Starszy specjalista

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Warszawa
starszy specjalista (senior)
praca stacjonarna
4 dni temu
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 139322

Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa.
  • Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
  • Obiekt przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 składa się z 3 budynków połączonych ze sobą funkcjonalnie, oznaczonych jako A, B i C. Bud. A i C są dostępne i dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych i posiadają: wejście do bud. na poziomie chodnika zewn., wejście do obiektu odbywa się bez żadnych barier; automatyczne drzwi wejściowe ułatwiające dostęp osobom niepełnosprawnym, które oznaczono kontrastowymi wzorami ułatwiającymi rozpoznanie ich przez osoby słabowidzące; na korytarzach posadzkę z wyraźnym, kontrastowym wzorem ułatwiającym rozpoznanie ciągów komunikacyjnych oraz okładzinę schodów z ryflowaniem każdego stopnia schodowego; oznakowanie bud. w sposób ułatwiający jego użytkowanie przez osoby słabowidzące oraz numerację pokoi dost. dla potrzeb osób słabowidzących; odpowiednią szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiającą poruszanie się osobom na wózku inwalidzkim, a także drzwi wew. o odpowiedniej szerokości; 2 windy, które są w pełni dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych i wyposażone m. in. w: szerokie wejścia, głosowy system powiadamiający o aktualnym przystanku, oznakowanie umożliwiające użytkowanie przez osoby niewidome i słabowidzące oraz platformę transportową, która umożliwia wjazd osobie na wózku inwalidzkim; łazienki dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Bud. B jest częściowo dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych: winda ułatwiająca poruszanie się, łazienka dost. dla osób niepełnosprawnych. Z uwagi na konstrukcję bud. utrudnione jest poruszanie się w nim osób niepełnosprawnych. Utrudniona jest komunikacja pomiędzy bud. B a bud. A i C, wynikająca z różnicy poziomów (czterostopniowy bieg schodowy).

Zakres zadań

  • Dokonuje wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (FERS) i Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS), sprawdza pod względem formalno-rachunkowym i dekretuje dokumenty księgowe.
  • Wprowadza do ksiąg rachunkowych dokumenty księgowe w ramach FERS i EFS w ujęciu syntetycznym i analitycznym.
  • Opiniuje pod względem finansowym projekty dokumentów, w szczególności umów, zawieranych w ramach FERS.
  • Prowadzi obsługę systemu bankowości elektronicznej w zakresie rachunku pomocniczego budżetu państwa na współfinansowanie oraz rachunku dla środków europejskich, na podstawie bankowej karty wzorów podpisów.
  • Sporządza okresowe sprawozdania ze środków budżetowych w celu opracowania na tej podstawie informacji o wykonaniu planu finansowego w części dotyczącej wykorzystania środków budżetowych w ramach FERS.
  • Wyjaśnia nieprawidłowości w danych ujętych w sprawdzanych dokumentach: umowach, wnioskach Beneficjentów o płatność oraz decyzjach administracyjnych przy współpracy z Departamentem Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • Uzgadnia na podstawie informacji z Banku Gospodarstwa Krajowego kwotę wystawionych zleceń płatności oraz zrealizowanych zleceń płatności przez upoważnione przez dysponenta części instytucje oraz kwotę dokonanych zwrotów na rachunek środków europejskich Ministra Finansów.
  • Sporządza zestawienia tabelaryczne, w celu aktualizacji bieżącej informacji o wydatkowaniu środków budżetowych na projekty w ramach PO WER i FERS.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze finansów lub rachunkowości
  • ­Znajomość ustawy o finansach publicznych oraz aktów wykonawczych
  • Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • ­Znajomość ustawy o rachunkowości
  • Rzetelność
  • Umiejętność współpracy
  • ­Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Komunikatywność
  • Umiejętność obsługi komputera: MS Office
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-09 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Nowogrodzka 1/3/5
00-513 Warszawa

Aplikację można złożyć:
• przez Internet za pomocą ePUAP
• mailowo na adres: rekrutacja@mrips.gov.pl
• osobiście w siedzibie urzędu
• przesłać pocztą
z wyraźnym dopiskiem w liście motywacyjnym, temacie maila, na kopercie: DB-7
(o ważności aplikacji decyduje data wpływu do MRPiPS)

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe – klauzula informacyjna



  • Kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie, jednak bez podania wymaganych danych osobowych nie jest możliwy udział w naborze.
  • Administrator danych i kontakt do niego: Minister Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej; adres siedziby administratora: ul. Nowogrodzka 1/3/5, 00-513 Warszawa; info@mrips.gov.pl 
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iodo@mrips.gov.pl lub na adres siedziby administratora.
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
  • Informacje o odbiorcach danych: dane osobowe mogą być ujawniane innym podmiotom na podstawie przepisów prawa. Administrator nie będzie przekazywał danych osobowych do państwa trzeciego lub do organizacji międzynarodowej.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz przez okres wynikający z przepisów o archiwizacji.
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz Kodeks pracy w związku z art. 6 ust 1 lit. c) RODO.
  • Uprawnienia: prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, prawo żądania od administratora danych dostępu do danych i ich sprostowania.
  • W trakcie przetwarzania danych osobowych nie dochodzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania.
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Finansowych

