Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa
* w zależności od poziomu spełnienia wymagań
Główne zadania, które przewidujemy na tym stanowisku to:
- Zapewnienie obsługi administracyjnej, kancelaryjnej oraz recepcyjnej Kierownictwa Instytutu, Rady Instytutu oraz pracowników;
- Reprezentowanie Instytutu w zakresie obsługi bezpośredniej, jak i telefonicznej, gości Instytutu oraz klientów zewnętrznych, dbanie o pozytywny wizerunek Instytutu;
- Organizacja i obsługa spotkań organizowanych w Instytucie oraz prowadzenie kalendarza kierownictwa Instytutu;
- Prowadzenie rejestru delegacji krajowych i zagranicznych oraz organizacja delegacji kierownictwa Instytutu, w szczególności w zakresie rezerwacji i zakupu biletów i miejsc noclegowych; rozliczanie delegacji kierownictwa Instytutu;
- Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów oraz informacji, w tym obsługa korespondencji papierowej i elektronicznej;
- Redagowanie pism, zaproszeń i innych dokumentów, w tym w języku angielskim;
- Zamawianie i dystrybucja materiałów biurowych i eksploatacyjnych;
- Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie obsługi administracyjnej i recepcyjnej.
A oto czego wymagamy od Ciebie:
- Wykształcenie minimum średnie;
- Doświadczenie zawodowe w obsłudze administracyjno-biurowej, odpowiednio dla stanowiska starszego specjalisty minimum dwa lata, dla stanowiska specjalisty minimum rok, w przypadku stanowiska asystenta doświadczenie mile widziane;
- Wysoka kultura osobista, sumienność i staranność w realizacji zadań;
- Bardzo dobra organizacja pracy (wielozadaniowość, szybkość w działaniu), w tym umiejętność pracy pod presją czasu, oraz aktywna postawa i zaangażowanie w zadania;
- Biegła obsługa komputera w zakresie pracy biurowej (w szczególności: MS Office);
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne (w mowie i piśmie) oraz umiejętność współpracy;
- Dyspozycyjność;
- Korzystanie z pełni praw publicznych.
Dodatkowo, jeżeli chcesz wyróżnić się na tle innych kandydatek/kandydatów, Twoim atutem będzie:
- Wyższe wykształcenie;
- Doświadczenie zawodowe w sektorze pozarządowym lub administracji publicznej;
- Doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta.
To tyle jeśli chodzi o wymagania w stosunku do Ciebie, a oto co proponujemy z naszej strony:
- Umowę o pracę i stabilne zatrudnienie w instytucji publicznej (wynagrodzenie brutto w przedziale 4 500 zł – 7 000 zł w zależności od stanowiska);
- Wsparcie na etapie wdrażania do pracy;
- Przyjazną atmosferę pracy;
- Możliwość rozwoju zawodowego, w tym szkolenia;
- „Trzynaste” wynagrodzenie;
- Nagrody – w zależności od wyników pracy;
- Dofinansowanie m.in. do wypoczynku, sportu i kultury oraz zakupu okularów korekcyjnych, możliwość korzystnego zakupu ubezpieczenia na życie, karty sportowej i pakietu medycznego;
- Pracę w dogodnej lokalizacji w bezpośrednim sąsiedztwie m.in. metra Rondo ONZ.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne w rekrutacji:
- Życiorys/CV (preferowany, ale nieobowiązkowy format EUROPASS);
- List motywacyjny;
- Podpisane oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań w ogłoszeniu wg załączonego wzoru (do pobrania na stronie ogłoszenia).
Etapami naboru będzie: analiza dokumentacji pod kątem spełniania wymogów zawartych w ogłoszeniu, zadanie oraz rozmowa kwalifikacyjna. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi i zaproszenia na rozmowy kwalifikacyjne tylko wybranych kandydatek/kandydatów. Konkurs może zostać nierozstrzygnięty bez podania przyczyn.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. 22 468 44 00. Zachęcamy również do zapoznania się z informacjami, które są dostępne na stronie internetowej NIW-CRSO w zakładce „Kariera” pod adresem: https://niw.gov.pl/o-niw/kariera/
Poznaj
Narodowy Instytut Wolności - Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego
Narodowy Instytut Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego to pierwsza w historii Polski agencja wykonawcza odpowiedzialna za wspieranie społeczeństwa obywatelskiego, działalności pożytku publicznego i wolontariatu. Służymy organizacjom pozarządowym, kierując do nich programy wsparcia merytorycznego i finansowego.
Wspieramy organizacje pozarządowe, dostosowując nasze działania do ich potrzeb oraz uwarunkowań III sektora. Upraszczamy procedury tak, by nasze rozwiązania były dostępne dla jak największej liczby środowisk pozarządowych, niezależnie od ich potencjału czy zasobów.
Wierzymy, że właśnie te działania przyczynią się do budowy silnego i stabilnego społeczeństwa obywatelskiego w Polsce.