Starszy Specjalista w Wydziale Prawnym
w Departamencie Kontroli
Numer ogłoszenia: DK/21/127
Miejsce pracy: Warszawa
Termin składania ofert 01.07.2021 r.
Szczegóły oferty
GŁÓWNE ZADANIA:
- monitorowanie obowiązujących przepisów prawa;
- monitorowanie orzecznictwa w zakresie dotyczącym realizacji zadań, o których mowa w dziale III A ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej;
- współpraca z Biurem Prawnym oraz komórkami organizacyjnymi realizującymi obsługę prawną Oddziałów Wojewódzkich Funduszu w zakresie obsługi prawnej postępowań sądowych, będących wynikiem realizacji zadań, o których mowa w dziale III A ustawy o świadczeniach;
- opiniowanie pod względem prawnym projektów stanowisk w sprawie rozpatrywanych przez Departament środków odwoławczych dotyczących kontroli oraz wydawanych decyzji administracyjnych;
- udział w prowadzeniu rejestrów Wydziału;
- opracowywanie zawiadomień o możliwości popełnienia przestępstwa i współpraca z organami ścigania;
- opracowywanie odpowiedzi na wnioski o udzielnie informacji publicznej w zakresie kompetencji Departamentu.
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: wyższe prawnicze
- Lata pracy zawodowej: minimum 4 lata
Wymagania dodatkowe:
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za popełnione z winy umyślnej przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
- ukończenie aplikacji prokuratorskiej, sędziowskiej lub adwokackiej;
- bardzo dobra znajomość procedury karnej i prawa karnego materialnego;
- doświadczenie zawodowe w zakresie opracowywania zawiadomień o możliwości popełnienia przestępstwa;
- doświadczenie zawodowe w zakresie stosowania przepisów prawa lub legislacji;
- doświadczenie zawodowe w administracji publicznej w obszarze związanym ze świadczeniami medycznymi, w obszarze farmaceutycznym, przeprowadzaniem i koordynacją kontroli oraz opracowywaniem dokumentów w wymienionym zakresie;
- bardzo dobra znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień związanych z funkcjonowaniem krajowego systemu opieki zdrowotnej, w tym dotyczących kontroli realizowanych przez Narodowy Fundusz Zdrowia;
- umiejętność analitycznego i syntetycznego myślenia oraz formułowania wniosków;
- umiejętność wykonywania zadań pod presją czasu;
- umiejętność planowania i organizacji pracy własnej;
- otwartość i łatwość nawiązywania kontaktu;
- rzetelność i terminowość;
- umiejętność pracy w zespole.
Wymagane dokumenty:
- CV;
- podpisany kwestionariusz osobowy;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających dwa lata pracy zawodowej w obszarze analizy systemowej,
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
ZAPRASZAMY
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl.
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl.
Naszym pracownikom oferujemy:
- Pracę w organizacji sprawnie zarządzanej, skoncentrowanej na realizacji celów
- Pracę zgodnie z metydyką LEAN MANAGEMENT
- Stabilne zatrudnienie na Umowę o Pracę
- Profesjonalny system szkoleń
- Opiekę mentora
- Możliwości awansu zawodowego
- Miłą atmosferę w pracy
- Atrakcyjne wsparcie socjalne (ZFŚS)
- Inicjatywy dbające o zdrowie
NASZE WARTOŚCI:
- OTWARTOŚĆ NA PACJENTA
- EFEKTYWNOŚĆ
- INNOWACYJNOŚĆ
- SATYSFAKCJA PRACOWNIKÓW