Zależy Ci na pracy w firmie, której logo i odcień magenty zna prawie każdy? Znasz się na performance marketingu dla e-commerce? Nie boisz się wyzwań, masz otwarty umysł i lubisz dzielić się wiedzą? Jeżeli na wszystkie pytania odpowiedziałeś/aś zdecydowane TAK, to koniecznie dołącz do #TeamMagenta do Zespołu Digital Media i Sprzedaży E-commerce.
- Tworzenie oraz wdrażanie strategii kampanii efektywnościowych (performance marketing) w ramach Google Ads (Search, Display Network, Shopping, Youtube) oraz Facebook Ads;
- Planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii efektywnościowych (performance marketing) dla e-commerce;
- Zarządzenie budżetem marketingowych i realizacja planów sprzedażowych dla prowadzonych działań;
- Współpraca z innymi działami firmy, a także z agencjami i domami mediowymi;
- Zarządzenie projektami oraz koordynacja działań związanych z obsługą prowadzonych kampanii, w tym różnych jednostek zaangażowanych w projekt;
- Koordynacja materiałów oraz kreacji dla prowadzonych projektów;
- Poszukiwaniem i inicjowanie nowych rozwiązań oraz bieżących usprawnień zwiększających efektywność działań;
- Przygotowanie raportów, analiz i prezentacji dotyczących efektywności kampanii performance oraz prowadzonych projektów;
- Analiza sprzedaży e-commerce dla prowadzonych projektów oraz ścieżki zakupowej przy wsparciu analityka, dostępnych raportów oraz narzędzi;
- Monitorowanie rynku i trendów w obszarze kampanii efektywnościowych i e-commerce.
- Minimum 2 lata doświadczenia przy prowadzeniu kampanii Google Ads (Search, Display Network, Shopping, Youtube) oraz Facebook Ads po stronie agencji lub klienta z branży e-commerce;
- Bardzo dobra znajomość zagadnień i rynku mediów digital oraz e-commerce;
- Praktyczna znajomość narzędzi w stopniu zaawansowanym: Google Ads, Google Analytics, Campaign Manager, Facebook Business Manager;
- Mile widziana znajomość narzędzi Search Ads, Display & Video, Google Search Console, Tag Manager, Programmatic (DSP), Data Studio;
- Znajomość zagadnień SEO będzie dodatkowym atutem;
- Umiejętność budowania strategii oraz prowadzenia, analizy i optymalizacji kampanii efektywnościowych;
- Bardzo dobra umiejętność posługiwania się pakietem MS Office (zwłaszcza Excel i PowerPoint);
- Znajomość języka angielskiego na poziomie, który pozwala na swobodną komunikację;
- Komunikatywność, otwartość na nowe wyzwania i umiejętność spojrzenia na nie z różnych perspektyw.
- Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy oraz możliwość pracy zdalnej
- Opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny
- Bezpłatne miejsce parkingowe
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Ekstra dzień wolny - świętuj urodziny lub imieniny z najbliższymi
- i wiele innych...
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.