Starszy specjalista

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
5 dni temu
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 139267

Warunki pracy

Budynek przy ul. Stefana Batorego 5:


Wejście do budynku od strony ul. Rakowieckiej 2a w Warszawie (Biuro Przepustek) wyposażone w windę zewnętrzną dla osób niepełnosprawnych.


Wejście do budynku przy ul. Stefana Batorego 5 wyposażone w podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Szerokość ciągów komunikacyjnych i drzwi wewnętrznych dostosowane są do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wewnątrz budynku znajdują się windy ułatwiające poruszanie się,


Na parterze i piętrach: I, II, III i IV  (z pięciu pięter budynku) znajdują się łazienki dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.


 


Warunki dotyczące charakteru pracy:



  • praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
  • praca w warunkach wzmożonego stresu,
  • praca pod presją czasu,
  • zagrożeniem odpowiedzialnością w trybie ustawy o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych,
  • zagrożenie korupcją.

Zakres zadań

  • Dokonuje ewidencji w systemie finansowo-księgowym FT-FK dokumentów źródłowych (m.in. faktur, not, rachunków, wyciągów bankowych, raportów kasowych, rozliczeń kosztów delegacji, list wynagrodzeń) w zakresie wydatków budżetowych oraz sporządza wewnętrzne dokumenty księgowe - zgodnie z obowiązującą Polityką (zasadami) rachunkowości oraz przepisami ogólnymi, polegającymi na sprawdzeniu prawidłowości danych zawartych w dokumencie źródłowym, właściwym wskazaniu kont księgowych w zakresie kosztów, rozrachunków i wydatków oraz wprowadzeniu danych do systemu finansowo-księgowego.
  • Sporządza sprawozdania budżetowe miesięczne i roczne z planu wydatków budżetowych, zobowiązań budżetowych oraz z wykonania planu wydatków, wraz z wprowadzeniem sprawozdań do informatycznego systemu obsługi budżetu państwa TREZOR.
  • Przygotowuje przelewy z tytułu płatności wobec kontrahentów w systemie elektronicznej bankowości NBP, polegające na kontroli terminu płatności dokumentów, właściwym wskazaniu rachunku bankowego, z którego realizowany jest przelew oraz rachunku bankowego kontrahenta, kontroluje przekazywaną kwotę, również w zakresie potrąceń z tytułu ewentualnych kar umownych lub faktur korygujących oraz kontroluje rodzaj waluty w przypadku przelewów walutowych.
  • Comiesięcznie uzgadnia konta rozrachunkowe, koszty i wydatki z uwzględnieniem kosztów rodzajowych i poszczególnych paragrafów klasyfikacji budżetowej oraz pozycji analitycznych na potrzeby sporządzenia miesięcznych sprawozdań budżetowych z wykonania wydatków, polegających na sprawdzeniu współmierności kosztów i wydatków na podstawie zapisów w ewidencji analitycznej.
  • Dokonuje obsługi kontroli problemowych wewnętrznych i zewnętrznych - przygotowuje dokumenty księgowe dotyczące przedmiotu kontroli, wydruków z ksiąg rachunkowych, przygotowuje wyjaśnienia i zestawienia dla zespołu kontrolnego, w tym m.in. z corocznej kontroli wykonania budżetu prowadzonej przez Najwyższą Izbę Kontroli.
  • Sporządza informacje z realizacji wydatków budżetowych na podstawie ksiąg rachunkowych na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne w różnych układach analitycznych, m.in. do wniosków o dostęp do informacji publicznej.
  • Bierze udział w pracach dot. corocznej inwentaryzacji metodą potwierdzenia sald kontrahentów wraz z wyjaśnieniem ewentualnych różnic.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe profilowe w zakresie ekonomii lub rachunkowości lub finansów lub ukończone studia podyplomowe w tym zakresie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w pracy samodzielnej w obszarze pracy przy rachunkowości budżetowej
  • Wiedza w zakresie: finansów publicznych, rachunkowości, w tym rachunkowości jednostek sektora finansów publicznych
  • Umiejętność myślenia analitycznego oraz orientacja na klienta
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów, umiejętność współpracy, skutecznego komunikowania się, rzetelność, gotowość do doskonalenia zawodowego
  • Wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • List motywacyjny oraz Curriculum Vitae (CV) – zawierające dane kontaktowe i informacje wynikające z wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze
  • Oświadczenie o posiadaniu wykształcenia wyższego profilowego w zakresie ekonomii lub rachunkowości lub finansów lub ukończone studia podyplomowe w tym zakresie – zgodnie z wymaganiami niezbędnymi (zawierające informacje z dyplomu ukończenia studiów/ świadectwa ukończenia szkoły tj. nr dokumentu, rodzaj wykształcenia, uczelnia/szkoła, która wydała dyplom/świadectwo, wydział, kierunek, specjalizacja)
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w pracy samodzielnej w obszarze pracy przy rachunkowości budżetowej), tj. świadectwa pracy lub zaświadczenia lub referencje lub zakresy obowiązków lub opisy stanowisk pracy lub inne dokumenty; należy dołączyć dokumenty potwierdzające rodzaj i długość wymaganego doświadczenia
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych dot. dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub oświadczenie o posiadaniu poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” (zawierające informacje o organie, który wydał dokument, datę wydania i nr dokumentu, rodzaj klauzuli, okres ważności)
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-05 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
Biuro Kadr, Szkolenia i Organizacji – WZZL
ul. Stefana Batorego 5,
02-591 Warszawa
Z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: np. BF-WF – starszy specjalista

