Starszy specjalista

Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
Rzeszów
praca stacjonarna
11 godz. temu
Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Rzeszów
Ogłoszenie o naborze Nr 141521

Warunki pracy

- praca administracyjno-biurowa,


- praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy oraz obsługa urządzeń biurowych,


- praca w pozycji siedzącej,


- kontakt z klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym.


Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym na III piętrze Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie, przy ul. Grunwaldzkiej 15. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do budynku i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Budynek wyposażony jest w windy do VI piętra. Windy posiadają sygnalizację dźwiękową informującą o pozycji windy. Osoby niepełnosprawne mogą korzystać z przestrzennych toalet, zlokalizowanych na każdej kondygnacji, od parteru do VI piętra. W przypadku delegacji służbowych, nie jest możliwe określenie otoczenia organizacyjno-technicznego.

Zakres zadań

  • prowadzi sprawy związane z ustalaniem odszkodowań za nieruchomości nabywane przez Skarb Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego w celu budowy lub modernizacji dróg publicznych, linii kolejowych lub realizacji budowli przeciwpowodziowych,
  • rozpatruje odwołania od decyzji ustalających odszkodowanie za nieruchomości nabyte przez Skarb Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego, zajęte lub przeznaczone pod drogi publiczne,
  • prowadzi sprawy związane z ustalaniem odszkodowań za nieruchomości przeznaczone pod inne cele publiczne, a także sprawy związane z ustalaniem odszkodowań za ograniczenie sposobu użytkowania nieruchomości, związane z realizacją celów publicznych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe w dziedzinie związanej z gospodarką nieruchomościami lub w geodezji. - powyżej roku,
  • Znajomość przepisów ustaw: Kodeksu cywilnego, o gospodarce nieruchomościami, rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego, o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, o księgach wieczystych i hipotece, o transporcie kolejowym, o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych, o drogach publicznych, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie.
  • Znajomość ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO).
  • Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (D. U. z 2023 r. poz. 342, 497), ani niebycie ich współpracownikiem (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie wyższe geodezyjne lub wyższe prawnicze, lub wyższe z zakresu gospodarki nieruchomościami, lub inne wyższe z ukończonymi studiami podyplomowymi z zakresu gospodarki nieruchomościami.

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających niezbędne powyżej roczne doświadczenie zawodowe w dziedzinie związanej z gospodarką nieruchomościami lub w geodezji (dokumenty jednoznacznie potwierdzające okres i rodzaj doświadczenia zawodowego).
  • Oświadczenie o niepełnieniu służby zawodowej ani niepracowaniu w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 342, 497), ani niebycie ich współpracownikiem (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.).
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

Kopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe w zakresie wykształcenia.

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-08-23 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
Kancelaria Urzędu, pok. 27
ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów
lub przez EPUAP na adres skrytki
/PUWRzeszów/Skrytka ESP

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

W związku z przetwarzaniem danych osobowych informujemy, zgodnie z zapisami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej: RODO), że:


1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewoda Podkarpacki z siedzibą w Rzeszowie, ul. Grunwaldzka15, 35-959 Rzeszów;


2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji na podstawie kodeksu pracy oraz ustawy o służbie


cywilnej, w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;


3) dane osobowe będą przetwarzane przez okres 3-ch miesięcy;


4) podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne do załatwienia sprawy. Niepodanie danych osobowych uniemożliwi załatwienie sprawy;


5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:


- podmioty, które są uprawnione, na podstawie obowiązujących przepisów prawa, do dostępu do nich oraz ich


przetwarzania w zakresie określonym przepisami, w tym kontrolującym działalność Wojewody (NIK, KAS, CBA, Prokuratura, sądy),


- podmioty wykonujące zadania w zakresie utrzymania i rozwoju systemów teleinformatycznych, w tym elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją e-Dok (Centralny Ośrodek Informatyki z siedzibą w Warszawie),


- podmioty zaangażowane w utrzymanie systemów poczty elektronicznej oraz serwisu ePUAP, które mogą być


wykorzystywane do kontaktu z Panią/Panem;


6) przysługuje Pani/Panu prawo do:


- dostępu do danych osobowych na podstawie art. 15 RODO,


- żądania sprostowania (poprawienia) swoich danych na podstawie art. 16 RODO, jeśli są nieprawidłowe lub uzupełnienia jeśli są niekompletne,


- żądania usunięcia swoich danych osobowych na podstawie art. 17 RODO po ustaniu okresu przechowywania, w myśl obowiązujących przepisów,


- żądania ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 18 RODO;


7) Pani/Pana dane nie będą poddane zautomatyzowanym procesom związanym z podejmowaniem decyzji, w tym profilowaniu;


8) Pani/Pana dane nie będą przekazane odbiorcom w państwach znajdujących się poza Unią Europejską i Europejskim Obszarem Gospodarczym lub do organizacji międzynarodowej bez postawy prawnej.


