Getin Noble Bank S.A.
poszukuje Kandydatów/Kandydatek do współpracy jako:
Starszy Specjalista w Zespole Rozwoju CRM Operacyjnego
Warszawa
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny za:
- Rozwój środowiska operacyjnego CRM;
- Zarządzanie Centralną Kartoteką Klienta;
- Jakość danych klientów, pełnienie roli Stewarda Danych;
- Procesy CRM w Banku;
- Zgodność przetwarzania danych z przepisami.
Oczekujemy od Ciebie:
- Wykształcenia wyższego o profilu zarządzanie/ekonomia lub pokrewnych;
- Minimum 3 letniego doświadczenia pracy w banku lub innej instytucji finansowej;
- Bardzo dobrej znajomości zagadnień z zakresu zarządzania danymi, przetwarzaniem danych, regulacji unijnych i krajowych w zakresie ochrony danych osobowych;
- Bardzo dobrej znajomości zagadnień związanych z zarządzaniem procesami i projektami;
- Znajomości zagadnień związanych z CRM i projektowaniem rozwiązań klasy operacyjnego CRM;
- Biegłej znajomości pakietu MS Office;
- Rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych (umiejętności jasnego wytłumaczenia znaczenia otrzymanych wyników specjalistom z innych dziedzin);
- Dokładności, sumienności oraz bardzo dobrej organizacji pracy.
Dołącz do nas, a otrzymasz:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- Pakiet prywatnej opieki medycznej;
- Dostęp do platformy MyBenefit z szeroką ofertą benefitów (bilety do kina, teatru, dofinansowanie do karty Multisport, itp.).
- Samodzielne stanowisko pracy.
Nasza praca została zauważona i doceniona
w prestiżowych rankingach:
w prestiżowych rankingach:
Dołącz do
naszego zespołu!
naszego zespołu!
z dopiskiem P/CRM/S/01/21/Warszawa