    PHZ Baltona S.A.   Warszawa, Włochy, Komitetu Obrony Robotników 49    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Współpraca z bankami, firmami konwojującymi oraz firmami obsługującymi płatności. Przygotowywanie cash flow. Dbałość o porządek i prawidłowy obieg dokumentów w firmie. Dbałość o wysoką jakość usług. Współpraca ze spółkami zagranicznymi. Procesowanie...
  • Specjalista – Asystent finansowy w Dziale Rozwoju Ośrodków Partnerskich (SOWA)

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Inicjatywa „SOWA - Strefa Odkrywania, Wyobraźni i Aktywności” finansowana jest w ramach dotacji Ministra Nauki, na podstawie umowy Nr 1/CNK-SOWA/2021 z dnia 2 marca 2021 r. w sprawie uruchomienia przez Centrum Nauki Kopernik 50 lokalnych Stref Odkrywania, Wyobraźni i Aktywności (SOWA) w...
  • Financial and Administration Manager

    Kolomolo   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  kontrakt B2B  pełny etat
    5 dni
    Job Vacancy: Financial and Administration Management Location: Poland, Krakow - On-site Contract: B2B, Full time The services should be delivered within business hours, on-site Invoice collection, tracking and co-ordination; Local payment and purchasing activities; Contractor payment calculations,...
  • Specjalista ds. Kontrolingu Operacyjnego

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szamocka 6    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Praca w Szpitalu LUX MED Onkologia​ ul. Szamocka 6, 01-748 Warszawa Twoją rolą będzie: przygotowywanie okresowych statystyk i raportów; analiza poprawności danych i raportowanie niezgodności; tworzenie raportów ad hoc na zlecenie przełożonego.
  • Główny Księgowy / Głowna Księgowa

    Medea Health   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    6 godz.
    Zakres Twoich obowiązków: Nadzór nad prowadzeniem ksiąg rachunkowych oraz podatkowych zgodnie z obowiązującymi regulacjami. Weryfikacja zapisów na kontach księgowych oraz uzgadnianie sald kont księgowych. Terminowe tworzenie obowiązujących raportów księgowych. Przygotowanie i...
  • Specjalista ds. Rozliczeń Usług Medycznych

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Fieldorfa 40    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Praca w LUX MED Onkologia ul. Fieldorfa 40​, Warszawa. Twoją rolą będzie: Rozliczanie świadczeń zdrowotnych (zabiegów, chemioterapii, badań). Weryfikacja i poprawianie błędów sprawozdawczych. Obsługa portalu SZOI. Sporządzanie zestawień i analiz.​
  • Starszy Specjalista ds. Rozliczeń Usług Medycznych

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szamocka 6​    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Praca w LUX MED Onkologia ul. Szamocka 6​, Warszawa. Twoją rolą będzie: Przeprowadzanie analiz produktowych w celu korzystniejszego rozliczania świadczeń. Weryfikacja i poprawianie błędów sprawozdawczych. Generowanie żądań rozliczenia i wystawianie faktur oraz korekt w systemie...
  • Specjalista ds. projektów, inwestycji i remontów

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Na co dzień w naszym zespole:przygotowujesz niezbędną dokumentację do zamówień na realizację zadań inwestycyjnych, projektów i remontów,przygotowujesz i realizujesz postępowania zakupowe,przygotowujesz założenia projektowe do dokumentacji technicznej dotyczącej realizowanych...
  • Specjalista ds. raportowania i kontroli

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Przygotowywanie, pozyskiwanie, analiza i raportowanie danych do Grupy zgodnie z IFRS. Tworzenie harmonogramów oraz uczestnictwo w procesie zamykania miesiąca. Wyliczanie i księgowanie różnic pomiędzy UoR a IFRS. Optymalizacja/projektowanie procesów w spółce (w tym...
  • Specjalista ds. Treasury - oferta dla osób z doświadczeniem w dziale finansowym

    Spravia sp. z o. o.   Warszawa, Wola, ul. Skierniewicka 16/20    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do zadań poszukiwanego pracownika Działu Treasury należeć będzie m.in. : Bieżące przygotowywanie płatności, rejestrowanie w systemach bankowości elektronicznej; Współpraca z bankami w zakresie bieżącej obsługi Spółki w tym, otwieranie rachunków bankowych, bieżących i...