Getin Noble Bank SA
poszukuje Kandydatów/ Kandydatek do współpracy, jako:
Starszy Specjalista ds. Szkoleń w Obszarze Jakości
Miejsce pracy: Warszawa
Pracując u nas, będziesz odpowiedzialny za:
- prowadzenie szkoleń z zakresu modeli sprzedaży, sprzedaży, jakości obsługi klienta,
- projektowanie scenariuszy i programów szkoleniowych, tworzenie modeli jakościowo-sprzedażowych i rozwiązań zwiększających satysfakcję klientów ze współpracy z Bankiem,.
- analizę wyników realizowanych badań z zakresu Customer Experience i przygotowywanie rekomendacji dla procesów / procedur / produktów Banku w celu poprawy jakości obsługi Klientów,
- opiniowanie procedur i formularzy dla Klientów a także standardów podwyższających satysfakcję Klientów,
- poszukiwanie, analizowanie i prezentowanie informacji wewnętrznej i zewnętrznej dotyczącej trendów rynkowych, rozwiązań stosowanych w innych instytucjach finansowych, benchmarków itp. z zakresu Customer Experience.
Oczekujemy od Ciebie:
- wykształcenia wyższego – ekonomia, bankowość, rachunkowość lub pokrewne,
- doświadczenia zawodowego w banku (obszar sprzedaży, produktów, jakości, wsparcie sprzedaży),
- wiedzy dotyczącej projektowania i prowadzenia szkoleń (mile widziane z zakresu badań marketingowych i jakości obsługi Klienta),
- praktycznej znajomości narzędzi pakietu Microsoft Office,
- umiejętności rozwiązywania problemów,
- kreatywności i innowacyjności w działaniu,
- umiejętności jasnego i rzeczowego argumentowania,
- gotowości do częstych wyjazdów służbowych,
- pozytywnego nastawienia do realizowanych zadań.
Dołącz do nas, a otrzymasz:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dostęp do akcji w ramach funduszu socjalnego,
- możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji,
- pracę w energicznym i ambitnym zespole
z dopiskiem: P/BJK/SSP/05/19 w tytule wiadomości
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się
tylko z wybranymi Kandydatami.
tylko z wybranymi Kandydatami.
Getin Noble Bank to stabilne podstawy i nieograniczone możliwości. Naszą firmę tworzy ponad 5000 pracowników – doświadczonych ekspertów, specjalistów rynkowych i ambitnych młodych profesjonalistów. Z usług Getin Noble Banku korzysta ponad 2,3 mln Klientów, a produkty dostępne są w ponad 430 oddziałach własnych i franczyzowych oraz w szerokiej sieci pośredników. Nasz zespół działa w ramach Sieci Sprzedaży Getin Noble Banku – Banku o ugruntowanej pozycji na rynku, ale otwartego na zmiany i innowacje. To my tworzymy jego wizerunek w oczach Klienta.