umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika |
- realizację działań prewencyjnych w zakresie zarządzanej sieci i platform usługowych
- udział w pracach podczas usuwania awarii w sieciach
- analizowanie problemów i nowych rozwiązań do wdrożenia
- wykształcenie wyższe techniczne, preferowane telekomunikacja
- minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe związane z techniczną obsługą sieci mobilnych lub systemów IT
- umiejętność używania shell systemów Unix/Linux
- znajomość sygnalizacji w sieciach mobilnych ( SS7/Sigtran, MAP, Diameter ) oraz podstaw systemów Unix/Linux i sieci IP
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodne korzystanie z GUI i dokumentacji technicznej
- wysoki poziom umiejętności analitycznych
- możliwości rozwoju zawodowego
- udziału w ciekawych projektach
- pracy w przyjaznym środowisku
Poznaj
Orange
Dlaczego warto wybrać Orange?
Jako Orange Polska jesteśmy jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych, który zatrudnia pracowników do 20 różnych obszarów. Sukces firmy zawdzięczamy naszym pracownikom, którzy swoim zaangażowaniem i inicjatywą wprowadzają firmę na wyższy poziom.
Dlatego od zawsze dostarczamy możliwości rozwoju – od udziału w projektach ogólnopolskich i międzynarodowych po szkolenia wewnętrzne oraz możliwość uczestnictwa w społecznościach tematycznych.
Dzięki wspólnej pracy, otwartej komunikacji i przyjacielskim relacjom tworzymy przyszłość oraz miejsce pracy, którego częścią warto być.
Nasza siedziba główna znajduje się w Warszawie, w Miasteczku Orange, ale mamy także Miasteczka Regionalne oraz prawie 200 innych lokalizacji w całej Polsce.