Starszy Specjalista w Dziale Realizacji Kontroli
w Terenowym Wydziale Kontroli I we Wrocławiu
w Departamencie Kontroli
Numer ogłoszenia: DK/21/226
Miejsce pracy: Wrocław
1 etat - umowa o pracę
Termin składania ofert: 24.11.2021 r.
Szczegóły oferty
- realizacja planowych oraz doraźnych kontroli udzielania świadczeń świadczeniobiorcom;
- wykonywanie zatwierdzonego programu/tematyki kontroli;
- stosowanie zdefiniowanych procedur realizacji kontroli;
- efektywne komunikowanie się z reprezentacją podmiotu kontrolowanego (przekazywanie informacji dotyczących m.in. celów kontroli, ustaleń, ocen, wniosków i zaleceń);
- dokumentowanie istotnych informacji dla poparcia wniosków oraz wyników realizacji zadań kontrolnych (w tym także bezwzględna dbałość, aby wyniki kontroli i twierdzenia kontrolera oparte były na starannie gromadzonych dowodach kontroli);
- przygotowanie wg. ustalonych zasad dokumentacji kontroli;
- należyte zabezpieczenie dokumentacji kontroli i przestrzeganie wymagań dotyczących archiwizacji kontroli;
- przestrzeganie przyjętych przepisami kryteriów informowania o wynikach kontroli (w tym sporządzenie wystąpień pokontrolnych);
- uzyskiwanie i ocenianie odpowiedzi kontrolowanych podmiotów (świadczeniodawców) na ustalenia i zalecenia (w tym w szczególności dbałość, aby odpowiedzi zawierały informacje wystarczające do oceny adekwatności i terminowości działań korygujących).
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe – lekarz medycyny;
- minimum 4 lata pracy zawodowej.
- znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1285 z późn. zm.);
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za popełnione z winy umyślnej przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
- umiejętność wnikliwej analizy dokumentów;
- umiejętność formułowania sądów, rozumienie zależności, zmienności;
- umiejętność logicznego wnioskowania;
- umiejętność komunikacji interpersonalnej;
- umiejętność pracy zespołowej;
- sprawność wytworzenia potrzebnych informacji ze zbioru danych;
- wysokie kompetencje poznawcze związane ze sprawnością przetwarzania informacji – identyfikacja, analizowanie, dokonywanie ich syntezy, raportowanie wyników, planowanie wykorzystania wiedzy i projektowanie rozwiązań określonych problemów natury operacyjnej;
- orientacja na osiąganie celu kontroli;
- umiejętność planowania i organizowania.
- CV;
- podpisany kwestionariusz osobowy;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy
- zlecenia lub prowadzenia działalności gospodarczej;
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie
- dokumentów) .
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dostępni dla Ciebie pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl.
Naszym pracownikom oferujemy:
- Pracę w organizacji sprawnie zarządzanej, skoncentrowanej na realizacji celów
- Pracę zgodnie z metydyką LEAN MANAGEMENT
- Stabilne zatrudnienie na Umowę o Pracę
- Profesjonalny system szkoleń
- Opiekę mentora
- Możliwości awansu zawodowego
- Miłą atmosferę w pracy
- Atrakcyjne wsparcie socjalne (ZFŚS)
- Inicjatywy dbające o zdrowie
NASZE WARTOŚCI:
- OTWARTOŚĆ NA PACJENTA
- EFEKTYWNOŚĆ
- INNOWACYJNOŚĆ
- SATYSFAKCJA PRACOWNIKÓW