Polska Agencja Żeglugi Powietrznej poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko:
Starszy Specjalista ds. Systemu Zarządzania
Miejsce pracy: Warszawa
Kluczowe zadania na stanowisku:
- Badanie spójności i adekwatności dokumentacji w odniesieniu do zgodności z wewnętrznymi aktami kierowania, ZSZ oraz przepisami zewnętrznymi.
- Weryfikacja zgodności działań w procesach z właściwością merytoryczną komórek organizacyjnych PAŻP.
- Koordynacja działań związanych z weryfikacją i aktualizacją ustalonych mierników.
- Wsparcie w procesie monitorowania wdrażania działań naprawczych wynikających z prowadzonego przez ULC nadzoru bieżącego instytucji zapewniającej służby żeglugi powietrznej oraz innych działań związanych z ZSZ.
- Wsparcie przy badaniu spójności i adekwatności dokumentacji w odniesieniu do zgodności z wewnętrznymi aktami kierowania, ZSZ oraz przepisami zewnętrznymi.
- Wsparcie w przygotowywaniu materiałów na Przegląd Zarządzania.
- Wsparcie w zakresie analizy prowadzonych działań w procesach pod kątem poprawy efektywności i skuteczności zarządzania procesami.
- Koordynacja działań związanych ze sporządzeniem oświadczeń o stanie kontroli zarządczej.
- Udział w działaniach związanych z utrzymaniem i rozszerzeniem certyfikatu PAŻP.
- Monitorowanie aktualnych przepisów dotyczących służb żeglugi powietrznej oraz ZSZ, pozyskiwanie i kompletowanie aktów prawnych, inicjowanie działań wynikających ze zmian przepisów w tym zakresie.
- Współpraca z komórkami organizacyjnymi PAŻP oraz właścicielami procesów w zakresie działań związanych z efektywnym zarządzaniem procesowym.
Wymagania wobec kandydatów:
- wykształcenie wyższe o kierunkach Prawo, Ekonomia, Zarządzanie, Administracja lub pokrewne,
- 6 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 3 lata doświadczenia np. w obszarach monitorowania zgodności systemu zarządzania, audytów, kontroli wewnętrznej,
- znajomość zasad Compliance, szczególnie dotyczących badania zgodności dokumentacji z procedurami i przepisami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
- znajomość przepisów regulujących zasady i sposób działania instytucji zapewniającej służby żeglugi powietrznej,
- znajomość ustawy Prawo lotnicze,
- znajomość zasad sporządzania dokumentacji ZSZ oraz przepisów regulujących funkcjonowanie ZSZ,
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
- Certyfikat w zakresie znajomości wymagań normy ISO 9001 będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
- benefity pozapłacowe: szeroki pakiet medyczny, dofinansowanie wypoczynku tzw. "grusza", PPE, pakiet dodatkowych ubezpieczeń itp.,
- zdobycie doświadczenia zawodowego w branży lotniczej, w jedynej tego typu Agencji w Polsce.