PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
- pełnienie funkcji opiekuna wybranych Sektorowych Rad ds. Kompetencji, w tym:
- rozliczanie i monitorowanie zawartych umów o udzielenie wsparcia;
- weryfikacja wniosków o płatność, rekomendowanie płatności;
- weryfikacja i zatwierdzanie zmian zgłaszanych przez beneficjentów do umów o dofinansowanie;
- raportowanie nieprawidłowości w ramach realizowanych projektów;
- wprowadzanie danych do systemów informatycznych;
- udział w spotkaniach z przedstawicielami rad sektorowych oraz przygotowywanie materiałów na spotkania.
- przygotowanie i aktualizacja aktów prawnych oraz dokumentów programowych do Programu Europejskie Fundusze dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (FERS);
- udział w procesie wyboru i oceny rad sektorowych ds. kompetencji w FERS;
- ocena wniosków o dofinansowanie projektów wybieranych w trybie konkurencyjnym/niekonkurencyjnym w FERS;
- przygotowywanie danych i informacji niezbędnych do opracowania planów finansowych i sprawozdań z zadań sekcji;
- wprowadzanie zmian i aktualizacja procedur wewnętrznych;
- Obsługa Systemu Obsługi Wniosków Aplikacyjnych w PO WER 2014-2020 (SOWA) oraz SL2014/CST2021.
- wykształcenie wyższe;
- min. 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z realizacją projektów finansowanych z Funduszy Strukturalnych UE (min. 3 lata dla Głównego Specjalisty);
- dobra znajomość zagadnień z zakresu uregulowań prawnych i dokumentów programowych związanych z wdrażaniem Funduszy Strukturalnych UE;
- bardzo dobra znajomość i obsługa pakietu MS Office;
- umiejętność wyszukiwania informacji i szybkiego uczenia się;
- umiejętność współpracy w zespole;
- umiejętność doskonałej organizacji pracy.
- wykształcenie wyższe w specjalnościach związanych z prawem, ekonomią, administracją lub finansami;
- doświadczenie zawodowe związane z wdrażaniem lub rozliczaniem projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego;
- dobra znajomość zagadnień z zakresu uregulowań prawnych i dokumentów programowych związanych z realizacją projektów Europejskiego Funduszu Społecznego;
- doświadczenie zawodowe w pracy w Instytucji Pośredniczącej;
- znajomość Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji;
- znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym;
- dobra znajomość systemu informatycznego SL2014.
- umowę o pracę
- premię regulaminową
- prywatną opiekę medyczną
- grupowe ubezpieczenie na życie
- szkolenia
- atrakcyjną lokalizację
- wydarzenia integracyjne
- programy socjalne
Poznaj
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
ul.Pańska 81/83
00-834 Warszawa
Dlaczego warto?
Praca w PARP daje możliwość zdobywania doświadczenia w prestiżowych krajowych i międzynarodowych projektach. Dzięki polityce personalnej pracownicy mają możliwość optymalnego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. Dbamy o rozwój kompetencji, życzliwą atmosferę i budujemy przyjazne relacje zespołowe oparte na wzajemnym szacunku i zaufaniu.