PSE S.A. poszukuje kandydatów na stanowisko:
Starszy Specjalista w Sekcji Organizacyjnej w Biurze Strategii i Organizacji
Miejsce pracy: Warszawa, Konstancin-Jeziorna
Nr Ref.: BS/SO/SS – 02-15
Miejsce pracy: Konstancin-Jeziorna
Podstawowy zakres obowiązków na stanowisku:
- analiza i ocena procesów gospodarczych oraz ciągów zadań nieprocesowych,
- projektowanie schematów procesów gospodarczych i procedur organizacyjnych (merytorczynych oraz ogólnozarządzczych)
- wdrażanie narzędzi monitorowania efektywności organizacji i walidacji realizowanych procesów gospodarczych,
- ocena merytoryczna oraz techniczna procedur organizacyjnych,
- weryfikacja formalna oraz techniczna dokumentacji organizacyjnej struktura tymczasowych, opiniowanie inicjatyw projektowych w zakresie ich zasadności w odniesieniu do zadań realizowanych w ramach struktur organizacyjnych jednostek,
- współpraca z właścicielami i uczestnikami procesów gospodarczych i procedur w opracowaniu procedur merytorycznych, aktualizacje procedur,
- opracowywanie nowych procedur i projektowanie zmian w dotychczasowych procedurach ogólnozarządczych,
- opracowywanie oraz stosowanie zasad i standardów w podejściu do regulaminów, struktur organizacyjnych, procesów gospodarczych oraz procedur organizacyjnych,
- monitorowanie kompletności procedur organizacyjnych,
- administrowanie i aktualizowanie księgi procesów i księgi procedur PSE S.A.,
- projektowanie i graficzne opracowywanie struktur organizacyjnych,
- badanie i ocena regulaminów organizacyjnych pod kątem:
- zgodności z przebiegiem procesów i strukturami organizacyjnymi,
- pełnionych funkcji, realizowanych zadań i powstających produktów,
- podziału odpowiedzialności pomiędzy ośrodkami odpowiedzialności,
- przyjętych standardów;
- realizowanych zadań i generowanych produktów.
- współpraca z jednostkami organizacyjnymi przy aktualizacji regulaminów organizacyjnych zgodnie ze zmianami w strukturze organizacyjnej oraz procesami Spółki i przyjętymi standardami,
- dokonywanie weryfikacji, kontroli materiałów i działań pod względem merytorycznym i formalnym,
- przygotowywanie propozycji zmian, uzasadnień i wniosków do Zarządu PSE S.A
- wspomaganie pracy biura w zakresie przygotowywania, aktualizacji i archiwizacji niezbędnych dokumentów,
- obsługa sekretarska w zakresie: obsługi dokumentacji wychodzącej/ przychodzącej, prowadzenie rejestrów biura, prowadzenie listy obecności oraz ewidencji wyjść, monitorowanie zaopatrzenie biura, itp.
Wymagania:
- wykształcenie - wyższe – preferowane z zakresu organizacji i zarządzania lub prawa i administracji,
- minimum 3 lat doświadczenia w pracy na stanowisku o podobnym zakresie zadań,
- umiejętność analitycznego i logicznego myślenia oraz syntetyzowania informacji,
- umiejętność szeregowania zadań i skutecznego ich wykonywania wg stopnia ważności,
- umiejętność starannej realizacji wielowątkowych zadań o różnych stopniu złożoności z zachowaniem należytego poziomu jakości,
- rzetelność i skrupulatność w realizacji zadań,
- odpowiedzialność i silne nastawienie na realizację celów,
- konsekwentność w realizacji podejmowanych działań, pragmatyzm,
- samodzielność i inicjatywa w działaniu,
- umiejętność pracy zespołowej,
- umiejętność organizacji pracy w sposób wydajny, przewidywanie zdarzeń, weryfikacja planów w zależności od zmieniających się okoliczności,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- umiejętność jasnego i skutecznego porozumiewania się, otwartość na innych,
- otwartość na zmiany, chęć rozwijania się, samodoskonalenie,
- wysokie kompetencje interpersonalne,
- wysokie umiejętności formułowania wypowiedzi i sporządzania dokumentów,
- bardzo dobra praktyczna znajomość pakietu MS Office,
- Preferowanymi cechami dodatkowymi będą pasja, zaangażowanie, entuzjazm.