Dyrektor Narodowego Instytutu Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego ogłasza nabór na stanowisko:
Starszy specjalista/specjalista* w Biurze Komunikacji i Promocji (nr R2004)
Narodowy Instytut Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego (NIW-CRSO) jest agencją wykonawczą odpowiedzialną za wspieranie rozwoju społeczeństwa obywatelskiego, a także działalności pożytku publicznego i wolontariatu. Służymy organizacjom pozarządowym, kierując do nich programy wsparcia. Aktualnie poszukujemy osoby do zespołu, który te procesy promuje. Masz więc okazję, żeby zyskać realny wpływ na funkcjonowanie pierwszej w Polsce instytucji, która tak kompleksowo wspiera społeczeństwo obywatelskie.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
* - w zależności od poziomu spełnienia wymagań
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa
Główne zadania, które przewidujemy na tym stanowisku to:
- koordynacja komunikacji w ramach wybranych programów NIW-CRSO: pozyskiwanie i przetwarzanie informacji dotyczących programów, kontakt z biurami merytorycznymi i beneficjentami, selekcja i opracowywanie informacji,
- administrowanie stroną internetową NIW-CRSO www.niw.gov.pl oraz analityka ruchu na stronie,
- tworzenie we współpracy z biurami merytorycznymi wybranych treści na stronę www w formie tekstu, grafiki lub wideo w celu zapewnienia różnorodnych form przekazu,
- prowadzenie monitoringu mediów z użyciem dedykowanego narzędzia,
- tworzenie newslettera NIW-CRSO (obsługa systemu Freshmail, tworzenie treści, analityka, rozwój),
- koordynacja realizacji wybranych zamówień publicznych (w tym wkładów merytorycznych do postępowań przetargowych) m.in. na materiały promocyjne NIW-CRSO, budowę strony www, w tym nadzór nad dokumentacją, prowadzenie rozmów z kontrahentami,
- zadania z zakresu komunikacji wewnętrznej, w tym rozwój intranetu,
- współpraca z agencjami obsługującymi NIW-CRSO,
- realizacja innych zadań powierzonych przez Kierownika Biura.
A oto czego wymagamy od Ciebie:
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie komunikacji społecznej lub marketingu,
- bezbłędne posługiwanie się językiem polskim oraz staranność w opracowywaniu tekstów i dokumentów,
- nieszablonowe myślenie oraz umiejętność rozwiązywania problemów,
- bardzo dobra organizacja pracy, w tym pod presją czasu,
- umiejętność zarządzania projektami,
- zorientowanie w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych oraz procedurach dot. zamówień publicznych,
- wysoki poziom komunikatywności połączony z łatwością nawiązywania i utrzymywania kontaktów,
- umiejętność pracy w zespole,
- gotowość do udziału w wyjazdach krajowych,
- znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie B1,
- korzystanie z pełni praw publicznych.
Dodatkowo, jeżeli chcesz wyróżnić się na tle innych kandydatek/kandydatów, Twoim atutem będzie:
- doświadczenie w prowadzeniu działań z zakresu content marketingu lub komunikacji elektronicznej,
- entuzjazm, otwartość i konsekwencja w działaniu,
- umiejętność tworzenia multimediów (np. filmików, prezentacji) lub doświadczenie w nadzorowaniu ich produkcji,
- znajomość praktyki działań w mediach społecznościowych,
- doświadczenie we współpracy z organizacjami pozarządowymi,
- znajomość realiów i cech sektora organizacji pozarządowych w Polsce.
To tyle, jeśli chodzi o wymagania w stosunku do Ciebie, oto co proponujemy z naszej strony:
- Umowę o pracę,
- Możliwość rozwoju zawodowego, w tym szeroki pakiet szkoleń,
- „Trzynaste” wynagrodzenie,
- Nagrody – w zależności od wyników pracy,
- Wsparcie na etapie wdrażania do pracy,
- „Ruchomy” czas pracy – możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godziną 7:00 a 10:00,
- Pakiet socjalny oraz dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach karty sportowej, pakietu medycznego oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie,
- Przyjazną atmosferę pracy,
- Pracę w dogodnej lokalizacji w bezpośrednim sąsiedztwie m.in. metra Rondo ONZ.