poszukują kandydatów na stanowisko:
Starszy Specjalista w Wydziale Rozliczeń Kosztów Eksploatacji Departamentu Eksploatacji
Miejsce pracy: Konstancin-Jeziorna, Warszawa
Nr Ref.: DE/WR/5/2016
Miejsce pracy: Konstancin-Jeziorna
Podstawowy zakres obowiązków na stanowisku:
- Prowadzenie rejestru (rejestr ręczny, rejestr elektroniczny) dokumentów księgowych stanowiących nakłady PSE S.A. na komponenty;
- Przygotowywanie i sporządzanie not obciążeniowych wystawianych przez Departament Eksploatacji (DE) do faktur i umów z zakresu realizacji zadań inwestycyjnych dotyczących komponentów;
- Współpraca przy opracowywaniu Arkusza finansowania umów inwestycyjnych dotyczących komponentów (określenie źródła finansowania) realizowanych w ramach DE;
- Tworzenie w systemie mySAP.com struktur projektów oraz nowych elementów Planu Strukturalnego Projektu dla komponentów;
- Opracowywanie załączników do faktur dotyczących komponentów;
- Opracowywanie załączników do wystawienia dokumentów OT dotyczących komponentów;
- Uzgadnianie, zatwierdzanie oraz monitorowanie w systemie mySAP.com dekretacji dokumentów księgowych dotyczących komponentów;
- Koordynacja i monitorowanie prac związanych z opracowywaniem zestawień dokumentów finansowych wstępnie wprowadzonych do systemu mySAP.com (ZI);
- Koordynacja i monitorowanie prac związanych z opracowywaniem zestawień dokumentów finansowych płatności przeterminowanych;
- Koordynacja i monitorowanie sprawozdawczości związanej z rozliczaniem planu inwestycyjnego dotyczącego komponentów;
- Koordynacja i monitorowanie sprawozdawczości związanej z prognozowaną realizacją wymiany/zakupu komponentów;
- Koordynacja i monitorowanie prac na potrzeby raportów z przepływów pieniężnych zakupu/wymiany komponentów oraz sporządzanie raportów;
- Sporządzanie raportów i analiz dotyczących należności przeterminowanych, do których należy wysyłać Monity, wystawianie Monitów do dłużników PSE S.A. z zakresu roszczeń osób fizycznych;
- Przygotowywanie informacji zbiorczej oraz aktualizowanie zestawień opracowywanych na podstawie raportów z systemu mySAP.com, związanych z należnościami dla PSE S.A. od osób fizycznych zasądzonych w toku postępowań sądowych.
Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenia wyższego z zakresu ekonomii, finansów, księgowości lub kontrolingu;
- Minimum 3 lat stażu pracy na stanowisku o podobnym zakresie zadań;
- Znajomości systemu mySAP.com;
- Znajomości zasad rachunkowości i ustawy o VAT;
- Umiejętności organizowania i planowania pracy;
- Umiejętności analitycznego myślenia oraz formułowania ocen i wniosków;
- Sumienności, rzetelności, dokładności;
- Komunikatywności i umiejętności pracy w zespole;
- Znajomości języka angielskiego w stopniu co najmniej średnim.