PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
Realizacja działań w zakresie wyboru projektów do dofinansowania w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (FERS) w szczególności:
- opracowywanie Regulaminów wyboru projektów, w tym kryteriów do naborów konkurencyjnych;
- obsługa procesu wyborów projektów do dofinansowania w ramach naborów konkurencyjnych;
- ocena projektów składanych w ramach naborów konkurencyjnych FERS (pełnienie roli eksperta);
- bieżąca kompleksowa współpraca z ekspertami merytorycznymi biorącymi udział w procesie oceny wniosków o dofinansowanie;
- prowadzenie negocjacji z Wnioskodawcami;
- obsługa procesu zawierania umów o dofinansowanie projektów;
- prowadzenie spraw związanych z procedurą odwoławczą w ramach oceny formalnej i merytorycznej;
- prowadzenie rejestrów, sporządzanie analiz i raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne;
- udział w przygotowywaniu, opiniowaniu projektów dokumentów i aktów prawnych dotyczących wdrażania konkursów/programów;
- wprowadzanie danych do systemów informatycznych;
- przygotowanie informacji planistyczno-sprawozdawczych dotyczących zadań sekcji;
- reprezentowanie Sekcji/Agencji na wydarzeniach.
- wykształcenie wyższe;
- doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji projektów finansowanych ze środków unijnych (min. 2 lata dla starszego specjalisty i min. 3 lata dla głównego specjalisty);
- znajomość zagadnień z zakresu aktów prawnych i dokumentów programowych związanych z kontraktowaniem projektów finansowanych ze środków publicznych;
- znajomość zagadnień z zakresu realizacji projektów wsparcia przedsiębiorców, w tym udzielania pomocy de minimis;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel, Word i Power Point;
- umiejętność współpracy w zespole;
- bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność szybkiego uczenia się;
- samodzielność i dokładność.
- wykształcenie wyższe na kierunkach prawo, zarządzanie, ekonomia, nauki społeczne;
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w administracji publicznej lub jednostce wspierającej rozwój przedsiębiorczości
- doświadczenie związane z projektami finansowanymi ze środków EFS w szczególności w obszarze projektów wspierających przedsiębiorców i ich pracowników, w tym w zakresie:
- opracowywania Regulaminów konkursów;
- oceny wniosków o dofinansowanie projektów;
- pełnienia funkcji Przewodniczącego lub Sekretarza Komisji Oceny Projektów.
- doświadczenie zawodowe w obszarze działań związanych z użytkowaniem Bazy Usług Rozwojowych;
- znajomość języka angielskiego w stopniu średnio zaawansowanym.
- umowę o pracę na czas określony;
- premię regulaminową;
- prywatną opiekę medyczną;
- grupowe ubezpieczenie na życie;
- szkolenia;
- atrakcyjną lokalizację;
- wydarzenia integracyjne;
- programy socjalne.
Poznaj
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
ul.Pańska 81/83
00-834 Warszawa
Dlaczego warto?
Praca w PARP daje możliwość zdobywania doświadczenia w prestiżowych krajowych i międzynarodowych projektach. Dzięki polityce personalnej pracownicy mają możliwość optymalnego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. Dbamy o rozwój kompetencji, życzliwą atmosferę i budujemy przyjazne relacje zespołowe oparte na wzajemnym szacunku i zaufaniu.