Starszy Specjalista w Dziale Realizacji Kontroli
w Terenowym Wydziale Kontroli I we Wrocławiu
w Departamencie Kontroli
Numer ogłoszenia: DK/21/33
Miejsce pracy: Wrocław
Termin składania ofert 23.03.2021 r.
Szczegóły oferty
- realizacja koordynowanych kontroli planowych oraz doraźnych kontroli udzielania świadczeń świadczeniobiorcom bezstronnie w sposób wolny od uprzedzeń, unikając konfliktu interesów;
- identyfikowanie informacji wystarczających, wiarygodnych, istotnych i przydatnych do osiągnięcia celów kontroli;
- opieranie wniosków oraz wyników realizacji kontroli na właściwych analizach i ocenach;
- wykonywanie zatwierdzonego programu/tematyki kontroli;
- stosowanie zdefiniowanych procedur realizacji kontroli;
- efektywne komunikowanie się z reprezentacją podmiotu kontrolowanego, tak aby jasno i skutecznie przekazywać informacje dotyczące m.in. celów kontroli, ustaleń, ocen, wniosków i zaleceń;
- dokumentowanie istotnych informacji dla poparcia wniosków oraz wyników realizacji zadań kontrolnych w tym także bezwzględna dbałość, aby wyniki kontroli i twierdzenia kontrolera oparte były na starannie gromadzonych dowodach kontroli; przygotowanie wg ustalonych zasad dokumentacji kontroli, która winna być staranna, przejrzysta, zwięzła i kompletna, ułożona chronologicznie w sposób logiczny i jednolity, ograniczona do spraw istotnych i znaczących dla celów kontroli, właściwie indeksowana i zawierająca efektywny system odesłań;
- należyte zabezpieczenie dokumentacji kontroli i przestrzeganie wymagań dotyczących archiwizacji kontroli bez względu na formę i format w jakim została zapisana;
- przestrzeganie przyjętych przepisami kryteriów informowania o wynikach kontroli w tym sporządzenie dokładnych, obiektywnych, jasnych, zwięzłych, konstruktywnych, kompletnych i na czas wystąpień pokontrolnych;
- uzyskiwanie i ocenianie odpowiedzi kontrolowanych podmiotów (świadczeniodawców) na ustalenia i zalecenia w tym w szczególności dbałość, aby odpowiedzi zawierały informacje wystarczające do oceny adekwatności i terminowości działań korygujących.
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: wyższe medyczne - lekarz
- Lata pracy zawodowej: minimum 4 lata pracy zawodowej
Wymagania dodatkowe:
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za popełnione z winy umyślnej przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
- posiadanie wykształcenia medycznego i/lub wykonywanie zawodu medycznego;
- umiejętność wnikliwej analizy;
- umiejętność formułowania sądów, rozumienie zależności, zmienności;
- umiejętność wnioskowania logicznego;
- umiejętność komunikacji interpersonalnej;
- umiejętność pracy zespołowej;
- sprawność wytworzenia potrzebnych informacji ze zbioru danych;
- wysokie kompetencje poznawcze związane ze sprawnością przetwarzania informacji – identyfikacja, analizowanie, dokonywanie ich syntezy, raportowanie wyników, planowanie wykorzystania wiedzy i projektowanie rozwiązań określonych problemów natury operacyjnej;
- orientacja na osiąganie celu kontroli;
- umiejętność planowania i organizowania.
Wymagane dokumenty:
- CV;
- podpisany kwestionariusz osobowy;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenia (zaświadczenie) lub prowadzenia działalności gospodarczej;
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dostępni dla Ciebie pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl.
Naszym pracownikom oferujemy:
- Pracę w organizacji sprawnie zarządzanej, skoncentrowanej na realizacji celów
- Pracę zgodnie z metydyką LEAN MANAGEMENT
- Stabilne zatrudnienie na Umowę o Pracę
- Profesjonalny system szkoleń
- Opiekę mentora
- Możliwości awansu zawodowego
- Miłą atmosferę w pracy
- Atrakcyjne wsparcie socjalne (ZFŚS)
- Inicjatywy dbające o zdrowie
NASZE WARTOŚCI:
- OTWARTOŚĆ NA PACJENTA
- EFEKTYWNOŚĆ
- INNOWACYJNOŚĆ
- SATYSFAKCJA PRACOWNIKÓW