Dołącz do firmy ABB i podejmij pracę w zespole mającym wpływ na tworzenie przyszłości, w której innowacyjne technologie cyfrowe będą zapewniały większy dostęp do czystszej energii.
Regionalne Centrum Aplikacji Zrobotyzowanych znajdujące się w Warszawie, to jedno z pięciu tego typu centrów ABB na świecie, tworzących innowacyjne, dostosowane do potrzeb europejskich klientów stanowiska zrobotyzowane, w zakresie pakowania, sortowania i paletyzacji. Aktualnie szukamy osoby na stanowisko: Starszego Specjalisty ds. Sprzedaży, jeśli chcesz nam pomóc w rozwoju – Aplikuj!
Pracując na stanowisku Starszego Specjalisty ds. Sprzedaży będziesz odpowiedzialny(-a) za sprzedaż nowatorskich urządzeń firmy ABB przeznaczonych do pakowania, paletyzacji i sortowania (pick and place) w Polsce. Twoim przełożonym będzie Manager ds. Marketingu i Sprzedaży, a Twoja praca będzie polegała na wykorzystywaniu swojego doświadczenia i motywacji do nawiązywania długotrwałych relacji z klientami, określając rozwiązania, które pozwolą skutecznie sprostać potrzebom klientów.
- Stymulowanie wielkości sprzedaży oraz marży w ramach portfolio ABB
- Nawiązywanie i utrzymywanie solidnych relacji z klientami poprzez doskonałą obsługę i dzięki posiadanej wiedzy na temat potrzeb klientów oraz rozwiązań firmy ABB.
- Tworzenie ofert i planów sprzedażowych wraz z działem marketingu i innymi, zapewnianie dokładności pod względem technicznym i finansowym.
- Wnoszenie wkładu w działania związane z określaniem i rozwijaniem nowych rozwiązań technologicznych we współpracy z działem koncepcyjnym.
- Monitorowanie trendów panujących wśród klientów oraz na rynkach w celu tworzenia skutecznych działań marketingowych (branża spożywcza, kosmetyczna, chemiczna).
- Kierowanie się najważniejszymi wartościami bezpieczeństwa i uczciwości, jakie wyznaje firma ABB, co oznacza branie odpowiedzialności za własne działania i jednoczesne troszczenie się o swoich współpracowników oraz o firmę.
- Wykształcenie wyższe techniczne (preferowane automatyka, robotyka, mechanika, logistyka).
- Doświadczenie w zakresie sprzedaży urządzeń przeznaczonych do pakowania, paletyzacji i sortowania (pick and place).
- Solidna wiedza i/lub doświadczenie w branży spożywczej, kosmetycznej lub chemicznej.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym.
- Prawo jazdy kat. B.
- Znajomość programu SalesForce będzie dodatkowym atutem.
- Sprawdzona umiejętność rozwijania i zarządzania relacjami z klientami.
- Podejście oparte na współpracy i dostarczaniu rozwiązań oraz bardzo dobre umiejętności w zakresie komunikacji.
- Pracę w stabilnej firmie w międzynarodowym środowisku.
- Pracę z dużymi firmami na rynku FMCG.
- Prywatną opiekę medyczną, którą możesz objąć swoich bliskich.
- Samochód służbowy, który możesz wykorzystywać do celów prywatnych.
- Możliwość pracy zdalnej.
- Cykliczne szkolenia produktowe i sprzedażowe.