Dokumenty można składać również osobiście w Biurze Przepustek przy ul. Rakowieckiej 2a w Warszawie w godz. 8.00-16.00

Aplikacje można składać także przez ePUAP

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Administratorem danych osobowych osób aplikujących o pracę w MSWiA jest Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji, mający siedzibę w Warszawie przy ul. Stefana Batorego 5, kod pocztowy: 02-591.


Kontakt: tel. (22) 2500 112 lub fax (22) 601 39 88 lub pisemnie na adres siedziby.


Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym, za pośrednictwem poczty elektronicznej iod@mswia.gov.pl,  może się Pani/Pan skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem. Dane osoby aplikującej do służby cywilnej w odpowiedzi na ogłoszenie o naborze w MSWiA przetwarzane są w celu realizacji rekrutacji na stanowisko w służbie cywilnej, na podstawie przepisów ustawy o służbie cywilnej, Kodeksu pracy oraz przepisów dotyczących bezpieczeństwa.


Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwane dalej RODO.


Odbiorcami danych będą podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa oraz podmioty działające na zlecenie administratora.


Podanie danych wymaganych przepisami prawa jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. Niepodanie tych danych spowoduje brak Pani/Pana udziału w procesie rekrutacji.


Podanie danych w zakresie wykraczającym poza katalog danych określonych w przepisach prawnych jest dobrowolne i nie stanowi wymogu przeprowadzenia procesu rekrutacji (m. in. wizerunku, numeru PESEL). W tym zakresie osobie przesyłającej aplikację w odpowiedzi na ogłoszenia o naborze przysługuje prawo do dostępu do treści tych danych, ich sprostowania oraz żądania ograniczenia ich przetwarzania, a także do ich usunięcia.


W przypadku przetwarzania danych podanych dobrowolnie przysługuje Pani/Panu również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.


Aplikacje będą niszczone po upływie okresu niezbędnego do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej, uwzględniając art. 33 ustawy o służbie cywilnej, jednakże nie później niż po upływie terminu wynikającego z przepisu art. 291 Kodeksu pracy.


Osobie przesyłającej aplikację w odpowiedzi na ogłoszenia o naborze przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania oraz żądania ograniczenia ich przetwarzania w przypadkach określonych w RODO.


Przysługuje Pani/ Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych mającego siedzibę w Warszawie przy ul. Stawki 2, kod pocztowy: 00-193.

