Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Zarządzania Siecią Telekomunikacyjną Voice Core

    Orange Polska S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Utrzymanie systemów teleinformatycznych w ramach Orange Polska oraz Grupy Orange Analiza i rozwiązywanie problemów technicznych, planowanie i wdrażanie zmian w sieci Wsparcie techniczne w zakresie usuwania awarii i działań prewencyjnych dla sieci i usług klienckich w trybie 24/7 Tworzenie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Zarządzania Siecią Telekomunikacyjną Voice Core

    Orange Polska S.A.   Katowice    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Utrzymanie systemów teleinformatycznych w ramach Orange Polska oraz Grupy Orange Analiza i rozwiązywanie problemów technicznych, planowanie i wdrażanie zmian w sieci Wsparcie techniczne w zakresie usuwania awarii i działań prewencyjnych dla sieci i usług klienckich w trybie 24/7 Tworzenie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Zarządzania Siecią Telekomunikacyjną Voice Core

    Orange Polska S.A.   Poznań    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Utrzymanie systemów teleinformatycznych w ramach Orange Polska oraz Grupy Orange Analiza i rozwiązywanie problemów technicznych, planowanie i wdrażanie zmian w sieci Wsparcie techniczne w zakresie usuwania awarii i działań prewencyjnych dla sieci i usług klienckich w trybie 24/7 Tworzenie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Zarządzania Siecią Telekomunikacyjną Voice Core

    Orange Polska S.A.   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Utrzymanie systemów teleinformatycznych w ramach Orange Polska oraz Grupy Orange Analiza i rozwiązywanie problemów technicznych, planowanie i wdrażanie zmian w sieci Wsparcie techniczne w zakresie usuwania awarii i działań prewencyjnych dla sieci i usług klienckich w trybie 24/7 Tworzenie...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Projektant Sieci Teleinformatycznych Warszawa
Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Planowania i Rozwoju Sieci Packet Core

Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Planowania i Rozwoju Sieci Packet Core

PLAY (P4 Sp. z o.o.)
Warszawa, ul. Wynalazek 1
starszy specjalista (senior)
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
rekrutacja online
302 dni temu

 

Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Planowania i Rozwoju Sieci Packet Core
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Wynalazek 1
Twoje zadania:
  • Rozwój i zarządzenie konfiguracją elementów sieci Packet Core w szczególności PCRF/PCF i PGW/SMF
  • Tworzenie wymagań technicznych i zaleceń dotyczących planowania oraz projektowanie i standaryzacja usług w obszarze sieci Packet Core
  • Rozwój oraz inżynieria nowych usług i funkcjonalności w ramach sieci Packet Core i systemów wspomagających w obszarze Core, IMS i VAS
  • Śledzenie rozwoju międzynarodowych standardów telekomunikacyjnych i informatycznych (m.in. ETSI, 3GPP, IETF)
  • Opracowywanie, przygotowanie testów i triali nowych rozwiązań w obszarze Packet Core
  • Współpraca z dostawcami w zakresie monitorowania roadmapy technologicznej, współpraca na poziomie technicznym z dostawcami sprzętu, analiza techniczna ofert
  • Koordynacja testów i wdrożeń w ramach prowadzonych projektów, wsparcie operacyjne dla rozwiązywania problemów
Szukamy Ciebie jeśli:
  • Posiadasz wykształcenie wyższe z zakresu telekomunikacji, informatyki, elektroniki
  • Masz min. 3-letnie doświadczenie w obszarze Packet Core zdobyte w pracy u operatora lub dostawcy
  • Bardzo dobrze znasz zagadnienia sieci IP, protokołów i routingu
  • Posiadasz podstawowe umiejętności automatyzacji i pisania skryptów w środowisku Linux/ Unix
  • Masz wiedzę na temat technologii związanych z wirtualizacją i cloud
  • Potrafisz prowadzić i zarządzać projektami
  • Posługujesz się językiem angielskim na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Podstawę premii rocznej w wysokości 20% wynagrodzenia rocznego
  • Internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, dostęp do aplikacji muzycznej) oraz zniżki pracownicze
  • Opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
  • Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej (kody zniżkowe i vouchery na różne produkty i usługi)
  • Dodatkowy benefit świąteczny
  • Dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną
Zobacz jak wygląda praca w Play:
  • Umowa o pracę
  • Podstawa premii rocznej w wysokości 20% wynagrodzenia
  • Praca hybrydowa (office + home office)
  • Różnorodne możliwości rozwoju: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
  • Telefon i internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, Tidal) oraz zniżki pracownicze
  • Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej (m.in. karty sportowe, vouchery)
  • Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
  • Dodatkowy benefit świąteczny
 

Poznaj

P4 Sp. z o.o.

PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Zarządzania Siecią Telekomunikacyjną Voice Core

    Orange Polska S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Utrzymanie systemów teleinformatycznych w ramach Orange Polska oraz Grupy Orange Analiza i rozwiązywanie problemów technicznych, planowanie i wdrażanie zmian w sieci Wsparcie techniczne w zakresie usuwania awarii i działań prewencyjnych dla sieci i usług klienckich w trybie 24/7 Tworzenie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Zarządzania Siecią Telekomunikacyjną Voice Core

    Orange Polska S.A.   Katowice    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Utrzymanie systemów teleinformatycznych w ramach Orange Polska oraz Grupy Orange Analiza i rozwiązywanie problemów technicznych, planowanie i wdrażanie zmian w sieci Wsparcie techniczne w zakresie usuwania awarii i działań prewencyjnych dla sieci i usług klienckich w trybie 24/7 Tworzenie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Zarządzania Siecią Telekomunikacyjną Voice Core

    Orange Polska S.A.   Poznań    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Utrzymanie systemów teleinformatycznych w ramach Orange Polska oraz Grupy Orange Analiza i rozwiązywanie problemów technicznych, planowanie i wdrażanie zmian w sieci Wsparcie techniczne w zakresie usuwania awarii i działań prewencyjnych dla sieci i usług klienckich w trybie 24/7 Tworzenie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Zarządzania Siecią Telekomunikacyjną Voice Core

    Orange Polska S.A.   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Utrzymanie systemów teleinformatycznych w ramach Orange Polska oraz Grupy Orange Analiza i rozwiązywanie problemów technicznych, planowanie i wdrażanie zmian w sieci Wsparcie techniczne w zakresie usuwania awarii i działań prewencyjnych dla sieci i usług klienckich w trybie 24/7 Tworzenie...