Ogłoszenie numer: 6148371, z dnia 2021-12-20
PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
Starszy Specjalista w Departamencie Komunikacji i Marketingu (ds. organizacji kluczowych wydarzeń PARP)
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: SS/DKM/12/21
Opis stanowiska
- organizacja kluczowych wydarzeń PARP: seminariów/konferencji/kongresów/gali;
- współpraca z Wykonawcami zewnętrznymi w tym agencjami eventowymi;
- planowanie, realizacja, sprawozdawczość oraz rozliczanie projektów eventowych;
- opracowywanie i realizacja działań promocyjno-informacyjnych dotyczących Norweskiego Mechanizmu Finansowania oraz Programów Operacyjnych, w tym:
- opracowywanie rocznych planów działań informacyjnych i promocyjnych oraz polityki informacyjnej Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Prowadzenie sprawozdawczości oraz budżetu w tym zakresie,
- realizacja zadań związanych z promocją działań PARP, w tym prowadzenie kampanii promocyjno-informacyjnej.
- redagowanie i nadzór nad aktualizacją stron internetowych;
- redagowanie materiałów promocyjnych, informacyjnych, artykułów i publikacji oraz przygotowywanie prezentacji;
- przygotowywanie dokumentacji przetargowych w zakresie zamówień publicznych;
- przygotowywanie planów i sprawozdań dotyczących działań realizowanych przez Departament;
- realizacja spraw związanych z udziałem PARP w imprezach organizowanych przez instytucje zewnętrzne;
- przygotowywanie i realizacja działań promujących Agencję i oferowane przez nią instrumenty wsparcia.
Wymagania
- wykształcenie wyższe;
- minimum trzy lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku;
- doświadczenie w organizacji eventów oraz współpracy z agencjami eventowymi;
- doświadczenie w tworzeniu/realizacji/sprawozdawczości planów promocyjnych;
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. zaawansowanym;
- bardzo dobra znajomość i obsługa pakietu MS Office;
- umiejętności negocjacyjne;
- dobra organizacja pracy, terminowość, rzetelność i dbałość o szczegóły;
- umiejętność pracy w zespole;
- otwartość i kreatywność.
Dodatkowo (wymagania pożądane):
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: marketing, dziennikarstwo);
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych w tym przygotowywanie dokumentów przetargowych;
- doświadczenie w zakresie komunikacji Funduszy Europejskich lub działań realizowanych z Budżetu Państwa.
Poznaj
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
ul.Pańska 81/83
00-834 Warszawa
Dlaczego warto?
Praca w PARP daje możliwość zdobywania doświadczenia w prestiżowych krajowych i międzynarodowych projektach. Dzięki polityce personalnej pracownicy mają możliwość optymalnego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. Dbamy o rozwój kompetencji, życzliwą atmosferę i budujemy przyjazne relacje zespołowe oparte na wzajemnym szacunku i zaufaniu.