Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa powstała w 1994 r. w celu wspierania rozwoju rolnictwa i obszarów wiejskich. Jesteśmy największą Agencją płatniczą w Europie. Zajmujemy się wdrażaniem instrumentów współfinansowanych z budżetu Unii Europejskiej oraz udzielamy pomocy ze środków krajowych. Zatrudniamy ponad 11 tys pracowników w całej Polsce. Naszym pracownikom oferujemy stałe zatrudnienie, przejrzyste zasady wynagradzania, możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Departamencie Audytu i Kontroli
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: ARiMR/DAiK/06/24
Stanowisko pracy ds. kontroli wewnętrznej
Liczba poszukiwanych kandydatów/ wymiar etatu: 1 osoba /1 etat – umowa o pracę
Oferujemy:
- stabilną pracę za atrakcyjne wynagrodzenie,
- stałe zatrudnienie,
- jedne z największych systemów informatycznych w Polsce,
- nowoczesne technologie,
- szkolenia merytoryczne i językowe,
- bogaty pakiet socjalny,
- pracę w największej agencji płatniczej w Europie.
Główne obowiązki:
- Przygotowywanie oraz przeprowadzanie kontroli wewnętrznych we wszystkich jednostkach organizacyjnych ARiMR na terenie całego kraju, w tym również w podmiotach wdrażających zadania delegowane, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami;
- Sporządzanie dokumentacji kontrolnej i pokontrolnej z przeprowadzonych czynności kontrolnych, a także monitorowanie sposobu i terminowości wykonywania zaleceń pokontrolnych;
- Inicjowanie czynności naprawczych oraz przygotowywanie propozycji rozwiązań organizacyjnych i proceduralnych mających na celu zapobieganie wykrytym w trakcie przeprowadzonych postępowań nieprawidłowościom oraz wskazywanie i sygnalizowanie potencjalnych zagrożeń;
- Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem wypracowanych mechanizmów zapobiegających korupcji oraz konfliktowi interesów w ramach obowiązującej Polityki antykorupcyjnej w ARiMR oraz Kodeksu Etyki Pracowników ARiMR;
- Przygotowywanie planów kontroli wewnętrznej oraz sprawozdań z wykonywanych zadań w zakresu działalności kontrolnej;
- Obsługa baz danych zawierających informacje o realizowanych czynnościach kontrolnych;
- Udział w tworzeniu projektów wewnętrznych uregulowań z zakresu kontroli wewnętrznej oraz zasad i wytycznych z zakresu przeciwdziałania w Agencji korupcji oraz konfliktowi interesów.
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: prawo, administracja, zarządzanie, ekonomia i kierunki związane z rolnictwem);
- Ogólna znajomość przepisów prawa administracyjnego, cywilnego i karnego, a także problematyki w zakresie obsługi funduszy UE dla rolnictwa;
- Znajomość zadań realizowanych przez ARiMR, mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- Umiejętność logicznego myślenia, identyfikacji i formułowania właściwych wniosków z posiadanych informacji;
- Biegła znajomość programów biurowych World oraz Power Point;
- Dyspozycyjność (wyjazdy służbowe na terenie całego kraju);
- Prawo jazdy kat. B;
Wymagania pożądane:
- Dobra organizacja pracy;
- Umiejętność pracy pod presją czasu;
- Wysoki poziom komunikacji;
- Samodzielność i dokładność w wykonywaniu zadań, umiejętność pracy w zespole.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- Kwestionariusz dla kandydata wraz z oświadczeniem dotyczącym przetwarzania danych osobowych załączony do ogłoszenia (Treść oświadczenia jest do pobrania na dole ogłoszenia)
- List motywacyjny
- Kserokopie/skany dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż pracy.
Możliwość zatrudnienia osoby niepełnosprawnej