Jesteśmy rodzinną firmą farmaceutyczno-biotechnologiczną o 100% kapitale polskim, która powstała na bazie polskiej myśli naukowej i własnych patentów. Od powstania firmy Adamed w 1986 roku wyrośliśmy na jedną z najważniejszych firm farmaceutycznych w Polsce, która eksportuje polską innowację na światowe rynki. Jesteśmy w pierwszej dziesiątce największych firm farmaceutycznych działających w kraju (źródło: IQVIA). Dziś w swoim portfolio posiadamy ponad 500 produktów, oferowanych pacjentom w blisko 80 krajach na całym świecie, a na inwestycje w badania i rozwój przeznaczyliśmy dotychczas 1,9 miliarda złotych. Współpracujemy z wiodącymi uniwersytetami oraz instytutami naukowymi, w kraju i za granicą.
Nasze dwa zakłady produkcyjne – w Ksawerowie i Pabianicach – tworzą Centrum Produkcyjno-Logistyczne Adamed, które wyposażone jest w najnowocześniejsze urządzenia do produkcji i pakowania tabletek. Znajduje się tu również zamknięta strefa produkcji leków sterydowych i onkologicznych, wraz z niezbędnym zapleczem technologicznym. W dwóch zakładach produkcyjnych zlokalizowanych w Centrum Produkcyjno-Logistycznym rocznie powstaje ponad tysiąc półproduktów i wyrobów gotowych, które później trafiają na rynki Europy, Azji, Australii i Oceanii.
- Aktywny udział w koordynacji pracy Działu L-In;
- Zarządzanie informacją w projekcie licencyjnym od prenominacji do launchu produktu;
- Zarządzenie informacją poprzez weryfikację postępu projektów w Pipeline zarówno na rynek polski jaki rynki zagraniczne czy prowadzenie spotkań cross działowych;
- Odpowiedzialność za realizację oraz raportowanie wykonania budżetu licencyjnego i projektowego;
- Planowanie budżetu rocznego;
- Zarządzanie kontaktami zewnętrznymi z kontrahentami w sprawach audytów dokumentacji;
- Odpowiedzialność za aktywne wspieranie budowy i rozwoju aplikacji biznesowej poświęconej licencjom.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku;
- Chęć rozwijania się i otwartość do rozwoju w szeroko pojętym biznesie farmaceutycznym;
- Sprawność i umiejętność koordynacji projektami;
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację;
- Samodzielność, odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów, dobra organizacja pracy;
- Umiejętność tworzenia analiz i prezentacji biznesowych.
- Wykształcenie wyższe;
- Rozwinięte umiejętności analityczne;
- Znajomość programu Excel i power point.
- Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu;
- Pracę w systemie hybrydowym - 50/50;
- Opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny;
- Premię roczną;
- Kafeterię szkoleń;
- Zdrowie na 5 (akcje profilaktyczne, konsultacje medyczne, seminaria, szczepienia);
- Możliwość rozwoju zawodowego, zdobycia nowej wiedzy i umiejętności;
- Możliwość bliższego poznania biznesu farmaceutycznego;
- Uczestnictwo w międzynarodowych targach;
- Lokalizacja: Warszawa, ul. Karowa.