Starszy specjalista / Główny specjalista
w Wydziale Promocji Usług i Prostego Języka
w Departamencie Obsługi Klientów i Profilaktyki
Numer ogłoszenia: DOKiP/23/19
Miejsce pracy: Warszawa
1 etat / umowa o pracę
Termin składania ofert 16.02.2023 r.
Szczegóły oferty
- Obsługa portali NFZ: Akademia NFZ, Pacjent.gov.pl, Diety NFZ, w szczególności:
- publikowanie materiałów na portalach, obsługa CMS,
- projektowanie elementów graficznych na portale, m.in. zdjęć, grafik, infografik, bannerów,
- opracowywanie graficzne materiałów do publikacji na portalach (broszury, e-booki) z uwzględnieniem dostępności cyfrowej,
- koordynacja współpracy wewnątrz NFZ, z firmami zewnętrznymi, z innymi instytucjami systemu ochrony zdrowia,
- planowanie, projektowanie graficzne i pisanie treści do materiałów informacyjnych (plakaty, ulotki) do druku,
- pozyskiwanie treści od innych instytucji systemu zdrowia, Forum Organizacji Pacjentów, oddziałów wojewódzkich NFZ, konsultacja ich treści,
- monitoring informacji na temat zdrowia i profilaktyki,
- usprawnienie portali w zakresie architektury danych, doboru informacji i prezentacji treści (przenoszenie informacji między zakładkami, projektowanie nowych),
- planowanie, analiza i realizacja działań w zakresie portali NFZ z uwzględnieniem dostępności cyfrowej.
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe
- lata pracy zawodowej:
- stanowisko starszego specjalisty:
- minimum 4 lata pracy zawodowej
- stanowisko głównego specjalisty:
- minimum 5 lat pracy zawodowej
- stanowisko starszego specjalisty:
- doświadczenie w projektowaniu graficznym materiałów na strony internetowe i do druku;
- obsługa CMS;
- obsługa programów Adobe: Illustrator, InDesign, Photoshop.
(Wykształcenie należy potwierdzić kopią dyplomu ukończenia uczelni wyższej; staż pracy należy potwierdzić świadectwami pracy/zaświadczeniem o zatrudnieniu/aktualnym wyciągiem z CEIDG.)
Wymagania dodatkowe:
- dobra organizacja pracy;
- umiejętność współpracy w zespole;
- kreatywność;
- otwartość na zmiany;
- znajomość ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 848);
- znajomość systemu ochrony zdrowia w Polsce;
- znajomość zasad prostego i poprawnego języka;
- umiejętność pisania i redagowania tekstów;
- prowadzenie i optymalizacja stron internetowych;
- mile widziana wiedza z zakresu UX, projektowania uniwersalnego;
- umiejętność montażu filmów.
Możesz dołączyć portfolio: próbki swoich tekstów, linki do prowadzonych stron internetowych.
Wymagane dokumenty:
- CV
- podpisany kwestionariusz osobowy
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów)
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
Naszym pracownikom oferujemy:
- Pracę w organizacji sprawnie zarządzanej, skoncentrowanej na realizacji celów
- Pracę zgodnie z metydyką LEAN MANAGEMENT
- Stabilne zatrudnienie na Umowę o Pracę
- Profesjonalny system szkoleń
- Opiekę mentora
- Możliwości awansu zawodowego
- Miłą atmosferę w pracy
- Atrakcyjne wsparcie socjalne (ZFŚS)
- Inicjatywy dbające o zdrowie
NASZE WARTOŚCI:
- OTWARTOŚĆ NA PACJENTA
- EFEKTYWNOŚĆ
- INNOWACYJNOŚĆ
- SATYSFAKCJA PRACOWNIKÓW