Starszy specjalista

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie
Warszawa
starszy specjalista (senior)
praca stacjonarna
6 dni temu
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 142195

Warunki pracy

Budynek przy al. Jana Chrystiana Szucha 2/4:


Do budynku przy al. Szucha 2/4 w Warszawie można dostać się drzwiami z poziomu chodnika, które znajdują się po prawej stronie przejazdu bramowego prowadzącego na dziedziniec wewnętrzny. Możliwy jest przejazd osoby na wózku inwalidzkim. W hallu głównym znajdują się schody wewnętrzne, lecz zainstalowano podnośniki umożliwiające pokonanie tej bariery architektonicznej osobom z niepełnosprawnością lub z potrzebą skorzystania z tego usprawnienia. Na parterze budynku, w pobliżu wejścia, znajduje się toaleta przystosowana dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. W budynku znajdują się dwie windy, w których zainstalowano przyciski z alfabetem Braille'a oraz kontrastowe wyświetlacze z numerami pięter, a także komunikaty głosowe. W budynku zastosowano kontrastowy system oznakowania drzwi i narożników, a wszystkie drzwi posiadają napisy w alfabecie Braille'a.


Warunki dotyczące charakteru pracy:



  • praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
  • zagrożenie korupcją,
  • permanentna obsługa klientów zewnętrznych lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach,
  • częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz,
  • krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.

Zakres zadań

  • Przeprowadzi kontrole wskazane przez przełożonych, w tym kieruje powołanym zespołem kontrolerów, wykonuje czynności samodzielnie lub uczestniczy w pracach zespołu kontrolerów.
  • Przygotowuje niezbędne materiały do sprawnego przeprowadzenia czynności kontrolnych. Sporządza informacje, notatki służbowe, pisma, protokoły, programy kontroli, dokumentację pokontrolną oraz inną dokumentację, o której mowa w przepisach normujących zasady i tryb przeprowadzania kontroli oraz przedkłada je do zapoznania i akceptacji Naczelnikowi Wydziału Kontroli Administracji Publicznej.
  • Opracowuje analizy i opinie w zakresie właściwości Wydziału Kontroli Administracji Publicznej, w tym analizy dotyczące zasadności przeprowadzenia kontroli.
  • Opiniuje projekty aktów prawnych przekazywanych do Departamentu w ramach uzgodnień wewnątrz i międzyresortowych.
  • Zgłasza propozycje tematów do okresowych planów kontroli Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji.
  • Prowadzi bezpośrednią współpracę z przedstawicielami podmiotów kontrolowanych w zakresie realizowanych zadań.
  • Współpracuje z Wydziałem Kontroli Służb Mundurowych oraz Wydziałem Koordynowania Kontroli i Nadzoru w obszarach wynikających z zakresu realizowanych zadań.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe w zakresie prawa lub administracji lub ekonomii
  • Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w obszarze kontroli lub audytu.
  • Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Posiadanie wiedzy z zakresu organizacji i funkcjonowania administracji publicznej, w szczególności uregulowań z zakresu administracji rządowej m.in. dotyczących kompetencji Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, działów administracji rządowej, a także znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej, ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o samorządowych kolegiach odwoławczych, ustawy o regionalnych izbach obrachunkowych oraz Kodeksu postępowania administracyjnego
  • Obiektywizm, skrupulatność oraz dociekliwość
  • Radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, umiejętność myślenia analitycznego oraz kreatywność
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów, umiejętność współpracy, skutecznego komunikowania się, rzetelność, gotowość do doskonalenia zawodowego
  • Wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne”
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • List motywacyjny oraz Curriculum Vitae (CV) – zawierające dane kontaktowe i informacje wynikające z wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze
  • Oświadczenie o posiadaniu wykształcenia wyższego w zakresie prawa lub administracji lub ekonomii – zgodnie z wymaganiami niezbędnymi (zawierające informacje z dyplomu ukończenia studiów/ świadectwa ukończenia szkoły tj. nr dokumentu, rodzaj wykształcenia, uczelnia/szkoła, która wydała dyplom/świadectwo, wydział, kierunek, specjalizacja)
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w obszarze kontroli lub audytu), tj. świadectwa pracy lub zaświadczenia lub referencje lub zakresy obowiązków lub opisy stanowisk pracy lub inne dokumenty; należy dołączyć dokumenty potwierdzające rodzaj i długość wymaganego doświadczenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych), tj. świadectwa pracy lub zaświadczenia lub referencje lub zakresy obowiązków lub opisy stanowisk pracy lub inne dokumenty; należy dołączyć dokumenty potwierdzające rodzaj i długość wymaganego doświadczenia
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych dot. dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „tajne” lub oświadczenie o posiadaniu poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „tajne” (zawierające informacje o organie, który wydał dokument, datę wydania i nr dokumentu, rodzaj klauzuli, okres ważności)
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-09-20 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
Biuro Kadr, Szkolenia i Organizacji – WZZL
ul. Stefana Batorego 5,
02-591 Warszawa
Z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: DK-WKAP – starszy specjalista

Dokumenty można składać również osobiście w Biurze Przepustek przy ul. Rakowieckiej 2a w Warszawie w godz. 8.00-16.00

Aplikacje można składać także przez ePUAP: /MSWIA/domyslna oraz /MSWIA/SkrytkaESP

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Administratorem danych osobowych osób aplikujących o pracę w MSWiA jest Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji, mający siedzibę w Warszawie przy ul. Stefana Batorego 5, kod pocztowy: 02-591.


