Starszy Specjalista / Główny Specjalista
w Dziale Realizacji Kontroli
w Terenowym Wydziale Kontroli VIII w Opolu
w Departamencie Kontroli (lekarz)
Numer ogłoszenia: DK/23/59
Miejsce pracy: Opole
1 etat lub 2 x 0,5 etatu/ umowa o pracę
Termin składania ofert: 04.05.2023 r.
Szczegóły oferty
- przeprowadzanie lub współuczestniczenie w dokonaniu analizy przedkontrolnej, w tym gromadzenie materiałów i informacji niezbędnych do przygotowania i przeprowadzenia kontroli, udział merytoryczny w opracowywaniu kontroli;
- przeprowadzanie kontroli zgodnie z przepisami prawa i obowiązującymi w NFZ zasadami, programem kontroli;
- sporządzanie wystąpień z przeprowadzonych kontroli oraz opracowywanie wniosków, zaleceń pokontrolnych i wykonywanie innych czynności związanych z prowadzeniem postępowań kontrolnych;
- współpraca z innymi kontrolerami oraz osobami, o których mowa art. 61e ust. 2 ustawy
- o świadczeniach, realizującymi kontrolę, z kierownikiem zespołu kontrolującego, kierownikiem właściwego miejscowo terenowego wydziału kontroli lub innej komórki organizacyjnej wyodrębnionej w strukturze Departamentu Kontroli;
- obsługa aplikacji informatycznych w zakresie wykonywanych zadań.
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe medyczne - lekarz
- na stanowisko starszego specjalisty minimum 4 lata pracy zawodowej;
- na stanowisko głównego specjalisty minimum 5 lat pracy zawodowej;
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za popełnione z winy umyślnej przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
- aktualny dokument potwierdzający prawo wykonywania zawodu;
- doświadczenie zawodowe w placówkach ochrony zdrowia;
- znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, szczególnie Działu IIIA (Dz. U. 2022 poz. 2561 z późn.zm.).
Wykształcenie należy potwierdzić kopią dyplomu ukończenia uczelni wyższej; lata pracy zawodowej należy potwierdzić świadectwami pracy/zaświadczeniem o zatrudnieniu /zaświadczeniem o wykonaniu umowy zlecenia/aktualnym wyciągiem z CEIDG.
Wymagania dodatkowe:
- dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Microsoft Office (w szczególności Word i Excel);
- umiejętność myślenia analitycznego i syntetycznego oraz formułowania wniosków;
- umiejętność czytania i stosowania przepisów prawnych;
- predyspozycje psychofizyczne do pracy kontrolnej;
- umiejętność planowania i organizacji pracy własnej;
- odporność na stres;
- wysoka kultura osobista;
- dyspozycyjność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
Wymagane dokumenty:
- CV;
- podpisany kwestionariusz osobowy;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę (świadectwa pracy), umowy zlecenia (zaświadczenie) lub prowadzenia działalności gospodarczej (wydruk z CEIDG);
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
Naszym pracownikom oferujemy:
- Pracę w organizacji sprawnie zarządzanej, skoncentrowanej na realizacji celów
- Pracę zgodnie z metydyką LEAN MANAGEMENT
- Stabilne zatrudnienie na Umowę o Pracę
- Profesjonalny system szkoleń
- Opiekę mentora
- Możliwości awansu zawodowego
- Miłą atmosferę w pracy
- Atrakcyjne wsparcie socjalne (ZFŚS)
- Inicjatywy dbające o zdrowie
NASZE WARTOŚCI:
- OTWARTOŚĆ NA PACJENTA
- EFEKTYWNOŚĆ
- INNOWACYJNOŚĆ
- SATYSFAKCJA PRACOWNIKÓW