Exatel to polski lider usług bezpieczeństwa ICT. Od ponad 20 lat świadczymy kompleksowe usługi z zakresu telekomunikacji dla operatorów, biznesu i sektora publicznego. Zaufało nam kilkuset operatorów zarówno w Polsce, jak i za granicą. Opieramy się na nowoczesnej i rozległej sieci transmisyjnej. Dobrze znamy rynek teleinformatyczny. Doświadczenie i wiedza naszych ekspertów to nasz największy atut. Więcej informacji: www.exatel.pl
Obecnie szukamy osoby, która dołączy do zespołu na stanowisko:
Starszy Specjalista ds. wsparcia i administracji systemów IT
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Wsparcie aplikacyjne użytkowników i diagnozowanie błędów (II i III linia wsparcia).
- Współpraca merytoryczna z zewnętrznymi dostawcami w ramach rozwiązywanych problemów.
- Administracja techniczna platformami i systemami informatycznymi w tym monitoring.
- Zapewnianie ciągłości działania i dostępności systemów biznesowych.
- Zarządzanie i wdrażanie zmian w systemach biznesowych w tym współpraca z dostawcami.
- Zapewnianie właściwego poziomu świadczenia usług przez dostawców usług IT.
- Rozwój i budowa nowych rozwiązań w oparciu o wykorzystywane i nowe technologie.
- Udział w projektach rozwojowych i integracyjnych systemów biznesowych.
- Budowanie bazy wiedzy na podstawie rozwiązań incydentów i problemów.
Nasze oczekiwania:
- Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków.
- Umiejętność diagnozowania problemów w działaniu systemów i projektowania rozwiązań.
- Umiejętność analitycznego myślenia i współpracy w rozwiązywaniu problemów.
- Umiejętność czytania i przetwarzania logów systemowych oraz aplikacyjnych.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na pracę z dokumentacją techniczną.
- Znajomość rozwiązań MS Dynamics CRM i Atlassian (Jira, Confluence) od strony użytkownika i administratora.
- Znajomość zagadnień związanych z korporacyjnymi szynami danych (np. Mule ESB).
- Doświadczenie w tworzeniu i zarządzaniu dokumentacją techniczną i procesową.
- Umiejętność planowania swojej pracy i szacowania pracochłonności.
- Chęć pogłębiania wiedzy i umiejętność szybkiego rozwoju własnych kompetencji IT.
Dodatkowym atutem będzie:
- Znajomość zagadnień związanych z serwerami MQ (np. Rabbit MQ).
- Znajomość narzędzi wyszukiwania pełnotekstowego (np. ELK).
- Znajomość zagadnień z REST API, SOAP oraz XML.
- Doświadczenie w debugowaniu aplikacji napisanych w Java.
- Umiejętność pisania skryptów w Bashu, Pythonie lub Powershellu oraz MAGIC.
- Znajomość środowiska Sharepoint 2013 od strony użytkownika i administratora.
- Znajomość rozwiązań MS Dynamics ERP od strony użytkownika i administratora.
- Znajomość języka SQL (pisanie zapytań, czytanie kodu, tworzenie raportów).
- Doświadczenie w pracy przy projektach realizowanych w oparciu o zwinne metodyki, np. SCRUM.
Co oferujemy:
- Możliwość uczestniczenia w ciekawych projektach
- Pracę w gronie pasjonatów i profesjonalistów z wykorzystaniem najnowszych technologii i narzędzi
- Pakiet świadczeń socjalnych (m.in.: pakiet medyczny, karnet sportowy)
- Parking dla pracowników