- Kartę sportową
- Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
- Elastyczny czas pracy
- Prywatną opiekę medyczną
- Dostęp do kursów LinkedIn Learning
- Atrakcyjne lokalizacje miejsca pracy
(St.) specjalista(-ka) ds. rozwoju sprzedaży kredytów niehipotecznych
Zapraszamy do zespołu, który dba o pozytywne doświadczenie klienta znajdującego się w procesie zakupu produktów kredytowych. Realizujemy strategiczne inicjatywy zmierzające do rozwoju biznesu kredytowego. Główne zadania zespołu to dbałość o atrakcyjne rozwiązania i procesy kredytowe dla klientów w ścisłej współpracy z departamentem ryzyka, segmentami detalu, innymi liniami biznesowymi, marketingiem oraz kanałami sprzedaży. Planujemy sprzedaż, monitorujemy bieżące wyniki oraz wskaźniki procesowe. Podejmujemy działania zmierzające do wykorzystania potencjału sprzedażowego oraz komunikację z klientem w ramach kampanii „in the shop”.
Jesteśmy zaangażowanym i zmotywowanym zespołem, w którym panuje miła atmosfera. Wspieramy się wzajemnie w codziennej pracy i lubimy wyzwania.
Dołącz do nas i miej wpływ na produkty i procesy kredytów niehipotecznych!
W tej roli czekają na Ciebie następujące zadania:
- rekomendowanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań dla klientów wspierających pozytywne doświadczenie kredytowe,
- podejmowanie działań w zakresie rozwoju i optymalizacji procesów kredytowych i sprzedażowych
- monitoring sprzedaży i wskaźników procesowych,
- analiza danych w zakresie realizowanych inicjatyw,
- proponowanie, przygotowywanie i wdrażanie zmian produktowych i kampanijnych,
- śledzenie trendów i identyfikowanie potrzeb klientów,
- dbałość o konwersję w procesie sprzedażowym kredytów niehipotecznych,
- współpraca z obszarem ryzyka w zakresie polityki kredytowej,
- współpraca z kanałami sprzedaży,
Dołącz do nas jeśli:
- masz wiedzę i doświadczenie w zakresie bankowości w obszarach produktowych lub procesowych,
- cechuje Cię otwartość na zdobywanie wiedzy i odpowiedzialność za realizowane zadania,
- odważnie prezentujesz swoje zdanie i wnioski,
- masz dużą otwartość i umiejętność myślenia perspektywą klienta,
- potrafisz planować zadania i monitorować ich realizację,
- cechuje Cię otwartość na współpracę z różnorodnymi zespołami,
- masz w sobie ciekawość świata – znasz trendy, produkty i rozwiązania dla klientów,
- potrafisz działać konsekwentnie,
- potrafisz tworzyć prezentacje oraz sprawnie poruszasz się w środowisku MS Office
mile widziana:
- wiedza i praktyczne doświadczenie w zakresie prowadzenia projektów,
Brzmi ciekawie? Aplikuj i dołącz do zespołu:)
Co dalej?
- Zapoznamy się z Twoim CV i formularzem.
- Porozmawiasz online z menedżerem, rekruterką
- Damy znać, jak Ci poszło – trzymamy kciuki za ofertę!
Oferujemy:
- umowę o pracę
- hybrydowy model pracy 2dni/tydz
- Kartę sportową
- Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
- Elastyczny czas pracy
- Prywatną opiekę medyczną
- Dostęp do kursów LinkedIn Learning
- Atrakcyjne lokalizacje miejsca pracy