Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kędzierzynie-Koźlu
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Kędzierzyn-Koźle
Ogłoszenie o naborze Nr 134693
Warunki pracy
- stanowisko pracy umieszczone na I piętrze budynku,
- praca administracyjno-biurowa w systemie codziennym, od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30,
- stanowisko pracy wyposażone w zestaw komputerowy, monitor ekranowy i inne urządzenia biurowe,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę,
- oświetlenie sztuczne i naturalne,
- nie występują szkodliwe oraz niebezpieczne warunku pracy,
- brak windy, podjazdów, toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb odób niedowiądzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych,
- czas pracy zgodnie z ustawą o służbie cywilnej i wymiarem etatu,
- wyjazdy na zewnętrzne i wewnętrzne szkolenia w zakresie wykonywania obowiązków służbowych.
Zakres zadań
- prowadzenie sekretariatu Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Kędzierzynie-Koźlu,
- realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej,
- prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowanie dokumentów do archiwum, udostępnianie dokumentów i brakowanie dokumentów,
- prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej,
- organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy powiatowej,
- realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej,
- prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracowników cywilnych oraz emerytów i rencistów komendy powiatowej,
- współdziałanie z ZUS w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych strażaków i pracowników komendy powiatowej - rejestrowanie strażaków i pracowników oraz członków ich rodzin do ubezpieczenia zdrowotnego - obsługa programu komputerowego PŁATNIK,
- realizacja zadań wynikających z naborem strażaków oraz pracowników cywilnych do służby w komendzie powiatowej,
- sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno - rentowej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji biurowej
- kurs archiwistów I stopnia,
- znajomość obowiązujących przepisów: Ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, Ustawy o służbie cywilnej, Ustawy o zaopatrzeniu emerytalnym funkcjonariuszy PSP, Kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość redagowania pism urzędowych,
- znajomość obsługi komputera w zakresie programów Microsoft Office, tj. Microsoft Word, Microsoft Excel,
- umiejętność współpracy i samodzielnej organizacji pracy,
- umiejętność organizacji pracy biurowej z korespondencją,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- posiadanie prawa jazdy kat. ,,B";
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- dyspozycyjność, rzetelność,
- wysoka kultura osobista,
- umiejętność planowania i organizacji pracy własnej,
- umiejętność działania pod presją czasu.