Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa powstała w 1994 r. w celu wspierania rozwoju rolnictwa i obszarów wiejskich. Jesteśmy największą Agencją płatniczą w Europie. Zajmujemy się wdrażaniem instrumentów współfinansowanych z budżetu Unii Europejskiej oraz udzielamy pomocy ze środków krajowych. Zatrudniamy ponad 11 tys pracowników w całej Polsce. Naszym pracownikom oferujemy stałe zatrudnienie, przejrzyste zasady wynagradzania, możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Departamencie Administracyjno-Gospodarczym
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: ARiMR/DAG/01/24
Stanowisko ds. archiwalnych
Liczba poszukiwanych kandydatów/ wymiar etatu: 1 osoba/1 etat - umowa o pracę
Oferujemy:
- przejrzyste zasady wynagradzania,
- możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
- pracę w największej agencji płatniczej w Europie.
Główne obowiązki:
- Udział w pracach zespołu wdrażającego w jednostce system klasy EZD.
- Prowadzenie prac związanych z przygotowaniem i przekazaniem dokumentacji niearchiwalnej do brakowania, materiałów archiwalnych do Archiwum Akt Nowych oraz przygotowaniem akt do ekspertyz, a także udział w Komisjach ds. brakowania/oceny dokumentacji.
- Opracowanie i aktualizacja Instrukcji Kancelaryjnej oraz Instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych i składnic akt.
- Opiniowanie wewnętrznych aktów prawnych (Zarządzeń i Książek Procedur) pod kątem zgodności z przepisami kancelaryjno-archiwalnymi.
- Prowadzenie ewidencji wypożyczeń, udostępnień, wycofywania akt z archiwum zakładowego Centrali ARiMR, bieżące analizy i kontrola stanu wypożyczeń oraz sporządzanie rocznego zestawienia akt przyjętych do archiwum zakładowego, akt udostępnionych i wypożyczonych oraz akt wybrakowanych.
- Prowadzenie szkoleń z zakresu obowiązujących przepisów kancelaryjno-archiwalnych, udzielanie konsultacji dotyczących prawidłowego przygotowania akt przez komórki organizacyjne do przekazania dokumentacji do archiwum zakładowego, a także przejmowanie akt spraw zakończonych.
Wymagania konieczne:
- wykształcenie wyższe/średnie,
- co najmniej 3-letni udokumentowany staż pracy,
- co najmniej 2-letnie doświadczenie na stanowiskach związanych z pracą archiwum zakładowego,
- znajomość Ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz Rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy,
- znajomość pakietu MS Office,
- nienaganna znajomość zasad pisowni jęz. polskiego.
Wymagania pożądane:
- dbałość o szczegóły, zaangażowanie, samodzielność, sumienność, umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- ukończone kursy kwalifikacyjne tj. Kursy Kancelaryjno-Archiwalne I stopnia lub/i II stopnia, organizowane przez Stowarzyszenie Archiwistów Polskich.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- Kwestionariusz dla kandydata wraz z oświadczeniem dotyczącym przetwarzania danych osobowych załączony do ogłoszenia (Treść oświadczenia jest do pobrania na dole ogłoszenia)
- List motywacyjny
- Kserokopie/skany dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż pracy.
Możliwość zatrudnienia osoby niepełnosprawnej