Starszy Specjalista w Sekcji Monitoringu i Rozwoju Infolinii
w Departamencie Obsługi Klientów
Numer ogłoszenia: DOK/22/41
Miejsce pracy: Warszawa
1 etat / umowa o pracę
Termin składania ofert 25.02.2022 r.
Szczegóły oferty
- przygotowywanie analiz i raportów z wykonywanych zadań oraz sprawozdań z prowadzonych projektów
- koordynowanie i zarządzanie umowami na świadczenie usługi infolinii
- koordynacja aktualizacji Bazy Wiedzy i skryptów rozmów - współpraca w tym zakresie z komórkami organizacyjnymi Centrali, oddziałami wojewódzkimi NFZ i wykonawcą świadczącym obsługę infolinii
- analizowanie ruchu połączeń przychodzących na infolinię i dostosowywanie harmonogramów pracy konsultantów
- bieżące przekazywanie komunikatów i zmian niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania infolinii
- monitorowanie jakości obsługi przez infolinię
- koordynowanie pracy II linii wsparcia infolinii
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: wyższe
- Lata pracy zawodowej: minimum 4 lata
(Wykształcenie należy potwierdzić kopią dyplomu ukończenia uczelni wyższej; staż pracy należy potwierdzić świadectwami pracy / zaświadczeniem o zatrudnieniu / aktualnym wyciągiem z CEIDG.)
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w pracy związanej z analizowaniem i prezentowaniem danych
- bardzo dobra znajomość pakietu office, w szczególności biegłe posługiwanie się arkuszem MS Excel
- znajomość ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych
- analityczne myślenie
- odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu
- umiejętność pracy w zespole
- samodzielność w podejmowaniu decyzji i opanowanie
- dobra organizacja pracy własnej, rzetelność i zaradność
- kreatywność i wychodzenie z inicjatywą
- praca w placówce medycznej lub innej instytucji systemu zdrowia – min. 1 rok
- mile widziane doświadczenie w pracy w ramach call center lub w monitorowaniu pracą call center
Wymagane dokumenty:
- CV
- podpisany kwestionariusz osobowy
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów)
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl.
Naszym pracownikom oferujemy:
- Pracę w organizacji sprawnie zarządzanej, skoncentrowanej na realizacji celów
- Pracę zgodnie z metydyką LEAN MANAGEMENT
- Stabilne zatrudnienie na Umowę o Pracę
- Profesjonalny system szkoleń
- Opiekę mentora
- Możliwości awansu zawodowego
- Miłą atmosferę w pracy
- Atrakcyjne wsparcie socjalne (ZFŚS)
- Inicjatywy dbające o zdrowie
NASZE WARTOŚCI:
- OTWARTOŚĆ NA PACJENTA
- EFEKTYWNOŚĆ
- INNOWACYJNOŚĆ
- SATYSFAKCJA PRACOWNIKÓW