Starszy Specjalista / Specjalista
w Dziale Realizacji Kontroli
w Terenowym Wydziale Kontroli VIII w Opolu
w Departamencie Kontroli
Numer ogłoszenia: DK/22/31
Miejsce pracy: Opole
1 etat / umowa o pracę
Termin składania ofert: 28.02.2022 r.
Szczegóły oferty
- przeprowadzanie czynności sprawdzających i kontroli realizowanych przez Terenowy Wydział Kontroli VIII w Opolu, ze szczególnym uwzględnieniem zadań dotyczących oceny sposobu realizacji recept oraz dokumentacji medycznej;
- przygotowywanie i analiza danych do planowych i doraźnych kontroli aptek, ordynacji oraz realizacji umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej;
- sporządzanie wystąpień z przeprowadzonych kontroli oraz opracowywanie wniosków, zaleceń pokontrolnych i wykonywanie innych czynności związanych z prowadzeniem postępowań kontrolnych;
- obsługa aplikacji informatycznych w zakresie wykonywanych zadań;
- bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Wydziału w zakresie prowadzonych postępowań kontrolnych.
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie farmaceutyczne lub wyższe farmaceuta;
- na stanowisko specjalisty:
- minimum 5 lat pracy zawodowej w przypadku posiadania wykształcenia średniego,
- minimum 3 lata pracy zawodowej w przypadku posiadania wykształcenia wyższego;
- na stanowisko starszego specjalisty:
- minimum 6 lat pracy zawodowej w przypadku posiadania wykształcenia średniego,
- minimum 4 lata pracy zawodowej w przypadku posiadania wykształcenia wyższego;
Wymagania dodatkowe:
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za popełnione z winy umyślnej przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
- znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1285, z późn. zm.);
- znajomość ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 523 z późn. zm.);
- doświadczenie w pracy w aptece lub innych placówkach ochrony zdrowia;
- znajomość zagadnień z zakresu ubezpieczeń zdrowotnych;
- umiejętność czytania i stosowania przepisów prawnych;
- umiejętność redagowania pism urzędowych;
- umiejętność myślenia analitycznego i syntetycznego oraz formułowania wniosków;
- dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Microsoft Office (w szczególności programu Excel, WORD);
- umiejętność pracy w zespole;
- predyspozycje psychofizyczne do pracy kontrolnej;
- komunikatywność;
- dobra organizacja pracy własnej;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- skrupulatność, rzetelność i dyspozycyjność;
- wysoka kultura osobista;
- prawo jazdy kat. B;
- mile widziana znajomość EZD (Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją).
Wymagane dokumenty:
- CV;
- podpisany kwestionariusz osobowy;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenia (zaświadczenie) lub prowadzenia działalności gospodarczej;
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dostępni pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl
Naszym pracownikom oferujemy:
- Pracę w organizacji sprawnie zarządzanej, skoncentrowanej na realizacji celów
- Pracę zgodnie z metydyką LEAN MANAGEMENT
- Stabilne zatrudnienie na Umowę o Pracę
- Profesjonalny system szkoleń
- Opiekę mentora
- Możliwości awansu zawodowego
- Miłą atmosferę w pracy
- Atrakcyjne wsparcie socjalne (ZFŚS)
- Inicjatywy dbające o zdrowie
NASZE WARTOŚCI:
- OTWARTOŚĆ NA PACJENTA
- EFEKTYWNOŚĆ
- INNOWACYJNOŚĆ
- SATYSFAKCJA PRACOWNIKÓW