Tworzymy dla naszych klientów spersonalizowane rozwiązania – świadczymy kompleksowe usługi w zakresie wynajmu i serwisu tekstyliów dla każdego rodzaju działalności. Oferujemy odzież ochronną i roboczą, maty podłogowe oraz urządzenia z szeroko rozumianego zakresu utrzymania czystości.
Współpracujemy z tysiącami europejskich przedsiębiorstw, które zapewniają produkty i usługi, będące częścią naszego codziennego życia. Nasi klienci mają pewność, że produkty, których potrzebują będą we właściwym miejscu o właściwym czasie – czyste i sprawdzone. 45 000 naszych pracowników w 28 krajach czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem tego procesu. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
- Blisko 50,000 pracowników
- Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
- Obsługujemy 400,000 klientów
- Generujemy €3.1 miliarda obrotu
- Zarządzanie ludźmi będzie stanowiło 30% Twojego czasu pracy, pozostałe 70% to inne obowiązki z obszaru HelpDesk,
- Proaktywne zarządzanie wydajnością zespołu - zapewnienie odpowiedniego poziomu obciążenia pracą,
- Rekomendacja i wdrażanie odpowiednich rozwiązań, aby monitorować, a także ulepszać jakość usług,
- Wsparcie wewnętrznych użytkowników (jako dział IT obsługujemy kilka naszych Zakładów Produkcyjnych w Europie),
- Przyjmowanie, diagnozowanie i rozwiązywanie zgłoszeń na pierwszej linii wsparcia w oparciu o system ticketowy.
- Poszukujemy osoby z doświadczeniem zawodowym w obszarze HelpDesk i mile widziane, jeżeli zarządzała zespołem,
- Kandydat powinien posiadać wiedzę z zakresu planowania, organizowania i ustalania priorytetów w celu realizacji wskaźników KPI,
- Praktycznej znajomości zagadnień związanych ze środowiskiem Microsoft
- Znajomości j. angielskiego, która umożliwi swobodną komunikację z pracownikami Elis w innych krajach Europy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie, która jest od 25 lat na rynku
- Szkolenia wdrożeniowe
- Prywatną opiekę medyczną za "1 zł", kartę sportową, pakiet socjalny (dofinansowanie do wakacji, bony na święta, paczki dla dzieci),
- Udział w międzynarodowych projektach
- Dostęp do najnowszej technologii IT
- Dobrze wyposażone zaplecze socjalne
- Elastyczny czas pracy, możliwość pracy zdalnej
- Swobodna atmosfera pracy
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych
- Ogólnodostępny parking dla pracowników
- Work-life balance
- Ekspres do kawy i dobre wyposażenie socjalne
- Umowa o pracę i przejrzyste warunki wynagrodzenia
Poznaj
Elis Polska
Dlaczego warto?
Zapewniamy naszym Klientom możliwość korzystania z wielu produktów na zasadzie wynajmu, eliminując konieczność ich kupowania. Nasze produkty są projektowane i modernizowane w celu zapewnienia najwyższej jakości i trwałości.
W Elis największą siłą są pracownicy. Zwracamy szczególną uwagę na ich dobre samopoczucie, szkolenia i rozwój osobisty. Nasza polityka kadrowa opiera się na czterech filarach: pozyskaniu talentów, zapewnianiu im rozwoju, szkoleniu oraz ich dalszemu rozwijaniu. W Elis dbamy o to, aby każdy pracownik mógł realizować się w Grupie zgodnie ze swoimi umiejętnościami, potrzebami szkoleniowymi i ambicjami. Stawiamy na wzajemny szacunek, zaufanie i zaangażowanie. Oferujemy naszym pracownikom perspektywę kariery w profesjonalnej, międzynarodowej organizacji.
Proces rekrutacji
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne
- Krok Propozycja współpracy