W przypadku jakichkolwiek wątpliwości czy pytań w zakresie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych w Podkarpackim Urzędzie Wojewódzkim w Rzeszowie:


1) listownie na adres Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie


2) za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej: /PUWRzeszow/SkrytkaESP lub /PUWRzeszow/skrytka


3) e-mailowo rodo@rzeszow.uw.gov.pl,


4) osobiście w siedzibie PUW w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej 15.


Jeśli uzna Pani/Pan, że dane osobowe nie są przetwarzane w sposób prawidłowy, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Sekretarka

    Przedsiębiorstwo Drogowo- Mostowe S.A.   Dębica    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Opis stanowiska: Prowadzenie sekretariatu Spółki; Przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji; Prowadzenie rejestrów pism przychodzących i wychodzących; Przygotowanie korespondencji do wysyłki; Przyjmowanie telefonów oraz udzielanie informacji; Obsługa interesantów;
  • Asystentka / Asystent biurowy

    Przedsiębiorstwo Drogowo- Mostowe S.A.   Dębica    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zadania na stanowisku: Zarządzanie sekretariatem firmy; Zarządzanie korespondencją (odbieranie, sortowanie, rejestracja, przygotowanie do wysyłki); Obsługa telefoniczna; Bezpośrednia obsługa klientów.
  • Ekspert w Wydziale Taryf w Departamencie Gospodarki Wodno-Ściekowej

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, Żelazna 59A    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: samodzielne prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach zatwierdzania taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków, w tym sporządzanie pism procesowych, projektów decyzji, także na etapie postępowań...
  • Starszy Specjalista ds. Administracyjno-Biurowych

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie delegacjami i wyjazdami pracowników. Przetwarzanie faktur i rachunków. Przygotowywanie dokumentów przetargowych. Rozliczanie wydarzeń naukowych. Zarządzanie stroną internetową i planami zajęć. Archiwizacja dokumentacji. Koordynacja przepływu dokumentów na wydziale.
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje główne zadania w pracy to: Zarządzanie kancelarią, w tym organizacja spotkań i podróży służbowych. Tworzenie projektów pism i dokumentacji. Obsługa korespondencji. Przekierowywanie połączeń telefonicznych. Zarządzanie dokumentacją. Wsparcie organizacyjne dla Rektora i Prorektorów.
  • Specjalista w Wydziale Organizacyjnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, Zarzecz 13B    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: obsługę wpływającej dokumentacji w EZD, redagowanie projektów pism związanych z bieżącym funkcjonowaniem Wydziału, prowadzenie rejestrów Wydziału Organizacyjnego, przygotowywanie dokumentacji przetargowej na usługi oraz zakupy,...
  • Główny Specjalista w Wydziale Opłat

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, Żelazna 59A    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: samodzielne przygotowywanie opinii, stanowisk oraz interpretacji przepisów prawa, a także udzielanie wyjaśnień i konsultacji w zakresie administracyjnych kar pieniężnych oraz opłat za usługi wodne. udział przy opracowywaniu wytycznych,...
  • Młodszy Specjalista w Dziale Opłat w Zarządzie Zlewni

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Koszalin, ul. Zwycięstwa 111    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: udział w prowadzeniu i obsługa spraw związanych z opłatami za usługi wodne, prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach opłat, współpracę przy ustalaniu opłaty stałej i zmiennej oraz sporządzanie informacji o opłacie i...
  • Starszy referent w Sekcji Finansowej Wydziału Neofilologii

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny Liczba etatów: 1 Główne obowiązki: Prowadzenie ewidencji, wystawianie oraz rozliczanie służbowych wyjazdów krajowych i zagranicznych pracowników. Przyjmowanie, ewidencja, rozliczanie, wystawianie faktur i rachunków. Przygotowywanie...
  • Referent / Specjalista administracyjny w Kancelarii Rektora

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Do obowiązków pracownika będzie należała obsługa organizacyjno-techniczna Prorektorów, w tym m.in.: prowadzenie i obsługa Kancelarii, prowadzenie terminarza Kancelarii, organizacja spotkań, koordynacja podróży służbowych, przygotowywanie projektów pism i dokumentów, obsługa...