Alab Laboratoria Sp. z o.o. to ogólnopolska sieć laboratoriów diagnostycznych. Istniejemy na rynku od 17 lat i wykonujemy 45 mln badań rocznie. Mamy ponad 300 Punktów Pobrań materiału diagnostycznego i 81 laboratoriów we wszystkich województwach w Polsce, a w naszej ofercie jest ponad 3000 różnych badań.
W swojej pracy często korzystamy z doświadczeń niemieckiej grupy LIMBACH, naszego biznesowego partnera. Współpracujemy również z uniwersytetami i naukowcami z Europy i z całego świata, by zapewnić pacjentom i klientom najwyższą jakość usług. Stawiamy na nowoczesność i technologię, dbając o to, by aparatura, na której pracują nasi diagności dorównywała ogólnoświatowym standardom i najnowszym trendom w medycynie laboratoryjnej.
Celem pracy Starszego Specjalisty ds. Szkoleń i Rozwoju jest współtworzenie polityki szkoleń i rozwoju w Grupie spółek oraz współprojektowanie i implementacja narzędzi koniecznych do realizacji polityki rozwojowej w firmie.
W zakresie polityki rozwojowej będziesz opracowywać opisy stanowisk dla poszczególnych działów oraz opracowywać we współpracy z biznesem i HR ścieżki kariery zapewniające optymalny rozwój pracownikom zgodny ze strategią przyjętą przez firmę. Ponadto uczestniczyć będziesz w implementacji polityki zarządzania talentami w organizacji oraz zarządzania sukcesją (Talent Pool; HiPo).
W ramach polityki szkoleniowej dbać będziesz o sporządzanie rocznych planów szkoleniowych oraz zagwarantowanie właściwej realizacji planu zgodnie z zaakceptowanym budżetem. Do codziennych obowiązków należeć będzie organizacja i logistyka realizowanych szkoleń wewnętrznych (współpraca z dostawcami, wybór, firm organizacja wyjazdów szkoleniowych i integracyjnych).
Ponadto uczestniczyć będziesz w koordynacji współpracy z uczelniami na terenie całej Polski oraz organizacji imprez dla studentów: targów pracy, kongresów naukowych oraz organizowaniu dni otwartych w naszych laboratoriach.
Starszy Specjalista ds. Szkoleń i Rozwoju będzie aktywnie uczestniczył w projektach z pozostałych obszarów ZZL.
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej 3 lata doświadczenia w obszarze miękkiego HR (szkolenia, zarządzanie talentami, zarządzanie efektywnością, motywacja itp.) w firmie z rozwiniętymi systemami HR zatrudniającej co najmniej 300 osób,
- mile widziane doświadczenie w branży medycznej,
- mile widziane doświadczenie w firmie o rozproszonej strukturze na terenie Polski,
- doświadczenie w zakresie wdrażania i zarządzania platformą e-learning’ową; doświadczenie w budowaniu baz wiedzy,
- mile widziane doświadczenie w gamifikacji,
- doskonała znajomość MS Office, w tym Excel oraz HRM software,
- wysoka orientacja na realizację założonych celów,
- myślenie procesowe,
- wysoki poziom zdolności organizacyjnych,
- kreatywność i inicjatywa, nieszablonowe myślenie,
- samodzielność i poczucie odpowiedzialności,
- wysoki poziom zdolności interpersonalnych,
- poczucie humoru i pozytywne usposobienie.
- pracę pełną wyzwań, możliwość realnego kreowania rozwiązań i implementacji pomysłów,
- umowę o pracę,
- wynagrodzenie i poziom stanowiska adekwatne do wiedzy i doświadczenia,
- kartę Multisport oraz możliwość ubezpieczenia grupowego,
- zniżki na badania laboratoryjne dla naszych Pracowników i ich rodzin,
- możliwość rozwoju zawodowego.