Starszy Specjalista
w Dziale Eksploatacji i Wsparcia Technicznego
w Departamencie Informatyki
Numer ogłoszenia: DI/21/99
Miejsce pracy: Warszawa
(umowa na zastępstwo)
Termin składania ofert: 02.06.2021 r.
Szczegóły oferty
- przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji działu: pism, umów, protokołów, instrukcji, procedur i rejestrów;
- zarządzanie projektami realizowanymi przez dział: nadzór nad zaplanowanymi zadaniami i harmonogramem;
- analiza i uzgadnianie wymagań funkcjonalnych z użytkownikami infrastruktury IT, na potrzeby realizowanych przez wydział postępowań o zamówienie publiczne, których celem jest zakup systemów i sprzętu informatycznego;
- prowadzenie rejestrów sprzętu i oprogramowania, nad którymi opiekę sprawuje wydział, nadzór nad umowami zawartymi przez wydział: terminami, realizacją, wykorzystaniem;
- współpraca z zewnętrznymi dostawcami rozwiązań, w zakresie zawartych umów, w celu dotrzymania określonych w nich warunków;
- wsparcie pozostałych pracowników wydziału w rozwiązywaniu problemów pojawiających się w administrowanej przez wydział infrastrukturze IT;
- współpraca w zakresie zadań opisanych w poprzednich punktach z komórkami organizacyjnymi NFZ w Centrali oraz Oddziałach Wojewódzkich NFZ;
- podejmowanie inicjatyw w celu usprawniania realizacji procesów, w oparciu o które wydział wykonuje powierzone mu zadania;
- udział w postępowaniach o zamówienia publiczne w obszarze kompetencji i zadań opisanych w poprzednich punktach w zakresie: kontaktów z dostawcami technologii i usług, przygotowania wniosków, przygotowania opisów technicznych i specyfikacji zamówień, udział w komisjach dotyczących postępowań o zamówienia publiczne.
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie / wyższe;
- lata pracy zawodowej:
- minimum 4 lata pracy zawodowej - w przypadku posiadania wykształcenia wyższego
- minimum 6 lat pracy zawodowej - w przypadku posiadania wykształcenia średniego.
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- znajomość Prawa Zamówień Publicznych;
- znajomość dobrych praktyk i metod prowadzenia projektów;
- dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office;
- umiejętność nadawania powierzonym zadaniom właściwych priorytetów;
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację,
- dokumentacji technicznej (udział w telekonferencjach prowadzonych w tym języku);
- znajomość zbioru dobrych praktyk ITIL;
- komunikatywność, umiejętność rozmowy z użytkownikiem końcowym;
- umiejętność radzenia sobie z presją czasu;
- umiejętność pracy w zespole;
- odporność na stres;
- wysoka kultura osobista.
Wymagane dokumenty:
- CV;
- podpisany kwestionariusz osobowy;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy
- zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej;
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl.
Naszym pracownikom oferujemy:
- Pracę w organizacji sprawnie zarządzanej, skoncentrowanej na realizacji celów
- Pracę zgodnie z metydyką LEAN MANAGEMENT
- Stabilne zatrudnienie na Umowę o Pracę
- Profesjonalny system szkoleń
- Opiekę mentora
- Możliwości awansu zawodowego
- Miłą atmosferę w pracy
- Atrakcyjne wsparcie socjalne (ZFŚS)
- Inicjatywy dbające o zdrowie
NASZE WARTOŚCI:
- OTWARTOŚĆ NA PACJENTA
- EFEKTYWNOŚĆ
- INNOWACYJNOŚĆ
- SATYSFAKCJA PRACOWNIKÓW