Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Przysusze poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca biurowa, w godzinach 7:30- 15:30. Z pracą na w/w stanowisku związane są wyjazdy służbowe, prowadzenie pojazdów służbowych w ramach realizacji zleconych zadań poza jednostką, współpraca z Jednostką Ratowniczo – Gaśniczą Komendy Powiatowej PSP w Przysusze i jednostkami OSP.
Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy sztucznym/naturalnym oświetleniu,
- częste kontakty z pracownikami komendy oraz podmiotami zewnętrznymi,
- narzędzia i materiały pracy – komputer, drukarka, skaner, kserokopiarka, niszczarka, telefon, urządzenia do elektronicznego obiegu dokumentacji,
- budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- konieczność poruszania się po budynku – brak windy oraz brak dostosowania toalet do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych.
Zakres zadań
- administrowanie oraz zapewnienie właściwego stanu technicznego użytkowanych obiektów, pomieszczeń i lokali mieszkalnych pozostających w dyspozycji komendy powiatowej, a także planowanie i realizacja inwestycji i remontów w tym zakresie
- opracowywanie planu potrzeb w zakresie wydatków rzeczowych, w tym także wyposażenia strażaków w odzież ochronną, specjalną, bądź wyposażenia osobistego
- prowadzenie obsługi mieszkaniowej, mundurowej i socjalnej strażaków, pracowników cywilnych i emerytów komendy powiatowej
- dokonywanie zakupów, dostaw sprzętu, paliwa, materiałów, urządzeń i usług niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania komendy powiatowej ze szczególnym uwzględnieniem procedur wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych
- zabezpieczenie logistyczne działań ratowniczych, ćwiczeń i szkoleń prowadzonych przez podmioty krajowego systemu ratowniczo - gaśniczego na terenie powiatu oraz ich przygotowanie do działań w ramach odwodów operacyjnych
- prowadzenie ewidencji ilościowo – wartościowej majątku
- likwidowanie zbędnych rzeczowych składników majątku
- sporządzanie planów zakupów i robót budowlano-instalacyjnych oraz ich realizacja ze środków finansowych pozostających w dyspozycji komendy powiatowej
- prowadzenie postępowań wyjaśniających związanych ze szkodami w mieniu komendy powiatowej, a także nadzór nad procedurami postępowań odszkodowawczych prowadzonych przez dowódców JRG i kierowników komórek organizacyjnych komendy powiatowej
- systematyczne analizowanie potrzeb w zakresie sprzętu pożarniczego i ratowniczego, środków gaśniczych i neutralizatorów i ustalenie z komórką właściwą ds. operacyjnych priorytetów w tym zakresie
- realizowanie prac dotyczących projektów związanych z pozyskiwaniem środków z funduszy strukturalnych i celowych Unii Europejskiej i z innych źródeł
- prowadzenie spraw związanych z archiwizacją wytworzonych w komórce organizacyjnej dokumentów zgodnie z obowiązującymi regulacjami w tym zakresie
- realizacja zadań związanych z wnioskami i dotacjami dla jednostek OSP z KSRG i spoza KSRG
- ewidencja oraz nadzór i konserwacja sprzętu obrony cywilnej
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- nieposzlakowana opinia,
- znajomość obsługi programów biurowych – obsługa oprogramowania pakietu MS Office – Word, Excel,
- prawo jazdy kat. B.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- obsługa programu firmy FORTECH,
- umiejętność działania pod presją czasu,
- dyspozycyjność, terminowość, dokładność,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- znajomość przepisów prawa dotyczących funkcjonowania Państwowej Straży Pożarnej, ochrony przeciwpożarowej, postępowania administracyjnego, prawa zamówień publicznych, ochrony danych osobowych,
- znajomość sprzętu pożarniczego.