Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Sekretarka Warszawa
Starszy specjalista / specjalista / asystent ds. obsługi sekretariatu

Starszy specjalista / specjalista / asystent ds. obsługi sekretariatu

Narodowy Instytut Wolności - Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego
Warszawa
4 500 - 7 000 zł brutto/mies.
specjalista mid / senior / asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
4 godz. temu
Dyrektor Narodowego Instytutu Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego ogłasza nabór na stanowisko:
starszy specjalista/specjalista/asystent* ds. obsługi sekretariatu (nr R2405)

Narodowy Instytut Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego (NIW-CRSO) jest instytucją publiczną, która wzmacnia rozwój społeczeństwa obywatelskiego, a także działalności pożytku publicznego i wolontariatu. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko, które zapewnia obsługę Instytutu, masz więc okazję stać się członkiem zespołu pierwszej w Polsce instytucji, która kompleksowo wspiera społeczeństwo obywatelskie.

Jesteśmy zaangażowanym zespołem specjalistów, który zna branżę pozarządową i realizuje cele społeczne. DziałaMY, wspieraMY w NIW-CRSO – dołącz do nas!

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Miejsce wykonywania pracy: Warszawa

* w zależności od poziomu spełnienia wymagań

Główne zadania, które przewidujemy na tym stanowisku to:

  • Zapewnienie obsługi administracyjnej, kancelaryjnej oraz recepcyjnej Kierownictwa Instytutu, Rady Instytutu oraz pracowników;
  • Reprezentowanie Instytutu w zakresie obsługi bezpośredniej, jak i telefonicznej, gości Instytutu oraz klientów zewnętrznych, dbanie o pozytywny wizerunek Instytutu;
  • Organizacja i obsługa spotkań organizowanych w Instytucie oraz prowadzenie kalendarza kierownictwa Instytutu;
  • Prowadzenie rejestru delegacji krajowych i zagranicznych oraz organizacja delegacji kierownictwa Instytutu, w szczególności w zakresie rezerwacji i zakupu biletów i miejsc noclegowych; rozliczanie delegacji kierownictwa Instytutu;
  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów oraz informacji, w tym obsługa korespondencji papierowej i elektronicznej;
  • Redagowanie pism, zaproszeń i innych dokumentów, w tym w języku angielskim;
  • Zamawianie i dystrybucja materiałów biurowych i eksploatacyjnych;
  • Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie obsługi administracyjnej i recepcyjnej.

A oto czego wymagamy od Ciebie:

  • Wykształcenie minimum średnie;
  • Doświadczenie zawodowe w obsłudze administracyjno-biurowej, odpowiednio dla stanowiska starszego specjalisty minimum dwa lata, dla stanowiska specjalisty minimum rok, w przypadku stanowiska asystenta doświadczenie mile widziane;
  • Wysoka kultura osobista, sumienność i staranność w realizacji zadań;
  • Bardzo dobra organizacja pracy (wielozadaniowość, szybkość w działaniu), w tym umiejętność pracy pod presją czasu, oraz aktywna postawa i zaangażowanie w zadania;
  • Biegła obsługa komputera w zakresie pracy biurowej (w szczególności: MS Office);
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne (w mowie i piśmie) oraz umiejętność współpracy;
  • Dyspozycyjność;
  • Korzystanie z pełni praw publicznych.

Dodatkowo, jeżeli chcesz wyróżnić się na tle innych kandydatek/kandydatów, Twoim atutem będzie:

  • Wyższe wykształcenie;
  • Doświadczenie zawodowe w sektorze pozarządowym lub administracji publicznej;
  • Doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta.

To tyle jeśli chodzi o wymagania w stosunku do Ciebie, a oto co proponujemy z naszej strony:

  • Umowę o pracę i stabilne zatrudnienie w instytucji publicznej (wynagrodzenie brutto w przedziale 4 500 zł – 7 000 zł w zależności od stanowiska);
  • Wsparcie na etapie wdrażania do pracy;
  • Przyjazną atmosferę pracy;
  • Możliwość rozwoju zawodowego, w tym szkolenia;
  • Trzynaste” wynagrodzenie;
  • Nagrody – w zależności od wyników pracy;
  • Dofinansowanie m.in. do wypoczynku, sportu i kultury oraz zakupu okularów korekcyjnych, możliwość korzystnego zakupu ubezpieczenia na życie, karty sportowej i pakietu medycznego;
  • Pracę w dogodnej lokalizacji w bezpośrednim sąsiedztwie m.in. metra Rondo ONZ.

Dokumenty i oświadczenia niezbędne w rekrutacji:

  • Życiorys/CV (preferowany, ale nieobowiązkowy format EUROPASS);
  • List motywacyjny;
  • Podpisane oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań w ogłoszeniu wg załączonego wzoru (do pobrania na stronie ogłoszenia).
Termin nadsyłania zgłoszeń: 16 października 2024 r.
 
