Obecnie poszukujemy kandydatów i kandydatek do pracy na stanowisku:
Starszy specjalista ds. zarządzania danymi CRM
Miejsce pracy: Warszawa
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- Raportowanie działań CRM i CLM
- Rozwój i utrzymanie systemów zarządzania kampaniami marketingowymi
- Projektowanie i wdrażanie zmian w data mart marketingowym
- Analiza efektywności kampanii i rekomendacja działań optymalizacyjnych
- Udział w projekcie rozwoju innowacyjnego narzędzia CRM w zakresie Real time marketing
Nasze oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe lub studenci ostatnich lat studiów (preferowane kierunki: ekonomia, ekonometria, matematyka, informatyka ekonomiczna, statystyka, marketing)
- Doświadczanie w obszarze raportowania, zarządzania kampaniami lub hurtowni danych
- Doświadczenie w pracy z relacyjnymi bazami danych
- Znajomość systemów klasy CRM Analityczny
- Znajomość dowolnego narzędzia ETL, tematyki Big Data, Real time marketing będą dodatkowym atutem
- Umiejętność efektywnej współpracy i wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
- Samodzielność i kreatywność
- Otwartość na zmiany
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę wewnątrz stabilnej innowacyjnej organizacji
- Atrakcyjny system wynagrodzeń
- Prywatną opiekę medyczną i pakiet sportowo – rekreacyjny
- Możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji
- Możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie
z dopiskiem: SpecjalistaCRM w tytule wiadomości
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się
tylko z wybranymi Kandydatami.
tylko z wybranymi Kandydatami.
Getin Noble Bank to stabilne podstawy i nieograniczone możliwości. Naszą firmę tworzy ponad 5000 pracowników – doświadczonych ekspertów, specjalistów rynkowych i ambitnych młodych profesjonalistów. Z usług Getin Noble Banku korzysta ponad 2,3 mln Klientów, a produkty dostępne są w ponad 430 oddziałach własnych i franczyzowych oraz w szerokiej sieci pośredników. Nasz zespół działa w ramach Sieci Sprzedaży Getin Noble Banku – Banku o ugruntowanej pozycji na rynku, ale otwartego na zmiany i innowacje. To my tworzymy jego wizerunek w oczach Klienta.