- Uruchamianie i utrzymywanie usług dla klientów końcowych w obszarze B2B, WV
- Planowanie, rozbudowa i utrzymanie sieci oraz serwisów Voice Core w modelu Agile tworzenie dokumentacji, opracowywanie zaleceń i instrukcji konfiguracyjnych i procesowych
- Analiza wymagań biznesowych i proponowanie adekwatnych rozwiązań technicznych
- Zarządzanie cyklem życia sieci Voice Core
- Testowanie oraz wdrażanie nowych funkcjonalności i rozwiązań z obszaru Voice Core
- Wykształcenie wyższe (preferowany kierunek: telekomunikacja)
- Doświadczenie min. 1 rok na podobnym stanowisku u operatora telekomunikacyjnego dostawcy sprzętu lub technologii
- Znajomość systemów Voice Core i środowiska bezpośrednio powiązanego
- Znajomość architektury, protokołów i sygnalizacji z obszarów IMS/VoIP, SBC, MSS, HSS/HLR Podstawowa wiedza na temat technologii związanych z wirtualizacją, cloud computing, orchestration, OpenStack, KVM
- Umiejętność pracy w zespole (także międzynarodowym)
- Samodzielność, kreatywność, entuzjastyczne podejście i proaktywne poszukiwanie rozwiązań
- Komunikatywność, otwartość na nowe wyzwania i umiejętność spojrzenia na nie z różnych perspektyw
- Umiejętność podejmowania decyzji i stosowania rozwiązań w nawiązaniu do potrzeb
- Umiejętności negocjacyjne, koordynacyjne, umiejętność budowania i zarządzania harmonogramem
- Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację w mowie i piśmie
- Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy oraz możliwość pracy zdalnej
- Opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny
- Bezpłatne miejsce parkongowe
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Ekstra dzień wolny - świętuj urodziny lub imieniny z najbliższymi
- i wiele innych...
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.