Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Dziale Ciągłości Działania
w Biurze Bezpieczeństwa Informacji i Ciągłości Działania
Numer ogłoszenia: BBICD/22/97
Miejsce pracy: Warszawa
1 etat / umowa o pracę
Termin składania ofert 15.06.2022 r.
Szczegóły oferty
- opracowywanie, aktualizacja i wdrażanie regulacji wewnętrznych w zakresie ciągłości działania
- utrzymywanie w aktualności analizy wpływu na działalność BIA (Business Impact Analysis), w tym inicjację i nadzorowanie procesu analizy wpływu na działalność BIA (Business Impact Analysis) w Centrali i oddziałach wojewódzkich Narodowego Funduszu Zdrowia
- cykliczne uruchamianie i koordynowanie analizy BIA oraz analizy ryzyka utraty ciągłości działania
- udział w realizacji projektów z zakresu optymalizacji systemu zarządzania ciągłością działania
- opracowywanie, wdrażanie i testowanie planów ciągłości działania oraz procedur awaryjnych (przygotowywanie i uzgadnianie scenariuszy realizowanych testów i ćwiczeń SZCD)
- udział w audytach zgodności z wymaganiami normy ISO 22301
- opracowywanie rozwiązań proceduralnych związanych z ciągłością działania i zarządzaniem kryzysowym
- doradztwo w zakresie praktycznych aspektów ciągłości działania i zarządzania kryzysowego
- rekomendowanie i wdrażanie rozwiązań technologicznych, wspierających budowanie i zarządzanie planami ciągłości działania
- realizacja zadań wynikających z polityk, procedur i instrukcji z zakresu ciągłości działania oraz bezpieczeństwa fizycznego
- udział w audytach, kontrolach i przeglądach z zakresu ciągłości działania
- przygotowywanie dokumentacji, sporządzanie analiz i raportów na potrzeby prowadzonych projektów
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: wyższe
- Lata pracy zawodowej:
- Stanowisko starszego specjalisty:
- minimum 4 lata
- Stanowisko głównego specjalisty:
- minimum 5 lat
- minimum 4-letnie doświadczenie w obszarze zarządzania ciągłością działania, w tym w budowaniu i testowaniu planów ciągłości działania
(Wykształcenie należy potwierdzić kopią dyplomu ukończenia uczelni wyższej; staż pracy należy potwierdzić świadectwami pracy / zaświadczeniem o zatrudnieniu / aktualnym wyciągiem z CEIDG.)
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie:
- w zakresie przeprowadzania analizy ryzyka, oraz analizy BIA,
- w zakresie przygotowywania scenariuszy i prowadzenia testów planów ciągłości działania,
- we wdrażaniu i/lub utrzymywaniu i/lub audytowaniu systemu zarządzania ciągłością działania,
- w opracowywaniu wewnętrznych procedur, instrukcji oraz innych regulacji,
- w zakresie identyfikacji i oceny ryzyka;
- praktyczna znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem ciągłością działania;
- znajomość zasad i metod przeprowadzania analizy wpływu na biznes (BIA);
- umiejętność identyfikacji zagrożeń, dokonywania oceny oraz szacowania ryzyka;
- znajomości przepisów prawa związanych z ciągłością działania, bezpieczeństwem informacji oraz ochroną danych osobowych;
- wiedza z zakresu zarządzania incydentami bezpieczeństwa;
- znajomość normy systemu zarządzania ciągłością działania ISO 22301 (SZCD);
- znajomość normy systemu zarządzania ryzykiem ISO 31000;
- umiejętności przygotowania i prowadzenia prezentacji i szkoleń;
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office;
- umiejętność analitycznego myślenia i proponowania rozwiązań;
- dobra organizacja pracy i dokładność;
- zdolność szybkiego uczenia się;
- umiejętność długofalowego planowania działań;
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
- skuteczność w działaniu;
- samodzielność i odpowiedzialność w realizacji zadań.
Wymagane dokumenty:
- CV
- podpisany kwestionariusz osobowy
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów)
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl.
Naszym pracownikom oferujemy:
- Pracę w organizacji sprawnie zarządzanej, skoncentrowanej na realizacji celów
- Pracę zgodnie z metydyką LEAN MANAGEMENT
- Stabilne zatrudnienie na Umowę o Pracę
- Profesjonalny system szkoleń
- Opiekę mentora
- Możliwości awansu zawodowego
- Miłą atmosferę w pracy
- Atrakcyjne wsparcie socjalne (ZFŚS)
- Inicjatywy dbające o zdrowie
NASZE WARTOŚCI:
- OTWARTOŚĆ NA PACJENTA
- EFEKTYWNOŚĆ
- INNOWACYJNOŚĆ
- SATYSFAKCJA PRACOWNIKÓW