Najnowsze oferty pracy

  • Back Office & Customer Specialist

    QCS-Quick Cargo Service Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Finanse i księgowość – prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Kluczowe w tej roli są zdolności analityczne, znajomość podstaw księgowości oraz skrupulatność w...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Asystent działu IT Warszawa
Starszy Specjalista ds. Zarządzania Relacjami z Dostawcami

Starszy Specjalista ds. Zarządzania Relacjami z Dostawcami

Raiffeisen Bank Polska S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
3777 dni temu

             


Starszy Specjalista ds. Zarządzania Relacjami z Dostawcami

Miejsce pracy: Warszawa

Nr Ref.: SZRD/IT/JWJ

Zadania:
  • zapewnienie efektywnego funkcjonowania procesów związanych z podpisywaniem kontraktów oraz konsolidacją i optymalizacją popytu na usługi dostawców zewnętrznych w Departamencie IT,
  • cykliczne monitorowanie terminowości i jakości prac oraz innych zobowiązań dostawców,
  • wsparcie jednostek IT w rozwiązywaniu konfliktów pomiędzy dostawcami
  • weryfikacja merytoryczna kontraktów podpisywanych przez IT z dostawcami,
  • tworzenie synergii pomiędzy zapotrzebowaniami pochodzącymi z różnych obszarów IT,
  • tworzenie i utrzymanie katalogu dostawców,
  • prowadzenie procesu oceny jakościowej dostawców oraz utrzymanie rankingów,
  • ścisła współpraca z Departamentem Zakupów,
  • Ścisła współpraca z Zespołem Zarządzania Finansami IT w celu śledzenia realizacji planu wydatków poszczególnych projektów oraz opracowywania raportów finansowych portfela projektów,
  • przygotowywanie z Departamentem Zakupów strategii negocjacyjnych.
Profil Kandydata:
  • wykształcenie wyższe (preferowane: bankowość, finanse, ekonomia, zarządzanie),
  • min. 3 lata doświadczenia w pracy w zarządzaniu relacjami z dostawcami,
  • doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku,
  • wiedza z zakresu zarządzania dostawcami, procesów bankowych oraz technologii IT,
  • umiejętność negocjacji,  szybkiego podejmowania decyzji oraz nastawienie na działanie,
  • umiejętność nawiązywania kontaktów oraz budowania długotrwałych relacji,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
Zapewniamy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • możliwość rozwoju w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się i nowoczesnej instytucji finansowej,
  • unikalne, przyjazne środowisko pracy i kulturę organizacyjną,
  • bogaty system socjalny (m.in. prywatna opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie, pakiet rekreacyjno-sportowy).
Kliknięcie przycisku „Wyślij” oznacza, wyrażenie zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez Raiffeisen Bank Polska S.A. zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Podanie danych jest dobrowolne. W każdej chwili przysługuje Państwu prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie danych. Jeżeli nie wyrażają Państwo takiej zgody, prosimy, aby nie klikać tego przycisku.
 

Podobne oferty

  • Back Office & Customer Specialist

    QCS-Quick Cargo Service Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Finanse i księgowość – prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Kluczowe w tej roli są zdolności analityczne, znajomość podstaw księgowości oraz skrupulatność w...