Aplikacje prosimy wysyłać za pomocą przycisku aplikowania. Aplikacja powinna zawierać niezbędne dokumenty oraz skan/zdjęcie własnoręcznie podpisanych oświadczeń. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu).

Etapami naboru będzie: analiza dokumentacji pod kątem spełniania wymogów zawartych w ogłoszeniu, zadanie oraz rozmowa kwalifikacyjna. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi i zaproszenia na rozmowy kwalifikacyjne tylko wybranych kandydatek/kandydatów. Konkurs może zostać nierozstrzygnięty bez podania przyczyn.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. 22 468 44 00. Zachęcamy również do zapoznania się z informacjami, które są dostępne na stronie internetowej NIW-CRSO w zakładce „Kariera” pod adresem: https://niw.gov.pl/o-niw/kariera/

Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Poznaj

Narodowy Instytut Wolności - Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego

Narodowy Instytut Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego to pierwsza w historii Polski agencja wykonawcza odpowiedzialna za wspieranie społeczeństwa obywatelskiego, działalności pożytku publicznego i wolontariatu. Służymy organizacjom pozarządowym, kierując do nich programy wsparcia merytorycznego i finansowego.

Wspieramy organizacje pozarządowe, dostosowując nasze działania do ich potrzeb oraz uwarunkowań III sektora. Upraszczamy procedury tak, by nasze rozwiązania były dostępne dla jak największej liczby środowisk pozarządowych, niezależnie od ich potencjału czy zasobów.

Wierzymy, że właśnie te działania przyczynią się do budowy silnego i stabilnego społeczeństwa obywatelskiego w Polsce.

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka Dyrektora Pionu Szpitali

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    2 godz.
    Twoje zadania: Prowadzenie kalendarza przełożonego. Bieżący kontakt ze Szpitalami, w tym monitorowanie stanu realizacji zadań, pozyskiwanie informacji, prowadzenie korespondencji. Zbieranie informacji wewnętrznych i zewnętrznych, przygotowywanie bieżących analiz i raportów, prezentacji,...
  • Starszy Specjalista w Wydziale Obsługi w Biurze Prezesa

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, ul. Żelazna 59A    praca stacjonarna
    specjalista senior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: obsługę sekretariatu, organizacyjne wspomaganie przełożonego w pracy, w tym organizację wyjazdów służbowych oraz rozliczanie kosztów, monitorowanie bieżących spraw i realizację prac związanych z zadaniami przełożonego, zarządzanie...
  • Sekretarka / Recepcjonistka

    Mako Pharma Sp. z o.o.   Dziekanów Polski, k. Łomianek    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska obsługa recepcji; nadzór nad przepływem dokumentów finansowych i współpraca z biurem księgowym; nadzór nad planem urlopów pracowników; wprowadzanie faktur do bazy danych; zamawianie materiałów biurowych; przygotowywane zestawień
  • Pracownik ds. obsługi sekretariatu​

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 6 000 zł brutto/mies.
    22 godz.
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie ewidencji i obiegu dokumentów w komórce/ jednostce organizacyjnej, planowanie kalendarza spotkań kierownictwa jednostki organizacyjnej, organizacja i obsługa logistyczna spotkań, komisji i narad wewnętrznych i zewnętrznych z udziałem...
  • Pracownik sekretariatu

    Przedsiębiorstwo Budowlane BUDIREM   Sosnowiec    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    obsługa sekretariatu, zarządzanie korespondencją, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz przepływem informacji, inne prace zlecone przez przełożonego.
  • Sekretarka

    RESPOL Export - Import Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy sekretariatu; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie; przygotowywanie i prowadzenie korespondencji mailowej i pocztowej; obsługa zebrań oraz spotkań...
  • Specjalista ds. Obsługi Administracyjnej w Zakładzie Ratownictwa Medycznego

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: obsługa sekretariatu Zakładu Ratownictwa Medycznego (poczta wychodząca i przychodząca, telefony, e-maile), kompleksowa obsługa studentów, w tym m.in.: przygotowanie karty studenta, teczek dla poszczególnych grup studenckich,...
  • Asystent / Asystentka Biura Budowy (praca dla studentów)

    ALTOR Sp. z o. o.   Łódź    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Organizacja pracy sekretariatu budowy, obsługa bieżących spraw biurowych; Dbanie o prawidłowy przebieg korespondencji wychodzącej i przychodzącej; Obsługa poczty elektronicznej biura; Kompleksowe zarządzanie obiegiem dokumentów; Przygotowywanie dokumentów, prezentacji, raportów i...
  • Referent / Referentka ds. obsługi sekretariatu

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę sekretariatu Wydziału Architektury. Zakres obowiązków: prowadzenie terminarza spotkań Dziekana i Prodziekanów, koordynowanie i obsługa spotkań służbowych, koordynacja współpracy...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Primost Południe Sp. z o.o.   Będzin    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    OPIS STANOWISKA wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; kontakt z kontrahentami firmy (Zamawiający, Podwykonawcy) obsługa centrali telefonicznej i maila firmowego, zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów; prowadzenie...