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Księgowości

    Axel Krzysztof Liberadzki   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   9 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    księgowanie faktury kosztowych, transportowych, usługowych; tworzenie i księgowanie rezerw; bieżąca kontrola kosztów; rozliczanie floty samochodowej; przygotowywanie sprawozdań finansowych;
  • Starszy Specjalista ds. finansowo-księgowych i analiz

    Spółdzielnia Mieszkaniowa "Mokotów"   Warszawa, ul. Łowicka 10    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Do obowiązków osoby zatrudnionej na w/w stanowisku należeć będzie: nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów księgowych, weryfikacja i księgowanie faktur zakupu i innych dokumentów księgowych, wystawianie faktur sprzedaży, not księgowych, not korygujących, PK,...
  • Menedżer ds. Finansów i Administracji

    Kolomolo   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Obowiązki: Zarządzanie fakturami (zbieranie, śledzenie, koordynowanie), Lokalne płatności i zakupy, Obliczanie płatności dla kontrahentów, monitoring, raportowanie, Przygotowywanie sprawozdań finansowych, Analiza przepływów pieniężnych i formułowanie rekomendacji, Organizacja...
  • Księgowa / Księgowy

    Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 godz.
    Opis stanowiska: Autoryzacja płatności w imieniu klienta, Sporządzanie sprawozdań finansowych oraz wymaganych przepisami sprawozdań statystycznych, NBP, w powierzonych spółkach, Obsługa audytów i kontroli podatkowych w powierzonych spółkach, Kontakty w imieniu klienta z odpowiednimi...
  • Specjalista ds. finansowo-księgowych

    AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Wystawianie faktur sprzedaży zgodnie z przepisami VAT; Dekretowanie i księgowanie dokumentów sprzedaży; Uzgadnianie rejestru VAT sprzedaży; Księgowanie wyciągów bankowych; Prowadzenie rozrachunków z tytułu należności, uzgadnianie sald z kontrahentami; Monitorowanie i windykacja...
  • Specjalista ds. Kontrolingu Operacyjnego

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szamocka 6    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Praca w Szpitalu LUX MED Onkologia​ ul. Szamocka 6, 01-748 Warszawa Twoją rolą będzie: przygotowywanie okresowych statystyk i raportów; analiza poprawności danych i raportowanie niezgodności; tworzenie raportów ad hoc na zlecenie przełożonego.
  • Główny Księgowy / Głowna Księgowa

    Medea Health   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    5 godz.
    Zakres Twoich obowiązków: Nadzór nad prowadzeniem ksiąg rachunkowych oraz podatkowych zgodnie z obowiązującymi regulacjami. Weryfikacja zapisów na kontach księgowych oraz uzgadnianie sald kont księgowych. Terminowe tworzenie obowiązujących raportów księgowych. Przygotowanie i...
  • Specjalista ds. Rozliczeń Usług Medycznych

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Fieldorfa 40    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Praca w LUX MED Onkologia ul. Fieldorfa 40​, Warszawa. Twoją rolą będzie: Rozliczanie świadczeń zdrowotnych (zabiegów, chemioterapii, badań). Weryfikacja i poprawianie błędów sprawozdawczych. Obsługa portalu SZOI. Sporządzanie zestawień i analiz.​
  • Starszy Specjalista ds. Rozliczeń Usług Medycznych

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szamocka 6​    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Praca w LUX MED Onkologia ul. Szamocka 6​, Warszawa. Twoją rolą będzie: Przeprowadzanie analiz produktowych w celu korzystniejszego rozliczania świadczeń. Weryfikacja i poprawianie błędów sprawozdawczych. Generowanie żądań rozliczenia i wystawianie faktur oraz korekt w systemie...
  • Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy

    ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.   Warszawa, Browary Warszawskie    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Twój zakres obowiązków weryfikacja, klasyfikacja i księgowanie dokumentów; kontrola zobowiązań, należności; bieżąca analiza sald kont bilansowych; potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, pracownikami; sporządzanie deklaracji podatkowych, wykonywanie obowiązków statystycznych;...