Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa powstała w 1994 r. w celu wspierania rozwoju rolnictwa i obszarów wiejskich. Jesteśmy największą Agencją płatniczą w Europie. Zajmujemy się wdrażaniem instrumentów współfinansowanych z budżetu Unii Europejskiej oraz udzielamy pomocy ze środków krajowych. Zatrudniamy ponad 11 tys pracowników w całej Polsce. Naszym pracownikom oferujemy stałe zatrudnienie, przejrzyste zasady wynagradzania, możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Departamencie Bezpieczeństwa
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: ARiMR/DB/124/2
Stanowisko pracy ds. polityki bezpieczeństwa i analizy ryzyka.
Liczba poszukiwanych kandydatów/ wymiar etatu: 2 osoby/2 etaty - umowa o pracę
Oferujemy:
- Przejrzyste zasady wynagradzania,
- Możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
- Pracę w największej agencji płatniczej w Europie
Główne obowiązki:
- Prowadzenie systematycznych ocen ryzyka przetwarzania danych osobowych i oceny skutków dla ochrony danych,
- Rekomendowanie działań w zakresie zgłaszanych incydentów i naruszeń dotyczących ochrony danych osobowych,
- Opracowanie i aktualizacja procedur systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji.
- Monitorowanie i dokonywanie przeglądów przestrzegania polityki bezpieczeństwa informacji
- Udział w audytach ochrony danych osobowych,
- Opiniowanie zastosowanych zabezpieczeń/środków technicznych oraz ocena ich wykorzystania przy przetwarzaniu danych osobowych,
- Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji, w tym raportów i zestawień, oraz obsługa narzędzi informatycznych wspomagających procesy ochrony danych osobowych,
- Przygotowywanie projektów dokumentów wyznaczających zasady ochrony i przetwarzania danych osobowych oraz standaryzacja poziomu bezpieczeństwa tych zasobów poprzez określanie wymogów dla zabezpieczeń stosowanych w systemie teleinformatycznym, urządzeniach i elektronicznych nośnikach informacji oraz określanie wymogów dla zabezpieczeń wobec danych osobowych przetwarzanych poza systemem teleinformatycznym,
- Opiniowanie wewnętrznych i zewnętrznych aktów prawnych, projektów umów (w tym umów powierzenia przetwarzania danych osobowych) i porozumień w zakresie zgodności z RODO ze szczególnym uwzględnieniem zastosowanych środków technicznych,
- Prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony i przetwarzania danych osobowych.
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie wyższe
- Udokumentowany dwuletni staż pracy,
- Znajomość przepisów RODO i przepisów krajowych o ochronie danych osobowych oraz wiedza praktyczna w tym zakresie,
- Znajomość ustaw w zakresie zarządzania bezpieczeństwem informacji oraz norm ISO/IEC 27001, znajomość zagadnień z zakresu bezpieczeństwa informatycznego,
- Znajomość pakietu Microsoft Office (w szczególności Microsoft Word i Microsoft Excel) na poziomie co najmniej średnio-zaawansowanym
- Umiejętność swobodnego wyrażania myśli w mowie i piśmie.
Wymagania pożądane:
- Doświadczenie zawodowe związane z wdrożeniem i funkcjonowaniem RODO, w szczególności w podmiocie publicznym,
- Kursy, szkolenia, certyfikaty i studia podyplomowe z zakresu ochrony danych osobowych, bezpieczeństwa informacji
- Znajomość normy ISO/IEC 27001:2013 oraz ISO/IEC 27001:2017,
- Umiejętność i gotowość do pracy z aktami prawnymi i tekstami specjalistycznymi, a także do ich analizowania i interpretowania,
- Odpowiedzialność, dokładność, samodzielność w działaniu,
- Umiejętność analitycznego myślenia i pracy w zespole,
- Kursy/Certyfikaty z pakietu Microsoft Office.