Kontakt: tel. (22) 2500 112 lub fax (22) 601 39 88 lub pisemnie na adres siedziby.


Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym, za pośrednictwem poczty elektronicznej iod@mswia.gov.pl,  może się Pani/Pan skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem. Dane osoby aplikującej do służby cywilnej w odpowiedzi na ogłoszenie o naborze w MSWiA przetwarzane są w celu realizacji rekrutacji na stanowisko w służbie cywilnej, na podstawie przepisów ustawy o służbie cywilnej, Kodeksu pracy oraz przepisów dotyczących bezpieczeństwa.


Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwane dalej RODO.


Odbiorcami danych będą podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa oraz podmioty działające na zlecenie administratora.


Podanie danych wymaganych przepisami prawa jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. Niepodanie tych danych spowoduje brak Pani/Pana udziału w procesie rekrutacji.


Podanie danych w zakresie wykraczającym poza katalog danych określonych w przepisach prawnych jest dobrowolne i nie stanowi wymogu przeprowadzenia procesu rekrutacji (m. in. wizerunku, numeru PESEL). W tym zakresie osobie przesyłającej aplikację w odpowiedzi na ogłoszenia o naborze przysługuje prawo do dostępu do treści tych danych, ich sprostowania oraz żądania ograniczenia ich przetwarzania, a także do ich usunięcia.


W przypadku przetwarzania danych podanych dobrowolnie przysługuje Pani/Panu również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.


Aplikacje będą niszczone po upływie okresu niezbędnego do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej, uwzględniając art. 33 ustawy o służbie cywilnej, jednakże nie później niż po upływie terminu wynikającego z przepisu art. 291 Kodeksu pracy.


Osobie przesyłającej aplikację w odpowiedzi na ogłoszenia o naborze przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania oraz żądania ograniczenia ich przetwarzania w przypadkach określonych w RODO.


Przysługuje Pani/ Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych mającego siedzibę w Warszawie przy ul. Stawki 2, kod pocztowy: 00-193.

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Procesów i Jakości

    Super-Pharm   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Twój zakres obowiązków Tworzenie konceptów biznesowych do nowych rozwiązań w systemach IT wspierających procesy biznesowe; Współpraca z przedstawicielami innych działów (klient biznesowy) przy definiowania założeń do optymalizacji procesów biznesowych oraz nowych funkcjonalności w...
  • Junior Audit Manager

    Poland Audit Services Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Opis stanowiska: Odpowiedzialność za ustalenie harmonogramu oraz terminu badania oraz planowanie i organizację projektów audytorskich, Odpowiedzialność za kontakt oraz budowanie długoterminowych relacji na poziomie zarządu (dyrektor finansowy, prezes) lub rady nadzorczej w organizacji...
  • Kierownik Działu Utrzymania Ruchu

    GGG Sp. z o.o.   Radom    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Zadania: Zarządzanie działem Utrzymania Ruchu, monitorowanie i raportowanie jego pracy. Tworzenie standardów i warunków do prawidłowej eksploatacji infrastruktury przedsiębiorstwa. Organizacja i nadzór nad instalacją, odbiorem, modernizacją i konserwacją infrastruktury technicznej....
  • Specjalista ds. Jakości, BHP i Środowiska

    KTI Poland S.A.   Płock    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    OPIS STANOWISKA: Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku Specjalisty ds. Jakości, BHP i Środowiska w szczególności należeć będzie: Utrzymanie i rozwój Zintegrowanego Systemu Zarządzania zgodnego z wymaganiami norm ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001; Współpraca z jednostkami...
  • Senior Auditor

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    23 godz.
    Key Responsibilities: Participating in operational, compliance and financial audits evaluating the adequacy of controls for Aon business units and/or key business processes. Included in this responsibility are: Demonstrating knowledge and understanding of assigned areas under review, including...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Czaplinek    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    17 godz.
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Drawsko Pomorskie    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    17 godz.
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...
  • Manager ds. certyfikacji FSC

    Silva Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Koordynacja procesów certyfikacji FSC, PEFC, KZR; Prowadzenie wymaganej dokumentacji; Przygotowywanie organizacji do audytów zewnętrznych; Przeprowadzanie audytów wewnętrznych oraz dostawców; Kontrola i wdrażanie zmian zgodnie z...
  • Manager ds. certyfikacji FSC

    Silva Sp. z o.o.   Mielec    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Koordynacja procesów certyfikacji FSC, PEFC, KZR; Prowadzenie wymaganej dokumentacji; Przygotowywanie organizacji do audytów zewnętrznych; Przeprowadzanie audytów wewnętrznych oraz dostawców; Kontrola i wdrażanie zmian zgodnie z...
  • Regionalny Główny Specjalista ds. BHP

    Schenker sp z o.o.   zachodniopomorskie, Western Pomerania    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres zadań: Współpraca z zakładami w regionie obejmującym ok. 1/3 obszaru Polski. Podział regionalny zostanie zoptymalizowany z uwzględnieniem lokalizacji członków zespołu; Współpraca i nadzór merytoryczny nad zewnętrznymi serwisami BHP wspierającymi realizację zadań służby BHP...