Starszy Specjalista / Specjalista
w Dziale Realizacji Kontroli
w Terenowym Wydziale Kontroli IV w Zielonej Górze
w Departamencie Kontroli
Numer ogłoszenia: DK/23/64
Miejsce pracy: Zielona Góra
1 etat / umowa o pracę
Termin składania ofert: 12.04.2023 r.
Szczegóły oferty
- udział w analizach i opracowywaniu programów kontroli w zakresie metodyki niezbędnej do jej przeprowadzenia;
- prowadzenie kontroli zgodnie z przepisami prawa i obowiązującymi w NFZ zasadami;
- sporządzanie wymaganych dokumentów z przeprowadzonych kontroli w tym wystąpień pokontrolnych;
- udział w opracowywaniu zbiorczych analiz i wniosków wynikających z przeprowadzonych kontroli;
- prowadzenie czynności sprawdzających zgodnie z zapisami art. 61w oraz 61x ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej;
- monitorowanie obowiązujących przepisów prawnych, w szczególności w zakresie kontroli.
Wymagania konieczne:
- na stanowisko specjalisty: wykształcenie wyższe i minimum 3 lata pracy zawodowej;
- na stanowisko starszego specjalisty: wykształcenie wyższe i minimum 4 lata pracy zawodowej;
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za popełnione z winy umyślnej przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
- znajomość ustawy z 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2561 z późn. zm.) ze szczególnym uwzględnieniem Działu IIIA.
Wykształcenie należy potwierdzić kopią dyplomu ukończenia uczelni wyższej. Lata pracy zawodowej należy potwierdzić świadectwami pracy / zaświadczeniem o zatrudnieniu / aktualnym wyciągiem z CEIDG.
Wymagania dodatkowe:
- dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Microsoft Office (w szczególności Word i Excel);
- umiejętność myślenia analitycznego i syntetycznego oraz formułowania wniosków;
- wiedza o funkcjonowaniu systemu ochrony zdrowia;
- doświadczenie w rozliczaniu świadczeń zdrowotnych;
- doświadczenie w kontroli;
- umiejętność czytania i stosowania przepisów prawnych;
- predyspozycje psychofizyczne do pracy kontrolnej;
- umiejętność planowania i organizacji pracy własnej;
- odporność na stres;
- wysoka kultura osobista;
- dyspozycyjność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole;
- prawo jazdy kat. B.
Wymagane dokumenty:
- CV;
- podpisany kwestionariusz osobowy;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę (świadectwa pracy), umowy zlecenie (zaświadczenie) lub prowadzenia działalności gospodarczej (wydruk z CEIDG);
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
Naszym pracownikom oferujemy:
- Pracę w organizacji sprawnie zarządzanej, skoncentrowanej na realizacji celów
- Pracę zgodnie z metydyką LEAN MANAGEMENT
- Stabilne zatrudnienie na Umowę o Pracę
- Profesjonalny system szkoleń
- Opiekę mentora
- Możliwości awansu zawodowego
- Miłą atmosferę w pracy
- Atrakcyjne wsparcie socjalne (ZFŚS)
- Inicjatywy dbające o zdrowie
NASZE WARTOŚCI:
- OTWARTOŚĆ NA PACJENTA
- EFEKTYWNOŚĆ
- INNOWACYJNOŚĆ
- SATYSFAKCJA PRACOWNIKÓW