Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa powstała w 1994 r. w celu wspierania rozwoju rolnictwa i obszarów wiejskich. Jesteśmy największą Agencją płatniczą w Europie. Zajmujemy się wdrażaniem instrumentów współfinansowanych z budżetu Unii Europejskiej oraz udzielamy pomocy ze środków krajowych. Zatrudniamy ponad 11 tys pracowników w całej Polsce. Naszym pracownikom oferujemy stałe zatrudnienie, przejrzyste zasady wynagradzania, możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Departamencie Audytu i Kontroli
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: ARiMR/DAiK/05/24
Stanowisko pracy ds. analiz, kontroli i raportowania nieprawidłowości
Liczba poszukiwanych kandydatów/ wymiar etatu: 3 osoby /3 etaty – umowa o pracę
Oferujemy:
- stabilną pracę za atrakcyjne wynagrodzenie,
- stałe zatrudnienie,
- jedne z największych systemów informatycznych w Polsce,
- nowoczesne technologie,
- szkolenia merytoryczne i językowe,
- bogaty pakiet socjalny,
- pracę w największej agencji płatniczej w Europie.
Główne obowiązki:
- przygotowywanie raportów nieprawidłowości kierowanych do właściwych organów krajowych i Unii Europejskiej;
- współpraca z komórkami i jednostkami organizacyjnymi Agencji oraz podmiotami zewnętrznymi realizującymi zadania delegowane w zakresie zapobiegania, wykrywania i raportowania nieprawidłowości;
- sporządzanie analiz dotyczących nieprawidłowości i nadużyć finansowych;
- inicjowanie czynności naprawczych oraz przygotowywanie propozycji rozwiązań organizacyjnych i proceduralnych mających na celu zapobieganie nieprawidłowościom oraz wskazywanie i sygnalizowanie potencjalnych zagrożeń;
- przeprowadzanie kontroli w komórkach i jednostkach organizacyjnych Agencji oraz podmiotach realizujących zadania delegowane w zakresie rozpatrywania informacji o nieprawidłowościach i nadużyciach finansowych oraz funkcjonowania mechanizmów zabezpieczających przed powstawaniem nieprawidłowości i nadużyć finansowych (ok. 10 % czasu pracy);
- udział w tworzeniu projektów procedur i wytycznych z zakresu przeciwdziałania nieprawidłowościom i nadużyciom finansowym;
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie wyższe;
- Co najmniej dwu letni staż pracy;
- Biegła znajomość MS Office;
- Znajomość zadań realizowanych przez ARiMR oraz Departament Audytu i Kontroli,
Wymagania pożądane:
- Dobra organizacja pracy;
- Umiejętność pracy pod presją czasu;
- Wysoki poziom komunikacji;
- Samodzielność i dokładność w wykonywaniu zadań, umiejętność pracy w zespole.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- Kwestionariusz dla kandydata wraz z oświadczeniem dotyczącym przetwarzania danych osobowych załączony do ogłoszenia (Treść oświadczenia jest do pobrania na dole ogłoszenia)
- List motywacyjny
- Kserokopie/skany dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż pracy.
Możliwość zatrudnienia osoby niepełnosprawnej