Dyrektor Narodowego Instytutu Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego ogłasza nabór na stanowisko:
starszy specjalista/specjalista/asystent* ds. obsługi sekretariatu (nr R2405)
Narodowy Instytut Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego (NIW-CRSO) jest instytucją publiczną, która wzmacnia rozwój społeczeństwa obywatelskiego, a także działalności pożytku publicznego i wolontariatu. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko, które zapewnia obsługę Instytutu, masz więc okazję stać się członkiem zespołu pierwszej w Polsce instytucji, która kompleksowo wspiera społeczeństwo obywatelskie.
Jesteśmy zaangażowanym zespołem specjalistów, który zna branżę pozarządową i realizuje cele społeczne. DziałaMY, wspieraMY w NIW-CRSO – dołącz do nas!
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa
* w zależności od poziomu spełnienia wymagań
Główne zadania, które przewidujemy na tym stanowisku to:
- Zapewnienie obsługi administracyjnej, kancelaryjnej oraz recepcyjnej Kierownictwa Instytutu, Rady Instytutu oraz pracowników;
- Reprezentowanie Instytutu w zakresie obsługi bezpośredniej, jak i telefonicznej, gości Instytutu oraz klientów zewnętrznych, dbanie o pozytywny wizerunek Instytutu;
- Organizacja i obsługa spotkań organizowanych w Instytucie oraz prowadzenie kalendarza kierownictwa Instytutu;
- Prowadzenie rejestru delegacji krajowych i zagranicznych oraz organizacja delegacji kierownictwa Instytutu, w szczególności w zakresie rezerwacji i zakupu biletów i miejsc noclegowych; rozliczanie delegacji kierownictwa Instytutu;
- Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów oraz informacji, w tym obsługa korespondencji papierowej i elektronicznej;
- Redagowanie pism, zaproszeń i innych dokumentów, w tym w języku angielskim;
- Zamawianie i dystrybucja materiałów biurowych i eksploatacyjnych;
- Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie obsługi administracyjnej i recepcyjnej.
A oto czego wymagamy od Ciebie:
- Wykształcenie minimum średnie;
- Doświadczenie zawodowe w obsłudze administracyjno-biurowej, odpowiednio dla stanowiska starszego specjalisty minimum dwa lata, dla stanowiska specjalisty minimum rok, w przypadku stanowiska asystenta doświadczenie mile widziane;
- Wysoka kultura osobista, sumienność i staranność w realizacji zadań;
- Bardzo dobra organizacja pracy (wielozadaniowość, szybkość w działaniu), w tym umiejętność pracy pod presją czasu, oraz aktywna postawa i zaangażowanie w zadania;
- Biegła obsługa komputera w zakresie pracy biurowej (w szczególności: MS Office);
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne (w mowie i piśmie) oraz umiejętność współpracy;
- Dyspozycyjność;
- Korzystanie z pełni praw publicznych.
Dodatkowo, jeżeli chcesz wyróżnić się na tle innych kandydatek/kandydatów, Twoim atutem będzie:
- Wyższe wykształcenie;
- Doświadczenie zawodowe w sektorze pozarządowym lub administracji publicznej;
- Doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta.
To tyle jeśli chodzi o wymagania w stosunku do Ciebie, a oto co proponujemy z naszej strony:
- Umowę o pracę i stabilne zatrudnienie w instytucji publicznej (wynagrodzenie brutto w przedziale 4 500 zł – 7 000 zł w zależności od stanowiska);
- Wsparcie na etapie wdrażania do pracy;
- Przyjazną atmosferę pracy;
- Możliwość rozwoju zawodowego, w tym szkolenia;
- „Trzynaste” wynagrodzenie;
- Nagrody – w zależności od wyników pracy;
- Dofinansowanie m.in. do wypoczynku, sportu i kultury oraz zakupu okularów korekcyjnych, możliwość korzystnego zakupu ubezpieczenia na życie, karty sportowej i pakietu medycznego;
- Pracę w dogodnej lokalizacji w bezpośrednim sąsiedztwie m.in. metra Rondo ONZ.