Getin Noble Bank SA
poszukuje Kandydatów/ Kandydatek do współpracy, jako:
Specjalista ds. Szkoleń
w Obszarze Jakości
w Obszarze Jakości
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres zadań:
- prowadzenie szkoleń wdrożeniowych z zakresu modeli sprzedaży, sprzedaży i jakości obsługi klienta,
- projektowanie scenariuszy i programów szkoleniowych,
- tworzenie modeli sprzedażowych i schematów zwiększających sprzedaż produktów oferowanych przez Bank
- analiza wyników realizowanych badań z zakresu Customer Experience i przygotowywanie rekomendacji dla procesów / procedur / produktów Banku w celu poprawy jakości obsługi Klientów,
- opiniowanie procedur i formularzy dla Klientów a także standardów podwyższających satysfakcję Klientów,
- poszukiwanie, analizowanie i prezentowanie informacji wewnętrznej i zewnętrznej dotyczącej trendów rynkowych, rozwiązań stosowanych w innych instytucjach finansowych, benchmarków itp. z zakresu Customer Experience.
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, bankowość, rachunkowość lub pokrewne),
- min. 2 lata doświadczenia zawodowego w banku (obszar sprzedaży, produktów, jakości, wsparcia sprzedaży),
- wiedza dotycząca projektowania i prowadzenia szkoleń (mile widziana wiedza z zakresu badań marketingowych i jakości obsługi Klienta),
- praktyczna znajomość narzędzi pakietu Microsoft Office,
- umiejętność rozwiązywania problemów,
- kreatywność i innowacyjność w działaniu,
- umiejętność jasnego i rzeczowego argumentowania.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dostępu do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego,
- możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji,
- pracę w energicznym i ambitnym zespole w najbardziej innowacyjnym Banku w Polsce.
z dopiskiem: SDS/OJ/08/2017 w tytule wiadomości
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się
tylko z wybranymi Kandydatami.
tylko z wybranymi Kandydatami.
Getin Noble Bank to stabilne podstawy i nieograniczone możliwości. Naszą firmę tworzy ponad 5000 pracowników – doświadczonych ekspertów, specjalistów rynkowych i ambitnych młodych profesjonalistów. Z usług Getin Noble Banku korzysta ponad 2,3 mln Klientów, a produkty dostępne są w ponad 430 oddziałach własnych i franczyzowych oraz w szerokiej sieci pośredników. Nasz zespół działa w ramach Sieci Sprzedaży Getin Noble Banku – Banku o ugruntowanej pozycji na rynku, ale otwartego na zmiany i innowacje. To my tworzymy jego wizerunek w oczach Klienta.