Najnowsze oferty pracy

  • Asystentka Zarządu

    Supernova Sp. K.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Asystent Dyrektora Warszawa
Starszy specjalista / Specjalista ds. obsługi asystenckiej Dyrektora Instytutu

Starszy specjalista / Specjalista ds. obsługi asystenckiej Dyrektora Instytutu

Narodowy Instytut Wolności - Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego
Warszawa
4 500 - 6 000 zł brutto/mies.
specjalista mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
1200 dni temu

Dyrektor Narodowego Instytutu Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego ogłasza nabór na stanowisko:

 

starszy specjalista/specjalista ds. obsługi asystenckiej Dyrektora Instytutu (nr R2114)

 

 

 

Narodowy Instytut Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego (NIW-CRSO) jest agencją wykonawczą odpowiedzialną za wspieranie rozwoju społeczeństwa obywatelskiego, a także działalności pożytku publicznego i wolontariatu. Służymy organizacjom pozarządowym i działamy na rzecz poprawy zdolności organizacji obywatelskich do realizacji ich misji. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko, które te procesy wspiera, masz więc okazję zyskać realny wpływ na funkcjonowanie pierwszej w Polsce instytucji, która tak kompleksowego wspiera społeczeństwo obywatelskie.

Jesteśmy zaangażowanym zespołem specjalistów, który zna branżę pozarządową i realizuje cele społeczne. DziałaMY, wspieraMY w NIW-CRSO – dołącz do nas!

 

 

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Miejsce wykonywania pracy: Warszawa

 

Główne zadania, które przewidujemy na tym stanowisku to:

  • Zapewnienie obsługi administracyjnej, kancelaryjnej oraz recepcyjnej Kierownictwa Instytutu, Rady Instytutu oraz pracowników;
  • Reprezentowanie Instytutu w zakresie obsługi bezpośredniej, jak i telefonicznej, gości Instytutu oraz klientów zewnętrznych, dbanie o pozytywny wizerunek Instytutu;
  • Organizacja i obsługa spotkań organizowanych w Instytucie oraz prowadzenie kalendarza kierownictwa Instytutu;
  • Prowadzenie rejestru delegacji krajowych i zagranicznych oraz organizacja delegacji kierownictwa Instytutu, w szczególności w zakresie rezerwacji i zakupu biletów i miejsc noclegowych; rozliczanie delegacji kierownictwa Instytutu;
  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów oraz informacji, w tym obsługa korespondencji papierowej i elektronicznej;
  • Redagowanie pism, zaproszeń i innych dokumentów, w tym w języku angielskim;
  • Zamawianie i dystrybucja materiałów biurowych i eksploatacyjnych;
  • Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie obsługi administracyjnej i recepcyjnej.

A oto czego wymagamy od Ciebie:

  • Wykształcenie minimum średnie;
  • Co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku asystenckim lub sekretarskim lub w obsłudze administracyjno-biurowej;
  • Wysoka kultura osobista, sumienność i staranność w realizacji zadań;
  • Bardzo dobra organizacja pracy (wielozadaniowość, szybkość w działaniu), w tym umiejętność pracy pod presją czasu, oraz aktywna postawa i zaangażowanie w zadania;
  • Biegła obsługa komputera w zakresie pracy biurowej (MS Office, w szczególności: MS Word, MS Excel, oraz Internet);
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (na poziomie co najmniej B1);
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne (w mowie i piśmie) oraz umiejętność współpracy;
  • Dyspozycyjność;
  • Korzystanie z pełni praw publicznych.

Dodatkowo, jeżeli chcesz wyróżnić się na tle innych kandydatek/kandydatów, Twoim atutem będzie:

  • Wyższe wykształcenie;
  • Znajomość innego/innych języków obcych;
  • Doświadczenie zawodowe w sektorze pozarządowym lub administracji publicznej;
  • Doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta.

To tyle jeśli chodzi o wymagania w stosunku do Ciebie, a oto co proponujemy z naszej strony:

  • Umowę o pracę;
  • Wsparcie na etapie wdrażania do pracy;
  • Możliwość rozwoju zawodowego, w tym szeroki pakiet szkoleń;
  • „Trzynaste” wynagrodzenie;
  • Nagrody – w zależności od wyników pracy;
  • Pakiet socjalny oraz dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych;
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach karty sportowej, pakietu medycznego oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie,
  • Przyjazną atmosferę pracy;
  • Pracę w dogodnej lokalizacji w bezpośrednim sąsiedztwie m.in. metra Rondo ONZ.
 

Podobne oferty

  • Asystentka Zarządu

    Supernova Sp. K.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...