Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Starszy specjalista

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Świdniku
Świdnik
praca stacjonarna
822 dni temu
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Świdniku
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Świdnik
Ogłoszenie o naborze Nr 104818

Warunki pracy

1) praca w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej,


2) praca o charakterze administracyjno - biurowym w godzinach od 7.30 do 15.30 w siedzibie tutejszej Komendy,
3) możliwość wyjazdów służbowych w ramach narad szkoleniowych, odpraw itp.,
4) częste kontakty z podmiotami zewnętrznymi oraz pracownikami Komendy,
5) oświetlenie naturalne i sztuczne,
6) praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
7) stres związany z kontrolami prowadzonymi przez organy zewnętrzne i wewnętrzne oraz niekiedy presją czasu,
8) narzędzia i materiały pracy – komputer, kserokopiarka, drukarka, skaner i inne urządzenia biurowe,
9) stanowisko pracy zlokalizowane jest na parterze budynku,


10) prowadzenie pojazdów służbowych w ramach realizacji zleconych zadań,
11) toaleta niedostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, brak windy w budynku – konieczność poruszania się po budynku, brak oznaczeń dla niewidomych i niedowidzących, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym i głuchoniemym

Zakres zadań

  • Prowadzenie spraw kwatermistrzowskich oraz logistycznych w jednostce
  • Zapewnienie właściwego stanu użytkowanych budynków, instalacji i urządzeń technicznych komendy
  • Prowadzenie obsługi mieszkaniowej, mundurowej i socjalnej strażaków i pracowników cywilnych
  • Dokonywanie bieżących zakupów materiałów i wyposażenia dla prawidłowego funkcjonowania komendy
  • Zabezpieczenie logistyczne prowadzonych działań ratowniczych, ćwiczeń i szkoleń
  • Prowadzenie spraw gospodarki majątkowej komendy
  • Prowadzenie postępowań związanych ze szkodą w mieniu komendy
  • Realizowanie prac dotyczących projektów związanych z pozyskiwaniem środków z funduszy strukturalnych i celowych Unii Europejskiej oraz ich rozliczanie
  • Prowadzenie postępowań w zakresie zamówień publicznych

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Znajomość obsługi programów pakietu MS Office - Word, Excel
  • Prawo jazdy kat. B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Duża motywacja do pracy
  • Umiejętność pracy w zespole, umiejętności interpersonalne, łatwość nawiązywania kontaktów
  • Umiejętność redagowania pism urzędowych
  • Dyspozycyjność
  • Chęć nauki i rozwoju zawodowego
  • Umiejętność radzenia sobie ze stresem
  • Znajomość przepisów prawa dotyczących funkcjonowania Państwowej Straży Pożarnej, ochrony przeciwpożarowej, służby cywilnej, postępowania administracyjnego, prawa zamówień publicznych, ochrony danych osobowych, samorządu terytorialnego
 

Podobne oferty