Dyrektor Narodowego Instytutu Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego ogłasza nabór na stanowisko:
starszy specjalista/specjalista ds. obsługi asystenckiej Dyrektora Instytutu (nr R2114)
Narodowy Instytut Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego (NIW-CRSO) jest agencją wykonawczą odpowiedzialną za wspieranie rozwoju społeczeństwa obywatelskiego, a także działalności pożytku publicznego i wolontariatu. Służymy organizacjom pozarządowym i działamy na rzecz poprawy zdolności organizacji obywatelskich do realizacji ich misji. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko, które te procesy wspiera, masz więc okazję zyskać realny wpływ na funkcjonowanie pierwszej w Polsce instytucji, która tak kompleksowego wspiera społeczeństwo obywatelskie.
Jesteśmy zaangażowanym zespołem specjalistów, który zna branżę pozarządową i realizuje cele społeczne. DziałaMY, wspieraMY w NIW-CRSO – dołącz do nas!
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa
Główne zadania, które przewidujemy na tym stanowisku to:
- Zapewnienie obsługi administracyjnej, kancelaryjnej oraz recepcyjnej Kierownictwa Instytutu, Rady Instytutu oraz pracowników;
- Reprezentowanie Instytutu w zakresie obsługi bezpośredniej, jak i telefonicznej, gości Instytutu oraz klientów zewnętrznych, dbanie o pozytywny wizerunek Instytutu;
- Organizacja i obsługa spotkań organizowanych w Instytucie oraz prowadzenie kalendarza kierownictwa Instytutu;
- Prowadzenie rejestru delegacji krajowych i zagranicznych oraz organizacja delegacji kierownictwa Instytutu, w szczególności w zakresie rezerwacji i zakupu biletów i miejsc noclegowych; rozliczanie delegacji kierownictwa Instytutu;
- Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów oraz informacji, w tym obsługa korespondencji papierowej i elektronicznej;
- Redagowanie pism, zaproszeń i innych dokumentów, w tym w języku angielskim;
- Zamawianie i dystrybucja materiałów biurowych i eksploatacyjnych;
- Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie obsługi administracyjnej i recepcyjnej.
A oto czego wymagamy od Ciebie:
- Wykształcenie minimum średnie;
- Co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku asystenckim lub sekretarskim lub w obsłudze administracyjno-biurowej;
- Wysoka kultura osobista, sumienność i staranność w realizacji zadań;
- Bardzo dobra organizacja pracy (wielozadaniowość, szybkość w działaniu), w tym umiejętność pracy pod presją czasu, oraz aktywna postawa i zaangażowanie w zadania;
- Biegła obsługa komputera w zakresie pracy biurowej (MS Office, w szczególności: MS Word, MS Excel, oraz Internet);
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (na poziomie co najmniej B1);
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne (w mowie i piśmie) oraz umiejętność współpracy;
- Dyspozycyjność;
- Korzystanie z pełni praw publicznych.
Dodatkowo, jeżeli chcesz wyróżnić się na tle innych kandydatek/kandydatów, Twoim atutem będzie:
- Wyższe wykształcenie;
- Znajomość innego/innych języków obcych;
- Doświadczenie zawodowe w sektorze pozarządowym lub administracji publicznej;
- Doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta.
To tyle jeśli chodzi o wymagania w stosunku do Ciebie, a oto co proponujemy z naszej strony:
- Umowę o pracę;
- Wsparcie na etapie wdrażania do pracy;
- Możliwość rozwoju zawodowego, w tym szeroki pakiet szkoleń;
- „Trzynaste” wynagrodzenie;
- Nagrody – w zależności od wyników pracy;
- Pakiet socjalny oraz dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych;
- Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach karty sportowej, pakietu medycznego oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie,
- Przyjazną atmosferę pracy;
- Pracę w dogodnej lokalizacji w bezpośrednim sąsiedztwie m.in. metra Rondo ONZ.