacji.
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz Kodeks pracy w związku z art. 6 ust 1 lit. c) RODO.
  • Uprawnienia: prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, prawo żądania od administratora danych dostępu do danych i ich sprostowania.
  • W trakcie przetwarzania danych osobowych nie dochodzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania.
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Junior Audit Manager

    Poland Audit Services Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 godz.
    Opis stanowiska: Odpowiedzialność za ustalenie harmonogramu oraz terminu badania oraz planowanie i organizację projektów audytorskich, Odpowiedzialność za kontakt oraz budowanie długoterminowych relacji na poziomie zarządu (dyrektor finansowy, prezes) lub rady nadzorczej w organizacji...
  • Audytor Lotniczy

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    7 godz.
    Zadania: Przeprowadzanie audytów jakości na zgodność z przepisami dotyczącymi obsługi technicznej statków powietrznych, silników i podzespołów oraz obowiązującymi przepisami krajowymi i międzynarodowymi w Spółce, u dostawców LOT AMS i w organizacjach zewnętrznych Analiza i...
  • Specjalista ds. Procesów i Jakości

    Super-Pharm   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Tworzenie konceptów biznesowych do nowych rozwiązań w systemach IT wspierających procesy biznesowe; Współpraca z przedstawicielami innych działów (klient biznesowy) przy definiowania założeń do optymalizacji procesów biznesowych oraz nowych funkcjonalności w...
  • Specjalista ds. Jakości, BHP i Środowiska

    KTI Poland S.A.   Płock    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    OPIS STANOWISKA: Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku Specjalisty ds. Jakości, BHP i Środowiska w szczególności należeć będzie: Utrzymanie i rozwój Zintegrowanego Systemu Zarządzania zgodnego z wymaganiami norm ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001; Współpraca z jednostkami...
  • Kierownik Działu Utrzymania Ruchu

    GGG Sp. z o.o.   Radom    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zadania: Zarządzanie działem Utrzymania Ruchu, monitorowanie i raportowanie jego pracy. Tworzenie standardów i warunków do prawidłowej eksploatacji infrastruktury przedsiębiorstwa. Organizacja i nadzór nad instalacją, odbiorem, modernizacją i konserwacją infrastruktury technicznej....
  • Senior Auditor

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Key Responsibilities: Participating in operational, compliance and financial audits evaluating the adequacy of controls for Aon business units and/or key business processes. Included in this responsibility are: Demonstrating knowledge and understanding of assigned areas under review, including...
  • Audytor Jakości

    HSV Polska Sp. z o.o.   Łódź, Polesie    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Twoje zadania: Analiza wymagań jakościowych produktu i procesu, Prowadzenie analiz, statystyk i raportów jakościowych, Analiza błędów i zarządzanie działaniami korygującymi oraz zapobiegawczymi, Realizacja audytów jakościowych, nadzór nad wymaganiami klientów, Inicjowanie i wspieranie...
  • Pełnomocnik systemu zarządzania jakością

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    8 godz.
    nadzór nad realizacją przyjętej w organizacji polityki jakości; ustalanie celów i wskaźników jakościowych dla firmy; nadzorowanie systemów zarządzania jakością wg standardów: ISO45001, ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, IATF 16949:2016, CQC; prowadzenie, nadzorowanie oraz akceptowanie zmian...
  • Koordynator ds. Jakości

    Praca.pl   Łódź    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Zakres obowiązków: Implementacja i nadzór nad polityką jakości w organizacji, Zarządzanie dokumentacją oraz audytami jakościowymi, Prowadzenie szkoleń dotyczących Systemu Zarządzania Jakością, Współpraca z firmami zewnętrznymi w kwestiach jakościowych, Ocena efektywności systemów...
  • Auditor/Ekspert techniczny aktywnych wyrobów medycznych i oprogramowania

    ManpowerGroup   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert
    1 dni
    Zadania: Auditor (praca na terenie Polski i świata – na miejscu w lokalizacji klienta) – odpowiedzialny za przeprowadzanie audytów systemu zarządzania jakością producenta (QMS) w zakresie aktywnych wyrobów medycznych oraz jego dostawców i/lub podwykonawców oraz przygotowanie dokumentacji...