PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
- organizowanie prac związanych z przygotowaniem i realizacją programów sieciujących dla środowiska start-upowego;
- nawiązywanie i utrzymywanie współpracy z polskimi i zagranicznymi organizacjami otoczenia biznesu, organizacjami pozarządowymi, organami administracji rządowej i samorządowej oraz organizacjami międzynarodowymi, w szczególności należącymi do ekosystemu startupowego;
- udział w grupach eksperckich, zespołach roboczych i spotkaniach (w tym międzynarodowych) poświęconych innowacyjności (w kontekście budowy potencjału młodych, innowacyjnych firm);
- opracowywanie raportów merytorycznych, analiz, prezentacji, tez w ramach realizowanego projektu;
- przygotowywanie działań informacyjnych i promocyjnych kierowanych do grupy docelowej projektu;
- analiza trendów innowacyjnych rozwiązań;
- przygotowywanie dokumentów dot. postępowań publicznych, w tym branie udziału w pracach komisji przetargowych;
- wystąpienia na forach publicznych związane z realizowanym projektem.
- wykształcenie wyższe;
- doświadczenie w realizacji projektów (krajowych i międzynarodowych) związanych z innowacjami, w tym doświadczenie merytoryczne w realizacji spotkań krajowych i międzynarodowych dla innowatorów (w tym startupów), tj. m.in. opracowanie scenariuszy spotkań, założeń tematycznych, dobór prelegentów), doświadczenie w koordynacji spotkań (min. 3 lata dla Starszego Specjalisty i min. 5 lat dla Głównego Specjalisty);
- znajomość trendów technologicznych oraz ekosystemu startupowego w Polsce i na świecie;
- znajomość języka angielskiego na poziomie C1;
- bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Word, MS Excel, MS PowerPoint lub podobnego;
- nastawienie na realizację celów i proaktywna postawa;
- samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy;
- wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, komunikatywność.
- znajomość podstawowych zagadnień w zakresie prawa gospodarczego, finansów publicznych, uregulowań prawnych w zakresie finansów i rachunkowości, pomocy publicznej, prawa zamówień publicznych.
- umowa o pracę;
- regulaminowa premia kwartalna;
- prywatna opieka medyczna;
- grupowe ubezpieczenia na życie;
- szkolenia;
- akcje charytatywne;
- atrakcyjna lokalizacja;
- wydarzenia integracyjne;
- programy socjalne.
Poznaj
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
ul.Pańska 81/83
00-834 Warszawa
Dlaczego warto?
Praca w PARP daje możliwość zdobywania doświadczenia w prestiżowych krajowych i międzynarodowych projektach. Dzięki polityce personalnej pracownicy mają możliwość optymalnego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. Dbamy o rozwój kompetencji, życzliwą atmosferę i budujemy przyjazne relacje zespołowe oparte na wzajemnym szacunku i zaufaniu.